eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Wyposażenie warsztatów mechanicznych przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Sulęcin: Wyposażenie warsztatów mechanicznych przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie
Numer ogłoszenia: 71069 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22597 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie warsztatów mechanicznych przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, uruchomienie przeszkoleniem personelu odpowiedzialnego za korzystanie z urządzeń stanowiących wyposażenie warsztatów mechanicznych przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Sulęcinie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Określone w załączniku nr 5 do SIWZ parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez Wykonawców wyroby muszą posiadać minimum cechy i parametry określone w w/w załączniku i określone przez Zamawiającego, właściwości użytkowe oraz przyjęte standardy jakościowe. Do kosztorysu ofertowego, Wykonawca dołączy opisy techniczne, katalogi i inne materiały informacyjne, które pozwolą zapoznać się Zamawiającemu i ocenić zgodność oferowanych towarów wykazanych w kosztorysie z wymaganiami w SIWZ . Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. Ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta/Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ znajdują się jakiekolwiek nazwy, znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjmować, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na preferowany typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje). Podstawa prawna: art. 29 ust.3 PZP. Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące. Wykonawca dostarczy z towarem aprobaty techniczne, atesty oraz zgodność z przepisami prawa. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być wykonane zgodnie z normami wymaganymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i zgodne ze standardami wyposażenia pracowni w kształceniu zawodowym. Opisane znakami jakości i odpowiednimi certyfikatami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.30.00.00 - Różny sprzęt 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 44.51.00.00 - Narzędzia 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poprawa jakości kształcenia zawodowego po obu stronach granicy - modernizacja Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie (etap II) i Oberstufenzentrum Gottfried Wilhelm Leibniz w Eisenhüttenstadt dofinanowanego w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej - Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Branża Spawalnicza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEXPOL Sp. z o.o., ul. Głogowska 23, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148122,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114176,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DYDAKTYKA, MULTIMEDIA, MEBLE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Przemysłowo-Usługowe ZETO Spółka z o.o, ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138428,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168936,20

  • Oferta z najniższą ceną: 168936,20 / Oferta z najwyższą ceną: 216091,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: BRANŻA MECHATRONICZNA, ELEKTRONICZNA I ELEKTROTECHNICZNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FESTO Sp. z o.o., Janki k/Warszawy, ul. Mszczonowska 7, 05-090 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813210,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 813008,13

  • Oferta z najniższą ceną: 813008,13 / Oferta z najwyższą ceną: 813008,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: BRANŻA OBRÓBKA MASZYNOWA, MECHANICZNA I CNC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROMETAL Sp. z o.o., Miszewko 41, 80-297 Banino k/Gdańska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188249,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184130,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: WYPOSAŻENIE WARSZTATOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU PRONAR Dariusz Kawka, Gajków, ul. Wrocławska 1, 55-002 Kamieniec Wrocławski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195456,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189160,59

  • Oferta z najniższą ceną: 171363,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212938,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: BRANŻA SAMOCHODOWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S&K SERVICE S. Marzec, M. Marzec Sp. j, ul. Połczyńska 21A, 01-377 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 499272,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449991,00

  • Oferta z najniższą ceną: 449991,00 / Oferta z najwyższą ceną: 713650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: BRANŻA SAMOCHODOWA - POMOCE DYDAKTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W.S.O.P Sp. z o.o.,, ul. Pszczyńska 306,, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129517,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 154470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.