eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w poniższym zakresieZadanie nr 1A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej D. Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków zagranicą E. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Zadanie nr 2(...) Zadanie nr 3(...) Pełna nazwa nadana zamówieniu podana w sekcji II.1.4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Dąbrowa Górnicza: Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w poniższym zakresie: Zadanie nr 1: A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej D. Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków zagranicą E. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Zadanie nr 2: (...) Zadanie nr 3: (...) Pełna nazwa nadana zamówieniu podana w sekcji II.1.4
Numer ogłoszenia: 71083 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w poniższym zakresie: Zadanie nr 1: A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej D. Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków zagranicą E. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Zadanie nr 2: (...) Zadanie nr 3: (...) Pełna nazwa nadana zamówieniu podana w sekcji II.1.4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości poniżej 209.000 euro. Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w poniższym zakresie: Zadanie nr 1: A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej D. Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków zagranicą E. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Zadanie nr 2: F. Ubezpieczenie NNW członków OPS (ubezpieczenie imienne) G. Ubezpieczenie NNW członków OPS i MDP (ubezpieczenie bezimienne) Zadanie nr 3: H. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów; Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym I. Ubezpieczenie auto-casco J. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych K. Ubezpieczenie Assistance Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje, iż na realizację każdego zadania w ramach zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa, także wówczas, gdy z danym Wykonawcą zawierana będzie umowa na realizację więcej niż jednej części zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia i określonym kodem CPV. Wartość zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem podziału na części. Udzielenie zamówień uzupełniających jest przewidywane, w szczególności, w następujących przypadkach: 1 podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych, 2 wzrostu wartości ubezpieczanego majątku, 3 nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone, 4 zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń, 5 zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych, 6 przedłużenia okresu ubezpieczenia, 7 zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. W przypadku konieczności udzielenia zamówień uzupełniających dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zostaną odpowiednie umowy określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2015 poz. 1844) lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: 1. Formularz Oferty wypełniony w zakresie adekwatnym do części na które Wykonawca składa ofertę (wzór Formularza Oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ), podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (oryginał) - wskazana data podpisania Formularza. 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) 3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki ubezpieczenia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy m.in. w następujących okolicznościach : 1.1. w razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały lub zbywania takiego majątku, 1.2. w razie konieczności zmian aktualnych sum gwarancyjnych/limitów oraz sum ubezpieczenia, 1.3. w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian ogólnych warunków ubezpieczenia, 1.4. w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia, 1.5. w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń) mogących wystąpić u Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może polegać w szczególności na: 2.1. zmianie ilości posiadanych i ubezpieczanych przez Zamawiającego środków trwałych (w tym pojazdów), modernizacji i ulepszeniu środków trwałych, wdrażaniu nowych inwestycji i związanych z tym zmianami sum ubezpieczenia, 2.2. zmianie ilości posiadanego i ubezpieczanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia i związanych z tym zmianami sum ubezpieczenia, 2.3. zmianie wysokości sum ubezpieczenia/ limitów/ sum gwarancyjnych, w tym zmianie sum wynikających z aktualizacji klauzuli automatycznego pokrycia, 2.4. likwidacji środków trwałych, czy też inwestycji i związanych z tym zmianami sum ubezpieczenia, 2.5. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju i miejsca działalności, 2.6. rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, które nie zostało przewidziane w SIWZ, 2.7. zmianie ilości osób osobodni podlegających ubezpieczeniu w zakresie NNW, 2.8. zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ, 2.9. zmianach zakresu ubezpieczenia wynikających ze zmian przepisów prawnych, 2.10. w przypadku zmiany terminów płatności rat składki. 