eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 0 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Stare Babice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 0 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice.
Numer ogłoszenia: 71071 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60270 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego łamanego kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 0 - 63 mm, samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Stare Babice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wyszczególnienie dostaw będących przedmiotem zamówienia. 1) Czas, miejsce, ilość dostawy oraz ładowność samochodu każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej przez upoważnionego pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. W związku z tym, że dostawy kruszywa będą się odbywały na drogi gruntowe o podłożu i warunkach dojazdu często nie przystosowanym do dużego tonażu samochodów je dowożących, pracownik Zamawiającej może w zamówieniu określić potrzebę dostarczenia kruszywa mniejszymi samochodami np. o ładowności poniżej 20 ton. W przypadku gdy Wykonawca zignoruje powyższe i kruszywo dostarczy pojazdami przekraczającymi dopuszczalną ładowność, wówczas kruszywo nie będzie odebrane i zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 2) Kierowca samochodu ciężarowego dostarczającego kruszywo jest zobowiązany do rozciągnięcia kruszywa po drodze. 3) Wykonawca w przypadku wygrania przetargu i podpisania umowy powinien być przygotowany na dostawy kruszywa w ilości około 150 - 250 ton dziennie w zależności od potrzeb remontowych. Harmonogram dostaw przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z zapisem powyżej. 4) Wykonawca w swojej ofercie musi podać średnią stawkę za transport uwzględniającą dostawę kruszywa samochodami o różnej ładowności. 5) Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 7:00 do 18:00 w ilości podanej w zamówieniu. Nie dopuszcza się sytuacji, w której przerwa pomiędzy poszczególnymi kursami samochodów dostarczającymi kruszywo danego dnia wynosiła więcej niż godzinę. 6) W sytuacji przerwy pomiędzy dostawami kruszywa powyżej dwóch godzin, Wykonawca zostanie obciążony za przestój równiarki, karami przewidzianymi w umowie. 7) Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. 8) Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm powinno odpowiadać PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. 9) Dostarczany beton kruszony nie może zawierać elementów stalowych, szklanych odpadów, cegieł i cegieł ceramicznych ani też grubszych frakcji niż 63 mm. 10) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającą wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny z wymogami SIWZ), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia. Za dostarczenie kruszywa niezgodnego z SIWZ naliczane będą kary przewidziane w umowie. 11) W przypadku gdy Wykonawca nie usunie wadliwego kruszywa w czasie 24 godzin, Zamawiająca może usunąć wadliwe kruszywo na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 2. Warunki wykonania dostaw i obowiązki Wykonawcy: a) Miejsce dostaw kruszywa wskazywane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającej. b) Wykonawca podejmie prace związane z dostawą kruszywa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającą. c) Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce (ulica i miejscowość) dostaw oraz poda ilość dostarczonego kruszywa z wyszczególnieniem na drogowe lub betonowe. d) Przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prac związanych z dostawą kruszywa. e) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologią oraz przy zastosowaniu sprzętu gwarantujących dobrą jakość wykonania prac związanych z dostawą kruszywa. 3. Inne obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie dostawy kruszywa. 2) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. 3) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Gminy Stare Babice (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z wadliwym wykonaniem dostaw będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy, wówczas deklaruje się on w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 4) W czasie realizacji dostaw Wykonawca będzie utrzymywał teren w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 5) Za jakość dostarczanego kruszywa odpowiedzialny jest Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS-BUD KAMIL SASIN, ul. Chopina 24, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245901,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74,30

  • Oferta z najniższą ceną: 74,30 / Oferta z najwyższą ceną: 74,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.