eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Adaptacja pomieszczeń parteru budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Rybniku na potrzeby Punktu Informacji Miejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Rybnik: Adaptacja pomieszczeń parteru budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Rybniku na potrzeby Punktu Informacji Miejskiej
Numer ogłoszenia: 71024 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38974 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń parteru budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Rybniku na potrzeby Punktu Informacji Miejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń parteru budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Rybniku na potrzeby Punktu Informacji Miejskiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie ścian działowych, 2) wykonanie posadzek z płytek gresowych, 3) wykończenie ścian, 4) wykonanie sufitów, 5) wykonanie oświetlenia, 6) stolarkę drzwiową, 7) ścianę szklaną z drzwiami, 8) witryny w stolarce aluminiowej ciepłej, 9) wyposażenie toalet i aneksów, 10) wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych: - instalacje elektryczne silnoprądowe oraz niskoprądowe w częściach podlegających przebudowie, - instalacja oświetlenia komunikacja, toalety, pom. socjalne, pomieszczenia biblioteczne, pozostałe pomieszczenia oświetlenie świetlówkowe, - instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacja odgromowa, - sporządzenie projektu powykonawczego instalacji elektrycznej uwzględniającego wszelkie odstępstwa od dokumentacji wykonawczej, uzgodnione z Zamawiającym i projektantem oraz uzupełnionego o protokoły prób i pomiarów, certyfikaty materiałów, instrukcje i inne, 11) roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych: a) wykonanie nowych elementów instalacji wodno-kanalizacyjnych: - montaż armatury, - montaż urządzeń - przyborów, - badania instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja instalacji, b) wykonanie instalacji c.o. (montaż grzejników, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, montaż kotła c.o.): - montaż armatury, - montaż urządzeń grzejnych, - badania instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji. Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlano - wykonawczy, opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków, opinia Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej stanowiące załączniki do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADBUD Beata Suliga-Wiśniewska, ul. Leśna 40b, 44-230 Stanowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247300,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236583,86

  • Oferta z najniższą ceną: 236583,86 / Oferta z najwyższą ceną: 330411,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.