eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasieniec › Wymiana stolarki okiennej w 2 budynkach komunalnych i w części zajętych przez Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Jasieniec: Wymiana stolarki okiennej w 2 budynkach komunalnych i w części zajętych przez Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 70909 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, fax 048 6613581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w 2 budynkach komunalnych i w części zajętych przez Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Jasieńcu ul. Czerska 5 - budynek komunalny o łącznej powierzchni 27,85 m 2 ( 13 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m 2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 45,53 m 2 ( 18 szt.) 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Gośniewicach - budynek komunalny o łącznej powierzchni 30,86 m 2 ( 26 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m 2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 14,82 m 2 ( 9 szt.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonych do oferty stosownych dokumentów rejestrowych potwierdzających, że przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień publicznych - załącznik nr 2. 4. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. Nr 11 Urząd Gminy w Jasieńcu Warecka 42 05-604 Jasieniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Jasieńcu Warecka 42 05-604 Jasieniec Pokój 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.05.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Jasieńcu ul. Czerska 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Jasieńcu ul. Czerska 5 - budynek komunalny o łącznej powierzchni 27,85 m2 ( 13 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 45,53 m2 ( 18 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Gośniewicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Gośniewicach - budynek komunalny o łącznej powierzchni 30,86 m2 ( 26 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 14,82 m2 ( 9 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.