eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa wykonania audytu zewnętrznego projektu NOWA ROLA, realizowanego przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Kraków: Usługa wykonania audytu zewnętrznego projektu NOWA ROLA, realizowanego przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Numer ogłoszenia: 71062 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, fax 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania audytu zewnętrznego projektu NOWA ROLA, realizowanego przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizatorem projektu NOWA ROLA, autorstwa Starostwa Powiatowego w Krakowie jest Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego. Beneficjentami projektu są rolnicy, domownicy rolników i osoby zatrudnione w rolnictwie, zamieszkałe na terenie powiatu krakowskiego. Liczba beneficjentów projektu: 134 osoby. Projekt jest zorientowany na rozwój kompetencji społecznych i zawodowych oraz promowanie zatrudnienia wśród mieszkańców powiatu krakowskiego. DZIAŁANIA W PROJEKCIE: PORADNICTWO ZAWODOWE - w okresie od maja do września 2006 r. udzielono 112 godzin porad, umożliwiających sporządzenie diagnozy potencjału zawodowego. POŚREDNICTWO PRACY - w okresie od czerwca do września 2006 r. świadczone były usługi pośrednictwa pracy - zrealizowano 114 godzin usług z tego zakresu. WARSZTATY REORIENTACJI ZAWODOWEJ (dla 50 osób) - lipiec 2006 - jednomiesięczne szkolenie - główne cele zajęć to: nabycie umiejętności pracy w zespole, ułatwienie nawiązania kontaktu z osobami znajdującymi się w podobnej sytuacji, kształtowanie umiejętności życiowych. Zajęcia obejmowały techniki aktywnego poszukiwania pracy (m.in.: pisanie życiorysu zawodowego, rozmowa kwalifikacyjna) oraz zajęcia dotyczące adaptacji w środowisku pracy - praktyki w zakładach pracy (umiejętności interpersonalne i komunikacyjne). Wsparciem dodatkowym było 25 godzin szkolenia ICT z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (Windows, internet, poczta elektroniczna, poruszanie się po tzw stronach z pracą). SPOTKANIA WSPARCIA dla zatrudnionych uczestników projektu - zorganizowano 4 spotkania. SZKOLENIA (dla 58 osób) - tematyka szkoleń: agroturystyka, florystyka, operator koparkoładowarki, magazynier z obsługą wózków widłowych, specjalista handlowiec, grafik komputerowy. SUBSYDIOWANE ZATRUDNIENIE (dla 66 osób w ramach 55 miejsc pracy) - okres finansowania sierpień 2006 - kwiecień 2008. WSPARCIE TOWARZYSZĄCE - zwrot kosztów przejazdu związany z uczestnictwem w Warsztatach Reorientacji Zawodowej oraz szkoleniach zawodowych. OKRES REALIZACJI PROJEKTU: kwiecień 2006 - maj 2008 CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 2 314 576,35 zł z tego dofinansowanie z EFS: 1 480 711,93 zł wkład pracodawców : 833 864,42 zł 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Opis usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego Wykonawca przeprowadzi audyt zgodnie z powszechnie uznawanymi, międzynarodowymi standardami audytu. Wykonanie usługi audytu zewnętrznego ma na celu uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę przez podmiot przeprowadzający badanie, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Efektem audytu będzie uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a realizowany projekt jest zgodny z umową i wnioskiem o dofinansowanie oraz wydanie opinii w tym zakresie. W tym celu sprawdza się w szczególności: czy działania, na które przedstawiono wydatki zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie oraz czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, poprzez badanie czy księgi rachunkowe wraz z dowodami księgowymi, wnioski o płatność oraz sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo i rzetelnie przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów. Audyt ma doprowadzić do uzyskania podstaw do potwierdzenia wiarygodności danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez beneficjenta dokumentach związanych z realizowanym projektem. Badanie powinno obejmować przede wszystkim analizę: dokumentacji, stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawania realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem przyjętych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu. W celu stwierdzenia, że projekt jest realizowany zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, a wydatki są kwalifikowalne w szczególności sprawdza się: dokumentację dotyczącą projektu,czy działania przewidziane we wniosku do dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, sposób archiwizacji dokumentów, który pozwala prześledzić ścieżkę wydatku od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur, czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta, zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowalne, wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez beneficjenta poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac; istnienie zakupionych towarów oraz wykonania usług w ramach