eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 70901 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa i dostarczenie dwóch modeli pamięci przenośnej, w tym: 630 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8 GB, w skórzano-metalowej obudowie, w kolorze czarno-srebrnym, z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach (wraz z zatyczką): dł. 65 mm x szer. 20 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 12 MB/s, - prędkość zapisu: min. 6 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z kartonowym opakowaniem. 800 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8gb w obudowie z drewna koloru mahoniowego, z obrotowym, jednostronnie wysuwanym bocznie czytnikiem USB, , z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach: dł. 60,5 mm x szer. 18 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 10 MB/s, - prędkość zapisu: min. 5 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z opakowaniem Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Bloczka: - format A4, - liczba kartek - 20, - materiał: papier offsetowy 80 g/m2, druk 2+0 (logo KNF - z pełną nazwą instytucji, dane teleadresowe, nadruk na kartce - kratka wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego), w 2 kolorach**, - plecki tekturowe (tektura szara- grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF - z pełną nazwą instytucji, w 2 kolorach**, druk 2+0, papier 180 g/m2, kreda, lakierowana; - pakowane po 100 sztuk - nakład: 7.000 szt. 2. Teczki - (składanej z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z trzech stron): - kolor biały karton 300 g/m2, lakier, lakier offsetowy zabezpieczający, - wielkość po złożeniu 220 mm x 310 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), grubość grzbietu: 15 mm, - nadruk na froncie: logo KNF (75 mm x 30 mm) z pełną nazwą instytucji - dwa kolory: czarny i granat, nadruk na odwrocie teczki: logo KNF (50 mm x 20 mm) z pełną nazwą instytucji i dane teleadresowe (100 mm x 60 mm), w 2 kolorach** teczki w arkuszach plano (sztancowane bez składania, na płasko), - spodnia okładka (ze skrzydełkami) posiada zabezpieczenie przed wypadnięciem kartek - góra i dół szer. przy środku teczki 50 mm (bez grubości grzbietu), przy zakładce 65 mm (bez grubości grzbietu), z wyciętymi umocowaniami zakładki, - pakowane po 100 sztuk, - nakład: 7.000 szt. Przedmiotem zamówienia dla części III jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Długopisów aluminiowych w kolorze srebrnym: - grawerowanie: logo KNF oraz adres www.knf.gov.pl, - wkład w kolorze niebieskim, - ilość: 6.000 szt. 2. Plastikowych układanek logicznych: - w min. 20 wersjach (rodzajach gier logicznych), - o wymiarach: 40 mm x 40 mm x 40 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), - znakowanych (T2- tampodruk) na spodzie logiem KNF o wymiarach 30 mm x 30 mm, w 2 kolorach**, - ilość: 800 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia części I, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostaw oraz odbiorców dostaw. Wykaz musi obejmować minimum 2 zamówienia (w ramach dwóch oddzielnych umów), których przedmiotem są dostawy przynajmniej 2 rodzajów pamięci przenośnej (przynajmniej po 1 rodzaju w każdej umowie), z naniesionym przez Wykonawcę grawerem, w liczbie co najmniej po 500 szt. z każdego rodzaju, a także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykazane dostawy łącznie spełnią wymóg j.w. Dla części II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia części II, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostaw oraz odbiorców dostaw. Wykaz musi obejmować minimum 2 zamówienia (w ramach dwóch oddzielnych umów), których przedmiotem są dostawy przynajmniej 2 rodzajów materiałów promocyjnych z nadrukiem naniesionym przez Wykonawcę, w liczbie co najmniej po 2.000 szt. każdego z rodzajów, a także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Poprzez rodzaje materiałów promocyjnych Zamawiający rozumie: dostawę przynajmniej 2 rodzajów materiałów promocyjnych z nadrukiem naniesionym przez Wykonawcę, z następujących: bloczka, teczki, torby papierowej, notesu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykazane dostawy łącznie spełnią wymóg j.w. Dla części III: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia części III, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania dostaw oraz odbiorców dostaw. Wykaz musi obejmować minimum 2 zamówienia (w ramach dwóch oddzielnych umów), których przedmiotem są dostawy przynajmniej 1 rodzaju materiału promocyjnego z naniesionym przez Wykonawcę grawerem lub tampodrukiem, tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia w części III, wykonanym w liczbie co najmniej po 1.500 szt., a także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykazane dostawy łącznie spełnią wymóg j.w.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1)w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT; 2)w przypadku zmiany nazwy, adresu lub innych danych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego. 2.Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niedźwiedzia 6 E, 02-737 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Komisji nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych - Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa i dostarczenie dwóch modeli pamięci przenośnej, w tym: 630 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8 GB, w skórzano-metalowej obudowie, w kolorze czarno-srebrnym, z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach (wraz z zatyczką): dł. 65 mm x szer. 20 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 12 MB/s, - prędkość zapisu: min. 6 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z kartonowym opakowaniem. 800 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8gb w obudowie z drewna koloru mahoniowego, z obrotowym, jednostronnie wysuwanym bocznie czytnikiem USB, , z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach: dł. 60,5 mm x szer. 18 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 10 MB/s, - prędkość zapisu: min. 5 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z opakowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych - Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Bloczka: - format A4, - liczba kartek - 20, - materiał: papier offsetowy 80 g/m2, druk 2+0 (logo KNF - z pełną nazwą instytucji, dane teleadresowe, nadruk na kartce - kratka wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego), w 2 kolorach**, - plecki tekturowe (tektura szara- grubość 1 mm), klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF - z pełną nazwą instytucji, w 2 kolorach**, druk 2+0, - papier 180 g/m2, kreda, lakierowana; - pakowane po 100 sztuk nakład: 7.000 szt. 2. Teczki - (składanej z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z trzech stron): - kolor biały karton 300 g/m2, lakier, lakier offsetowy zabezpieczający, - wielkość po złożeniu 220 mm x 310 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), grubość grzbietu: 15 mm, - nadruk na froncie: logo KNF (75 mm x 30 mm) z pełną nazwą instytucji - dwa kolory: czarny i granat, nadruk na odwrocie teczki: logo KNF (50 mm x 20 mm) z pełną nazwą instytucji i dane teleadresowe (100 mm x 60 mm), w 2 kolorach** teczki w arkuszach plano (sztancowane bez składania, na płasko), - spodnia okładka (ze skrzydełkami) posiada zabezpieczenie przed wypadnięciem kartek - góra i dół szer. przy środku teczki 50 mm (bez grubości grzbietu), przy zakładce 65 mm (bez grubości grzbietu), z wyciętymi umocowaniami zakładki, - pakowane po 100 sztuk, - nakład: 7.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę materiałów promocyjnych - Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części III jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Długopisów aluminiowych w kolorze srebrnym: - grawerowanie: logo KNF oraz adres www.knf.gov.pl, - wkład w kolorze niebieskim, - ilość: 6.000 szt. 2. Plastikowych układanek logicznych: - w min. 20 wersjach (rodzajach gier logicznych), - o wymiarach: 40 mm x 40 mm x 40 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), - znakowanych (T2- tampodruk) na spodzie logiem KNF o wymiarach 30 mm x 30 mm, w 2 kolorach**, - ilość: 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.