eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koñskie › Artyku³y papiernicze Artyku³y eksploatacyjne - tonery, tusze, tasmy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-03-31

Koñskie: Artyku³y papiernicze Artyku³y eksploatacyjne - tonery, tusze, tasmy
Numer og³oszenia: 70968 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Koñskie, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y papiernicze Artyku³y eksploatacyjne - tonery, tusze, tasmy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zad. nr 1 dotyczy; artyku³ów papierniczych - 76 pozycji - ilo¶ci i opis zawarto w Formularzu Cenowym do zad. nr 1. 2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zad. nr 2 dotyczy; artyku³ów eksploatacyjnych - 88 pozycji - ilo¶ci zawarto w Formularzu Cenowym do zad. nr 2..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-0, 30.19.95.00-5, 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-5, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu tego warunku -za³. Nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu tego warunku (za³. Nr 3

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu tego warunku (za³. Nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu tego warunku (za³. Nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu tego warunku (za³. Nr 3

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach: - gdy podczas realizacji umowy wyst±pi± nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczno¶ci które uniemo¿liwiaj± zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i terminie przewidzianym w ofercie - w przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu bêd±cego przedmiotem zamówienia dopuszcza siê zmianê na nowy produkt o tych samych b±d¼ lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie - zmiany osób reprezentuj±cych strony i odpowiedzialnych za realizacjê postanowieñ umowy - zmianê rachunku bankowego i innych danych stron. - zmianê stawki podatku VAT - zmiana ceny poszczególnych artyku³ów nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego powoduj±cego zmianê stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.bip.org.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Opieki Zdrowotnej 26-200 Koñskie ul. Gimnazjalna 41B DSUiZP - niski parter.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT Zespó³ Opieki Zdrowotnej 26-200 Koñskie ul. Gimnazjalna 41B.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Artyku³y papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zad. nr 1 dotyczy; artyku³ów papierniczych - 76 pozycji - ilo¶ci i opis zawarto w Formularzu Cenowym do zad. nr 1..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-0, 30.19.95.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin p³atno¶ci - 1

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Artyku³y eksploatacyjne tusze, tonery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zad. nr 2 dotyczy; artyku³ów eksploatacyjnych - 88 pozycji ilo¶ci zawarto w Formularzu Cenowym do zad. nr 2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.44-5, 30.19.40.00-4, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Rodzaj materia³ów eksploatacyjnych - 40

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.