eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-6/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-6/2010
Numer ogłoszenia: 70914 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-6/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE WŁASNOŚCI ROLNEJ SKARBU PAŃSTWA ORAZ INNYCH NIERUCHOMOŚCI WSKAZANYCH PRZEZ ANR W CZĘŚCI OBJĘTEJ DZIAŁANIEM ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMÓWIENIE JEST PODZIELONE NA 7 CZĘŚCI. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY PRAC OPISANY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku działań organów administracji: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp. skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania organów administracji. W przypadkach wymienionych w § 11 ust. 1 Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności. 2) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy. 3) Zwiększenie obowiązującej stawki VAT. Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała znaczne zwiększenie kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą połowie różnicy kwoty zapłaconego podatku VAT według zwiększonej stawki i kwoty podatku VAT, którą zapłaciłby Wykonawca według stawki określonej w niniejszej umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. MILCZ Wznowienie granic wraz z pomiarem dla działek nr geod. 49 i 48/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. MILCZ Wznowienie granic wraz z pomiarem dla działek nr geod. 49 i 48/1 w przypadku zmiany powierzchni wykonanie dokumentacji geodezyjnej celem dokonania zmian w KW 1033 oraz wypis i wyrys dla każdej z działek 2 egz. / prawdopodobnie dokumentacja geodezyjna nie jest zgodna z powierzchnią działek w terenie/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. KRAJENKA OBR. KRAJENKA Podział działki - 59/1 o pow. 21,8172 ha na 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. KRAJENKA OBR. KRAJENKA kw35173 Podział działki - 59/1 o pow. 21,8172 ha na 4 wg załączonej mapy , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2 egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. ZŁOTÓW OBR. ŚWIĘTA Podział działki - 251/135 o pow. 51,40 ha na 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ZŁOTÓW OBR. ŚWIĘTA kw 32090 Podział działki - 251/135 o pow. 51,40 ha na 4 wg załączonej mapy , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć: -informację o podstawie przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. UJŚCIE OBR. MIROSŁAW UJSKI Podział działki - 343 o pow. 15,92 ha na 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. UJŚCIE OBR. MIROSŁAW UJSKI kw 23534 Podział działki - 343 o pow. 15,92 ha na 2 wg załączonej mapy i użytkowania przez dzierżawców , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć: -informację podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. ROGOŹNO OBR. GOŚCIEJEWO Podział działki - 583/3 o pow. 53,9412ha na 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ROGOŹNO OBR. GOŚCIEJEWO kw 19067 Podział działki - 583/3 o pow. 53,9412ha na 2 wg załączonej mapy , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2 egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. WYRZYSK OBR. ŻUŁAWKA Podział działki - 369/1 o pow. 17,77ha na 2 oraz 334/2 opow.9,18 ha na 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. WYRZYSK OBR. ŻUŁAWKA kw 12272 i 2181 Podział działki - 369/1 o pow. 17,77ha na 2 oraz 334/2 opow.9,18 ha na 2 wg załączonej mapy i użytkowania przez dzierżawcę, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć: -informację podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2 egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. CZARNKÓW OBR. JĘDRZEJEWO Podział działek - 429,431, 433,448, 454 celem wydzielenia pasa stanowiącego wał przy rzece Noteć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CZARNKÓW OBR. JĘDRZEJEWO kw 36258 Podział działek - 429,431, 433,448, 454 wg załączonej mapy celem wydzielenia pasa stanowiącego wał przy rzece Noteć, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć: -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2 egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.