Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 70901 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa i dostarczenie dwóch modeli pamięci przenośnej, w tym: 630 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8 GB, w skórzano-metalowej obudowie, w kolorze czarno-srebrnym, z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach (wraz z zatyczką): dł. 65 mm x szer. 20 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 12 MB/s, - prędkość zapisu: min. 6 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z kartonowym opakowaniem. 800 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8gb w obudowie z drewna koloru mahoniowego, z obrotowym, jednostronnie wysuwanym bocznie czytnikiem USB, , z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach: dł. 60,5 mm x szer. 18 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 10 MB/s, - prędkość zapisu: min. 5 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z opakowaniem Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Bloczka: - format A4, - liczba kartek - 20, - materiał: papier offsetowy 80 g/m2, druk 2+0 (logo KNF - z pełną nazwą instytucji, dane teleadresowe, nadruk na kartce - kratka wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego), w 2 kolorach**, - plecki tekturowe (tektura szara- grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF - z pełną nazwą instytucji, w 2 kolorach**, druk 2+0, papier 180 g/m2, kreda, lakierowana; - pakowane po 100 sztuk - nakład: 7.000 szt. 2. Teczki - (składanej z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z trzech stron): - kolor biały karton 300 g/m2, lakier, lakier offsetowy zabezpieczający, - wielkość po złożeniu 220 mm x 310 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), grubość grzbietu: 15 mm, - nadruk na froncie: logo KNF (75 mm x 30 mm) z pełną nazwą instytucji - dwa kolory: czarny i granat, nadruk na odwrocie teczki: logo KNF (50 mm x 20 mm) z pełną nazwą instytucji i dane teleadresowe (100 mm x 60 mm), w 2 kolorach** teczki w arkuszach plano (sztancowane bez składania, na płasko), - spodnia okładka (ze skrzydełkami) posiada zabezpieczenie przed wypadnięciem kartek - góra i dół szer. przy środku teczki 50 mm (bez grubości grzbietu), przy zakładce 65 mm (bez grubości grzbietu), z wyciętymi umocowaniami zakładki, - pakowane po 100 sztuk, - nakład: 7.000 szt. Przedmiotem zamówienia dla części III jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Długopisów aluminiowych w kolorze srebrnym: - grawerowanie: logo KNF oraz adres www.knf.gov.pl, - wkład w kolorze niebieskim, - ilość: 6.000 szt. 2. Plastikowych układanek logicznych: - w min. 20 wersjach (rodzajach gier logicznych), - o wymiarach: 40 mm x 40 mm x 40 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), - znakowanych (T2- tampodruk) na spodzie logiem KNF o wymiarach 30 mm x 30 mm, w 2 kolorach**, - ilość: 800 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia części I, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostaw oraz odbiorców dostaw. Wykaz musi obejmować minimum 2 zamówienia (w ramach dwóch oddzielnych umów), których przedmiotem są dostawy przynajmniej 2 rodzajów pamięci przenośnej (przynajmniej po 1 rodzaju w każdej umowie), z naniesionym przez Wykonawcę grawerem, w liczbie co najmniej po 500 szt. z każdego rodzaju, a także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykazane dostawy łącznie spełnią wymóg j.w. Dla części II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia części II, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostaw oraz odbiorców dostaw. Wykaz musi obejmować minimum 2 zamówienia (w ramach dwóch oddzielnych umów), których przedmiotem są dostawy przynajmniej 2 rodzajów materiałów promocyjnych z nadrukiem naniesionym przez Wykonawcę, w liczbie co najmniej po 2.000 szt. każdego z rodzajów, a także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Poprzez rodzaje materiałów promocyjnych Zamawiający rozumie: dostawę przynajmniej 2 rodzajów materiałów promocyjnych z nadrukiem naniesionym przez Wykonawcę, z następujących: bloczka, teczki, torby papierowej, notesu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykazane dostawy łącznie spełnią wymóg j.w. Dla części III: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia części III, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostaw oraz odbiorców dostaw. Wykaz musi obejmować minimum 2 zamówienia (w ramach dwóch oddzielnych umów), których przedmiotem są dostawy przynajmniej 1 rodzaju materiału promocyjnego z naniesionym przez Wykonawcę grawerem lub tampodrukiem, tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia w części III, wykonanym w liczbie co najmniej po 1.500 szt., a także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykazane dostawy łącznie spełnią wymóg j.w.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1)w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT; 2)w przypadku zmiany nazwy, adresu lub innych danych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego. 2.Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niedźwiedzia 6 E, 02-737 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Komisji nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych - Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa i dostarczenie dwóch modeli pamięci przenośnej, w tym: 630 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8 GB, w skórzano-metalowej obudowie, w kolorze czarno-srebrnym, z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach (wraz z zatyczką): dł. 65 mm x szer. 20 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 12 MB/s, - prędkość zapisu: min. 6 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z kartonowym opakowaniem. 800 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8gb w obudowie z drewna koloru mahoniowego, z obrotowym, jednostronnie wysuwanym bocznie czytnikiem USB, , z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach: dł. 60,5 mm x szer. 18 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 10 MB/s, - prędkość zapisu: min. 5 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z opakowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych - Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Bloczka: - format A4, - liczba kartek - 20, - materiał: papier offsetowy 80 g/m2, druk 2+0 (logo KNF - z pełną nazwą instytucji, dane teleadresowe, nadruk na kartce - kratka wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego), w 2 kolorach**, - plecki tekturowe (tektura szara- grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF - z pełną nazwą instytucji, w 2 kolorach**, druk 2+0, - papier 180 g/m2, kreda, lakierowana; - pakowane po 100 sztuk nakład: 7.000 szt. 2. Teczki - (składanej z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z trzech stron): - kolor biały karton 300 g/m2, lakier, lakier offsetowy zabezpieczający, - wielkość po złożeniu 220 mm x 310 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), grubość grzbietu: 15 mm, - nadruk na froncie: logo KNF (75 mm x 30 mm) z pełną nazwą instytucji - dwa kolory: czarny i granat, nadruk na odwrocie teczki: logo KNF (50 mm x 20 mm) z pełną nazwą instytucji i dane teleadresowe (100 mm x 60 mm), w 2 kolorach** teczki w arkuszach plano (sztancowane bez składania, na płasko), - spodnia okładka (ze skrzydełkami) posiada zabezpieczenie przed wypadnięciem kartek - góra i dół szer. przy środku teczki 50 mm (bez grubości grzbietu), przy zakładce 65 mm (bez grubości grzbietu), z wyciętymi umocowaniami zakładki, - pakowane po 100 sztuk, - nakład: 7.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę materiałów promocyjnych - Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części III jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Długopisów aluminiowych w kolorze srebrnym: - grawerowanie: logo KNF oraz adres www.knf.gov.pl, - wkład w kolorze niebieskim, - ilość: 6.000 szt. 2. Plastikowych układanek logicznych: - w min. 20 wersjach (rodzajach gier logicznych), - o wymiarach: 40 mm x 40 mm x 40 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), - znakowanych (T2- tampodruk) na spodzie logiem KNF o wymiarach 30 mm x 30 mm, w 2 kolorach**, - ilość: 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych w związku z organizacją wydarzeń kulturalnych Grodziska Mazowieckiego.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Krakowskiej
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu gadżetów reklamowych z nadrukiem firmowym
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- Zakup bluz z oznakowaniem
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.