2.11. zmianie terminów realizacji zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2.12. zmianie wynagrodzenia w przypadku zmiany: 2.12.1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2.12.2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany określone w pkt. 26.2.12.1. i 26.2.12.2. SIWZ będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim żądaniem do drugiej strony Umowy. Zmiana umowy w tym zakresie może nastąpić najwcześniej po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 6 SIWZ- projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, pok. 403 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. 2. Doprecyzowanie terminu realizacji zamówienia: zadanie 1: Wymagany i pożądany termin realizacji zamówienia zamyka się w 24 miesięcznym okresie ubezpieczenia tj. od 01.07.2016r. do 30.06.2018 r. zadanie 2: Wymagany i pożądany termin realizacji zamówienia zamyka się w 24 miesięcznym okresie ubezpieczenia tj. od 01.07.2016 r. do 30.06.2018 r zadanie 3: Wymagany i pożądany termin realizacji zamówienia zamyka się w 24 miesięcznym okresie ubezpieczenia począwszy od 01.07.2016 r. do 30.06.2018 r. Z uwzględnieniem aktualnych okresów ubezpieczenia pojazdów, które określone są indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załączniku nr 2 (w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem ich aktualnego okresu ubezpieczenia). Uwaga - dotyczy wszystkich zadań: W przypadku zawarcia umowy po 01.07.2016r. 24 miesięczny okres ubezpieczenia będzie określony począwszy od daty zawarcia umowy. 3. Doprecyzowanie kryteria oceny ofert (dotyczy wszystkich zadań): 3.1. Złożone oferty zostaną ocenione zgodnie z następującymi kryteriami: 3.2. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: ZADANIE 1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert: Pc Cena (składka ubezpieczeniowa) 90% Pw Warunki ubezpieczenia 10% RAZEM 100% PUNKTACJA OFERT - SPOSÓB WYLICZENIA SUMARYCZNEJ LICZBY PRZYZNANYCH PUNKTÓW 1. Cena (składka ubezpieczeniowa) (Pc) Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu, zaś punkty przyznane wg poniższego wzoru: Pc =100 pkt x (Cn / Co) x 90% Pc - liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie Cn- najniższa cena zaoferowana w przetargu Co- cena rozpatrywanej oferty 2. Warunki ubezpieczenia - punktacja w skali pomocniczej 0-100 Przyznane zostaną pomocnicze (w przedziale od 0 do 100) punkty wynikające z oceny warunków ubezpieczenia w złożonej ofercie. (Pw) Punkty za warunki ubezpieczenia zostaną przyznane wg poniższego wzoru: Pw = (ilość przyznanych punktów pomocniczych) x 10% Punkty wynikające z oceny warunków ubezpieczenia otrzymuje się za zgodę na: Lp. Klauzule fakultatywne Ilość pkt. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk A Włączenie ubezpieczenia budowli w systemie I ryzyka (z wyłączeniem dróg, chodników, placów, parkingów) z limitem 500 000,00 zł 20 Brak włączenia 0 B Podwyższenie limitu w ramach klauzuli katastrofy budowlanej do 3 000 000,00 zł 20 Brak włączenia klauzuli z limitem 3 000 000,00 zł 0 Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk C Ubezpieczenie telefonów komórkowych w ramach ubezpieczenia sprzętu elektronicznego w systemie I ryzyka z limitem 2 000,00 zł 20 Brak włączenia 0 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej D Suma gwarancyjna w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej 2 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznym okresie ubezpieczenia 40 Brak włączenia 0 RAZEM MAKSYMALNIE 100 Łączna ilość punktów pomocniczych wynikających z oceny warunków ubezpieczenia do zdobycia: 100 W przypadku nie zadeklarowania przez Wykonawcę żadnego z w/w warunków ubezpieczenia Wykonawca otrzyma 0 pkt w ramach ocenianego kryterium. 3.3. ŁĄCZNA ILOŚĆ PUNKTÓW PRZYZNANA WYKONAWCY PL= Pc + Pw PL - łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie Pc - ilość punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie w ramach kryterium cena Pw = ilość przyznanych punktów pomocniczych za warunki ubezpieczenia 4. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. 5. W przypadku ofert otrzymujących tyle samo punktów, wygrywa oferta z najniższą ceną (składką ubezpieczenia) za wykonanie przedmiotu zadania. 3.4 KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: ZADANIE 2 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert: Pc Cena (składka ubezpieczeniowa) 90% Pw Warunki ubezpieczenia 10% RAZEM 100% PUNKTACJA OFERT - SPOSÓB WYLICZENIA SUMARYCZNEJ LICZBY PRZYZNANYCH PUNKTÓW 1. Cena (składka ubezpieczeniowa) (Pc) Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu, zaś punkty przyznane wg poniższego wzoru: Pc =100 pkt x (Cn / Co) x 90% Pc - liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie Cn- najniższa cena zaoferowana w przetargu Co- cena rozpatrywanej oferty 2. Warunki ubezpieczenia - punktacja w skali pomocniczej 0-100 Przyznane zostaną pomocnicze (w przedziale od 0 do 100) punkty wynikające z oceny warunków ubezpieczenia w złożonej ofercie. (Pw) Punkty za warunki ubezpieczenia zostaną przyznane wg poniższego wzoru: Pw = (ilość