eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Lublin: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9
Numer ogłoszenia: 70929 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 51 00, faks 81 466 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9: Zadanie nr 1 - Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 2 - Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 3 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie nr 4 - Dostawa mięsa Zadanie nr 5 - Dostawa warzyw Zadanie nr 6 - Dostawa pieczywa Zadanie nr 7 - Dostawa słonych przekąsek Zadanie nr 8 - Dostawa piwa Zadanie nr 9 - Dostawa jaj.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5, 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.13.11.10-9, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.82.00.00-2, 15.96.00.00-5, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem: w zakresie zad. nr 8 - ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie w zakresie obrotu alkoholami zgodnie z art.91 1 i 2 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości o przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2012r.poz.1356, ze zm.), wydane przez właściwy organ upoważniony do wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie obrotu hurtowego w kraju napojami alkoholowymi. w zakresie zad. nr 1-7 i 9 -Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełniaoświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełniaoświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełniaoświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełniaoświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wg formuły spełnia - nie spełniaoświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego z zadaniach 1-9, zawierają Załączniki nr 2.1-2.9 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 1) samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia były dopuszczone przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, 2) dostawy artykułów żywnościowych odpowiadały warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz zobowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnego systemu. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia nw. dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy, że samochody przeznaczone do przewozu żywności przez upoważniony do tego podmiot -wzór oświadczenie stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga: nie później niż do 7 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię świadectwa dopuszczenia samochodu przez uprawniony do tego podmiot. W przypadku wykorzystania innego pojazdu na etapie sukcesywnej realizacji zamówienia - kopie w/w świadectwa należy przedłożyć (bez dodatkowego wezwania przez Zamawiającego) nie później niż przy pierwszej dostawie realizowanej nowy samochodem. 2) oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe odpowiadają normom jakościowym , zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub innego równoważnego systemu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem, że Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być załączone do oferty, a ponadto spełnią wymaganie: oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. II.Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana do dopełnienia następujących formalności: a) osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, b) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy umowy dostawy: Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2. Strony mogą każdorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadzić zmiany do niniejszej umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: a) zmiany terminu wykonania dostawy, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; b) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowań), w takim przypadku nastąpi przeliczenie ilości opakowań na odpowiednią ilość opakowań oraz sztuk w opakowaniu. c) zmian wiążących się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; d) zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; e) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem strony. 5. Wprowadzenie zmian do umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia. dotyczy umowy dzierżawy: 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, każdej ze Stron przysługuje prawo zwrócenia się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa mięsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa mięsa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa warzyw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa pieczywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa słonych przekąsek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa słonych przekąsek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa piwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa piwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.96.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Dostawa jaj Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do w/w asortymentu w tym w zakresie zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 część 2.9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.