projektu, sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu, zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, poprawność stosowanych procedur przetargowych, w przypadku gdy projekt zakłada wyłonienie podwykonawców. Ponadto wykonawca powinien zweryfikować próbkę ogółem poniesionych wydatków, pozwalającą wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić raport w tym zakresie. Opinia i raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Efektem końcowym przeprowadzenia usługi audytu będzie: ocena systemu kontroli wewnętrznej projektu, zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie, kwalifikowalności wydatków i poprawności ich ujęcia w księgach rachunkowych, wskazówki i zalecenia (dwa egzemplarze oceny dla zamawiającego) przygotowanie opinii i raportu z audytu (w trzech egzemplarzach dla zamawiającego). Raport z audytu powinien zawierać w szczególności elementy zamieszczone we wzorze raportu (załącznik nr 7 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. posiadający wiedzę w zakresie przeprowadzania audytu i funkcjonowania funduszy strukturalnych oraz posiadający doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytu a więc: a) podmioty które wykonały w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi przeprowadzenia audytu projektów dofinansowanych ze środków unijnych, w tym co najmniej jednego dofinansowanego z EFS, przy czym łączna wartość audytowanych projektów dofinansowanych ze środków unijnych była nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł, b) podmioty uprawnione do badania sprawozdań finansowych określone w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz.U. z 2001 roku, Nr 31, poz. 359, z późn. zm.), lub c) podmioty dysponujące co najmniej jedną osobą, która spełniają jeden z niżej wymienionych warunków: posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub, posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub, posiada międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor) lub, spełnia wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r, Nr 249, poz. 2104 z późn. zmian.). W skład zespołu przeprowadzającego audyt powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 25 000,00 zł, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Spełniają wymóg bezstronności i niezależności, tzn. osoby, które będą uczestniczyły w przeprowadzaniu audytu muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta, instytucji wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej ZPORR - poprzez spełnienie tego warunku rozumie się przede wszystkim niepozostawanie w stosunku pracy osób wykonujących audyt z wymienionymi instytucjami. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ . 2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Dokument potwierdzający uprawnienia do badania sprawozdań finansowych (np. decyzja Krajowej Izby Biegłych Rewidentów, zaświadczenie o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych). 5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz ma potwierdzać wykonanie co najmniej dwóch usług przeprowadzenia audytu projektów dofinansowanych ze środków unijnych, w tym co najmniej jednego dofinansowanego z EFS, przy czym łączna wartość audytowanych projektów dofinansowanych ze środków unijnych ma być nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł - załącznik nr 3 do SIWZ . Należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych usług z należytą starannością. 7 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności w zamówieniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Do części opisowej wykonawca dołączy kopie poświadczone za zgodność z oryginałem: dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru biegłych rewidentów, gdy pracę będzie wykonywał biegły rewident, dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu dyplomowanego biegłego księgowego wydawanego przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, gdy pracę będzie wykonywał dyplomowany biegły księgowy, dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor), gdy pracę będzie wykonywać osoba posiadająca takie uprawnienia, dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień audytora jednostki sektora finansów publicznych wydanego przez Ministerstwo Finansów, gdy pracę wykonywała będzie osoba posiadająca takie uprawnienia. 8 Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 25 000,00 zł 9 Oświadczenie o spełnianiu wymogu bezstronności i niezależności. Oświadczenie składają osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 10 Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym do podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w punkcie 3 niniejszej tabeli. 11 Propozycje zlecenia prac podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego UPPK..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006, Priorytetu 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach, Działania 2.3 Reorientacja osób odchodzących z rolnictwa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.