przyznanych punktów pomocniczych) x 10% Punkty wynikające z oceny warunków ubezpieczenia otrzymuje się za zgodę na: Lp. Klauzule fakultatywne Ilość pkt. Ubezpieczenie NNW członków OSP i MDP A Włączenie odpowiedzialności w przypadku szkody powstałej w stanie nietrzeźwości lub po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających 50 Brak włączenia 0 B Włączenie świadczenia na wypadek pobytu w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku w czasie akcji lub ćwiczeń - świadczenie dzienne w wysokości 15,00 zł za każdy dzień pobytu w szpitalu 50 Brak włączenia 0 RAZEM MAKSYMALNIE 100 Łączna ilość punktów pomocniczych wynikających z oceny warunków ubezpieczenia do zdobycia: 100 W przypadku nie zadeklarowania przez Wykonawcę żadnego z w/w warunków ubezpieczenia Wykonawca otrzyma 0 pkt w ramach ocenianego kryterium. 3.5 ŁĄCZNA ILOŚĆ PUNKTÓW PRZYZNANA WYKONAWCY PL= Pc + Pw PL - łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie Pc - ilość punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie w ramach kryterium cena Pw = ilość przyznanych punktów pomocniczych za warunki ubezpieczenia 4. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. 5. W przypadku ofert otrzymujących tyle samo punktów, wygrywa oferta z najniższą ceną (składką ubezpieczenia) za wykonanie przedmiotu zadania. 3.6. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: ZADANIE 3 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert: Pc Cena (składka ubezpieczeniowa) 90% Pw Warunki ubezpieczenia 10% RAZEM 100% PUNKTACJA OFERT - SPOSÓB WYLICZENIA SUMARYCZNEJ LICZBY PRZYZNANYCH PUNKTÓW 1. Cena (składka ubezpieczeniowa) (Pc) Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu, zaś punkty przyznane wg poniższego wzoru: Pc =100 pkt x (Cn / Co) x 90% Pc - liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie Cn- najniższa cena zaoferowana w przetargu Co- cena rozpatrywanej oferty 2. Warunki ubezpieczenia - punktacja w skali pomocniczej 0-100 Przyznane zostaną pomocnicze (w przedziale od 0 do 100) punkty wynikające z oceny warunków ubezpieczenia w złożonej ofercie. (Pw) Punkty za warunki ubezpieczenia zostaną przyznane wg poniższego wzoru: Pw = (ilość przyznanych punktów pomocniczych) x 10% Punkty wynikające z oceny warunków ubezpieczenia otrzymuje się za zgodę na: Lp. Klauzule fakultatywne Ilość pkt. Ubezpieczenie autocasco A Stała suma ubezpieczenia w okresie 12 miesięcy w ryzyku AC 80 Brak włączenia 0 B Obniżenie franszyzy integralnej w ryzyku AC do poziomi 300,00 zł 20 Brak włączenia 0 RAZEM MAKSYMALNIE 100 Łączna ilość punktów pomocniczych wynikających z oceny warunków ubezpieczenia do zdobycia: 100 W przypadku nie zadeklarowania przez Wykonawcę żadnego z w/w warunków ubezpieczenia Wykonawca otrzyma 0 pkt w ramach ocenianego kryterium. 3.7 ŁĄCZNA ILOŚĆ PUNKTÓW PRZYZNANA WYKONAWCY PL= Pc + Pw PL - łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie Pc - ilość punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie w ramach kryterium cena Pw = ilość przyznanych punktów pomocniczych za warunki ubezpieczenia 3.8. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. 3.9. W przypadku ofert otrzymujących tyle samo punktów, wygrywa oferta z najniższą ceną (składką ubezpieczenia) za wykonanie przedmiotu zadania. 3.10. W przypadku złożenia ofert o takich samych cenach, stosuje się zasady wynikające z art. 91 ust.5 i 6 ustawy 3.11. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania i które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 A) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; C) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; D) Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków zagranicą; E) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 A) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; C) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; D) Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków zagranicą; E) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Zadanie o wartości poniżej 209.000 euro. Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 F) Ubezpieczenie NNW członków OSP (ubezpieczenie imienne); G) Ubezpieczenie NNW członków OSP i MDP (ubezpieczenie bezimienne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 F) Ubezpieczenie NNW członków OSP (ubezpieczenie imienne); G) Ubezpieczenie NNW członków OSP i MDP (ubezpieczenie bezimienne). Zadanie o wartości poniżej 209.000 euro. Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 H) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów; Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym; I) Ubezpieczenie auto-casco; J) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.... Doprecyzowanie sekcji.....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 H) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów; Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym; I) Ubezpieczenie auto-casco; J) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych; K) Ubezpieczenie Assistance. Zadanie o wartości poniżej 209.000 euro. Szczegółowy opis zadania znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.