eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000 PLN (słownie złotychdwa miliony trzysta tysięcy) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Garbatka-Letnisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Garbatka-Letnisko: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000 PLN (słownie złotych: dwa miliony trzysta tysięcy) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Garbatka-Letnisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego
Numer ogłoszenia: 70966 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko , ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 048 6210194, 6210163 w. 22, faks 048 6210054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000 PLN (słownie złotych: dwa miliony trzysta tysięcy) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Garbatka-Letnisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 300 000,00 PLN słownie złotych: dwa miliony trzysta tysięcy przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Garbatka-Letnisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 1M z dnia 05.03.2012 r. w wysokości 4,73 % Charakterystyka przedmiotu zamówienia: waluta kredytu: PLN, kwota kredytu: 2 300 000,00 zł, okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. wpływ środków transz kredytu na rachunek bieżący Gminy w Banku Spółdzielczym Zwoleń O/Garbatka-Letnisko w następujących terminach i kwotach: uruchomienie pierwszej transzy kredytu w kwocie 700 000,00 PLN nastąpi w ciągu 7 dni od podpisania umowy o kredyt, uruchomienie drugiej i trzeciej (ostatniej) transzy nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego wskazującego jej wysokość. Wykonawca - bank uruchomi wnioskowaną transzę w ciągu 7 dni od złożenia wniosku przez Zamawiającego. okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 29.03.2013 r. okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji, oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa ustalana w oparciu o uśrednioną wartość WIBOR1M za pierwsze 20 dni danego miesiąca, którego dotyczy spłata, powiększona o marżę Banku przedstawioną w ofercie, stałą w całym okresie kredytowania, spłata kapitału kredytu w następujących terminach i kwotach: Lp.-Data spłaty kapitału-Kwota spłaty kapitału w PLN 1. 31.03.2013- 25 000 2. 30.06.2013- 25 000 3. 30.09.2013- 25 000 4. 31.12.2013- 25 000 5. 31.03.2014- 55 000 6. 30.06.2014- 55 000 7. 30.09.2014- 55 000 8. 31.12.2014- 55 000 9. 31.03.2015- 55 000 10. 30.06.2015- 55 000 11. 30.09.2015- 55 000 12. 31.12.2015- 55 000 13. 31.03.2016- 55 000 14. 30.06.2016- 55 000 15. 30.09.2016- 55 000 16. 31.12.2016- 55 000 17. 31.03.2017- 55 000 18. 30.06.2017- 55 000 19. 30.09.2017- 55 000 20. 31.12.2017- 55 000 21. 31.03.2018- 55 000 22. 30.06.2018- 55 000 23. 30.09.2018- 55 000 24. 31.12.2018- 55 000 25. 31.03.2019- 55 000 26. 30.06.2019- 55 000 27. 30.09.2019- 55 000 28. 31.12.2019- 55 000 29. 31.03.2020- 55 000 30. 30.06.2020- 55 000 31. 30.09.2020- 55 000 32. 31.12.2020- 55 000 33. 31.03.2021- 55 000 34. 30.06.2021- 55 000 35. 30.09.2021- 55 000 36. 31.12.2021- 55 000 37. 31.03.2022- 55 000 38. 30.06.2022- 55 000 39. 30.09.2022- 55 000 40. 31.12.2022- 55 000 41. 31.03.2023- 55 000 42. 30.06.2023- 55 000 43. 30.09.2023- 55 000 44. 31.12.2023- 55 000 Razem 2 300 000 spłata odsetek: miesięcznie, do końca miesiąca, którego dotyczy spłata po wcześniejszym otrzymaniu noty odsetkowej od Wykonawcy. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia, a przy ich naliczaniu przyjmuje się że rok ma 365 a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. wysokość prowizji przygotowawczej obejmującej koszt rozpatrzenia wniosku: 0%, wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty: 0%, zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy o tym fakcie. W takim przypadku odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty więcej niż jednej raty kwartalnie bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy o tym fakcie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu spłaty zaciągniętego kredytu na warunkach nie gorszych niż podane w ofercie Wykonawcy. wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w marży, powyższe ustalenia zostaną ujęte w umowie kredytowej, Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust.5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców,ewentualne spory jakie wynikną między stronami w trakcie realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd według właściwości miejscowej Zamawiającego, przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, m.in. z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078, przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm. oraz Kodeksem cywilnym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2023.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załaczonych do oferty zgodnie z pkt 10 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załaczonych do oferty zgodnie z pkt 10 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załaczonych do oferty zgodnie z pkt 10 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załaczonych do oferty zgodnie z pkt 10 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów załaczonych do oferty zgodnie z pkt 10 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbatkaletnisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego tj. Urząd Gminy Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego tj. Urząd Gminy Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotryczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.