eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Łapy: Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach
Numer ogłoszenia: 71096 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach , ul. Boh. Westerplatte 8, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7157910, faks 085 7155494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Białymstoku Filia w Łapach, realizaownych ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie podzielono na 8 części (8 szkoleń): 1. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 8 osób, 2. Prawo jazdy kat.C - 16 osób, 3. Rachunkowość, kadry, płace - 9 osób, 4. Pracownik administracyjno-biurowy z modułem językowym - 8 osób, 5. Profesjonalne techniki sprzedaży - 10 osób, 6. Bukieciarz-florysta z okolicznościową dekoracją wnętrz -8 osób, 7.Wizaż ze stylizacją paznokci - 8 osób, 8. Kucharz z modułem zdobienia potraw - 10 osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonych czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność zgodną z zamówieniem, b) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, iż zapłata będzie dokonana w terminie 30 dni po zakończeniu szkolenia danej grupy i dostarczeniu ZAMAWIAJĄCEMU faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie obowiązków wymienionych w § 3 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, e) widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę tej instytucji, 3) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) oświadczenie, że oferent nie podlega wyłączeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) oświadczenie WYKONAWCY o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy stanowiącej załącznik 4 do SIWZ, 6) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1 do SIWZ), 7) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 2 do SIWZ) jednej osoby, 8) wypełnioną KARTĘ SZKOLENIA (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania WYKONAWCY. Dokumenty wymienione w pkt 3 - 8 muszą być przedstawione w formie oryginałów i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania WYKONAWCY. Brak dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Program szkolenia - 25
  • 3 - Warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
  • 4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
  • 5 - Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bialystok.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach ul. Boh. Westerplatte 8, pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach ul. Boh. Westerplatte 8, pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia nie będą finansowane ze środków Unii Europejskiej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: maj/czerwiec 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 140 - 150 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - wiadomości teoretyczne z zakresu obsługi wózków jezdniowych, - przygotowanie i ćwiczenia związane z wymianą butli, - praktyczna nauka jazdy, - obsługa magazynu, - obsługa komputera i programów magazynowych, - obsługa kas fiskalnych, - egzamin na uprawnienia kwalifikacyjne UDT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat.C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 16 (dwie grupy po 8 osób); Termin rozpoczęcia szkolenia: czerwiec - sierpień 2009r. (obie grupy) ; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 50; Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne prowadzone zgodnie z Programem Szkolenia Kandydatów na Kierowców - zał. Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zawierania umów na każdą grupę oddzielnie. Rozliczenie kosztów szkolenia nastąpi po zakończeniu szkolenia danej grupy. Zajęcia powinny odbywać się 5-6 razy w tygodniu. W przypadku zajęć praktycznych Zamawiający wymaga, aby każdego dnia praktycznej nauki jazdy odbywali zajęcia praktyczne wszyscy uczestnicy szkolenia (cała grupa). W przypadku szkolenia Prawo jazdy kat.C załączniki do SIWZ powinny być sporządzone dla jednej grupy 8-osobowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rachunkowość, kadry, płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 9 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: lipiec/sierpień 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 220 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Rachunkowość - wiadomości wstępne, regulacje prawne, dokumentacja, - Prawo pracy, - Źródła finansowania podmiotów gospodarczych, kredyty, zasady wyceny majątków podmiotów gospodarczych, - Podatki, wypełnianie deklaracji podatkowych, - Ubezpieczenia społeczne, zasady naliczania świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, - Zasady prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, - Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - Zasady rachunkowości małych i średnich firm, - Rozliczenia z budżetem i ZUS, - Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, - Obsługa urządzeń biurowych , - Obsługa komputera: Pakiet MS Office (Word, Excel, Access), Internet, Outlook, Obsługa programów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych, Obsługa programu Płatnik, elektroniczny przekaz do ZUS, obsługa programu LEX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik, administracyjno-biurowy z modułem językowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia -8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: lipiec/sierpień 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 210; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawy prawa pracy, - podstawy organizacji i zarządzania oraz marketingu, - ogólne zasady funkcjonowania firm, - organizacja pracy sekretariatu, - obieg dokumentów biurowych i obsługa urządzeń biurowych, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - podstawy księgowości, - obsługa komputera (m.in. LEX, Płatnik, komputeropisanie, księgowanie z zastosowaniem komputera, program kadrowo-płacowy), - moduł języka angielskiego pod kątem szkolenia (co najmniej 50 godzin).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalne techniki sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 10 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 140 - 150; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Techniki sprzedaży, - Telemarketing, - Obsługa komputera i komputerowe prowadzenie sprzedaży: Podstawy Windows,MS Office Word, MS Office Excel, Internet, Komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie, - Obsługa kasy fiskalnej i wagi samoobliczeniowej, - Organizacja i prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkoleni - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktyczne - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bukieciarz - florysta z okolicznościową dekoracją wnętrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: sierpień/wrzesień 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 140 - 150; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Bukieciarstwo, - Techniki układania kwiatów, wiązanek i roślin, - Kompozycje i dekoracje okolicznościowe; stroiki, - Okolicznościowa dekoracja wnętrz, - Obsługa kasy fiskalnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wizaż ze stylizacją paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 120 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - manicure, pielęgnacja dłoni, przedłużanie paznokci, - zdobnictwo paznokci, - wizaż.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kucharz z modułem zdobienia potraw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 10 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień/październik 2009r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 240 - 250; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawowe wiadomości zakresu gastronomii, - przepisy BHP i HACCP w gastronomii, - wyposażenie techniczne, - aparatura i urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt gastronomiczny, - technologia gastronomiczna, surowce i materiały pomocnicze, - nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowania posiłków, - dekoracja potraw, - obsługa kas fiskalnych i wag samoobliczeniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Uzyskane na szkoleniu umiejętności, działalność promocyjna na rzecz absolwentów szkolenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.