eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem dachu blachą, dociepleniem stropu i niezbędnymi robotami towarzyszącymi w ramach zadania pod nazwą Remont, przebudowa i rozbudowa Pawilonu Głównego Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 70904 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Radecznica: Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem dachu blachą, dociepleniem stropu i niezbędnymi robotami towarzyszącymi w ramach zadania pod nazwą Remont, przebudowa i rozbudowa Pawilonu Głównego Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42656-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, krajowy numer identyfikacyjny 29104900000, ul. ul. Klasztorna  4, 22463   Radecznica, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 84 68 18 020, faks 846 818 792, e-mail z_cadyrektora@radecznica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radecznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem dachu blachą, dociepleniem stropu i niezbędnymi robotami towarzyszącymi w ramach zadania pod nazwą Remont, przebudowa i rozbudowa Pawilonu Głównego Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem dachu blachą, dociepleniem stropu i niezbędnymi robotami towarzyszącymi w ramach zadania pod nazwą Remont, przebudowa i rozbudowa Pawilonu Głównego Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace rozbiórkowe istniejącego dachu, wymianę części istniejącej więźby dachowej, udrożnienie i nadbudowę istniejących kominów, obmurowanie nowych kanałów i wykonanie nowoprojektowanych kominów, pokrycie dachu blachą, wykonanie orynnowania, instalacji odgromowej, obróbek blacharskich i robót uzupełniających, izolację stropu II pietra oraz wykonanie zadaszenia wejścia głównego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarem robót, 4) obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną. 3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy: 1) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp i p.poż., zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 2) wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów własnych, fabrycznie nowych, posiadających stosowne atesty, certyfikaty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, wskazanych w projekcie i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; 3) zorganizowanie zaplecza robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt, utrzymania go w należytym porządku; 4) poniesienie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej; 5) postępowanie z odpadami, w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach; 6) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 7) przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (ppoż., ochrony mienia), zabezpieczenie przed działaniem warunków atmosferycznych w szczególności zalaniem budynku objętego pracami i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót. 4. Ze względu na wysokie walory zabytkowe, architektoniczne i historyczne Pawilon Główny (dawniej gimnazjum w zespole klasztornym OO. Bernardynów w Radecznicy) został wpisany decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 27 lipca 1978r. do rejestru zabytków pod pozycją A/187 (obecnie to numer rejestru A/1305) i podlega prawnej ochronie konserwatorskiej. 5. Wykonawca będzie wykonywał pracę w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania Szpitala. 6. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111300-1, 45261000-4, 45261210-9, 45421000-4, 45262500-6, 45261900-3, 45312310-3,45321000-3, 7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji na roboty stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projektem budowlanym oraz przedmiarem robót, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 9. Zamawiający w oparciu o art. 29. ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga: 1) Zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, osób wykonujących czynności stolarsko-ciesielskie, blacharsko-dekarskie, ogólnobudowlane, elektryczne (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji): 2) Wykonawca w celu udokumentowania spełnienia warunku określonego w pkt 1, w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, zobowiązany jest złożyć zamawiającemu pisemne oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wymienione w pkt. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt 1. W szczególności wykonawca może zostać zobowiązany do przedstawienia kopii pozbawionych danych osobowych umów o pracę lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek). 4) Kary umowne z tytułu nie spełnienia powyższych wymagań zostały określone we wzorze umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Należność Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie 14 (czternastu) dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury, w formie bezgotówkowej (polecenie przelewu) na konto Wykonawcy podane na fakturze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261210-9, 45421000-4, 45262500-6, 45261900-3, 45312310-3, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT626928.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólno-Budowlany Adam Strumidło ,  ,  Płoskie 179D,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 697004,33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 697004,33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1039634,52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.