Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Kalisz: Świadczenie usług wywozu nieczystości z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 7086 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu nieczystości z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne powstających na terenie z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz z udostępnieniem kontenerów i pojemników do składowania wszystkich odpadów. 2. Przedmiot zamówienie podzielony został na 3 części (zadania), z podziałem na: Zadanie nr 1 - nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 2,2 m3 Zadanie nr 2 - nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 1,1 m3 Zadanie nr 3 - odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne, w tym : 1.1 Nieczystości stałe komunalne należące do następującej grupy (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. Nr 112 poz 1206) - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości - ok. 858 m3 w ciągu roku - z posesji: Zadanie nr 1 - w ilości ok 600,60 m3 a) przy ul. Nowy Świat 4 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); b) przy ul. Kaszubskiej 13 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); c) przy ul. Poznańskiej 201-205 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); Zamawiający dopuszcza dwa pojemniki, każdy o pojemności 1,1 m3 Zadanie nr 2 - w ilości ok. 257,40 m3 a) ul. Nowy Świat 5 - pojemnik 1,1 m3 jeden raz w tygodniu w uzgodnionym dniu; b) przy ul. Łódzkiej 149 - dwa pojemniki 1,1 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); 1.2 Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne - zadanie nr 3, w tym ; - niebezpieczne w ilości do 100 kg w ciągu roku - inne niż niebezpieczne ok. 212 kg w ciągu roku, powstałe w wyniku działalności: a) laboratoriów kierunków Położnictwa i Pielęgniarstwa Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odpady medyczne - niebezpieczne: 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) - ok. 7 kg na rok; 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomjtki, podpaski, podkłady, igły, strzykawki, materiały opatrunkowe) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - ok.7 kg na rok. b) laboratoriów kierunku Kosmetologia Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu - odpady niebezpieczne: 06 01 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania kwasów nieorganicznych - ok. 4 kg na rok; 06 02 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania wodorotlenków - ok. 4 kg na rok; 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - ok. 8 kg na rok; 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - ok. 4 kg na rok; 16 09 Substancje utleniające - ok. 2 kg na rok; odpady inne niż niebezpieczne: 07 06 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tłuszczów, natłustek, mydeł, detergentów, środków dezynfekujących i kosmetyków - ok.10 kg/rok; c) laboratoriów Kierunku Inżynierii Środowiska Collegium Oecologicum przy ul. Poznańskiej 201-205 - wywóz 1 raz w miesiącu w wyznaczonym dniu - odpady niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 18 kg na rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 14 kg na rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 6 kg na rok 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508*- 24 kg/rok 160901* - nadmanganiany - 1 kg na rok; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy) - 1 kg na rok. odpady inne niż niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 60 kg/rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 42 kg /rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 12 kg /rok; 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508* - 45 kg zlewek na rok; 160901* - nadmanganiany- 34 kg; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy)- 9 kg/ rok. 1.3. Częstotliwość wywozu nieczystości, w okresie od 01 lipca do 30 września każdego roku, z wyżej wymienionych posesji następować będzie 1 raz w tygodniu -dla zadania nr 1 i nr 2, natomiast dla zadania nr 3 Zamawiający nie przewiduje żadnego wywozu . 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również udostępnienie i ustawienie w uzgodnionym miejscu na terenie posesji Zamawiającego zamykanych kontenerów (bezpiecznych)do gromadzenia, o odpowiednich pojemnościach, stanowiących własność Wykonawcy. 1.5. Przewidywane ilości przedmiotu zamówienia, określone wikt.3.2 niniejszej specyfikacji, oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych (zawartych umów) oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji umowy . 1.6. Odbiór i wywóz wszystkich wymienionych odpadów odbywać się będzie w dni robocze w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.7 Zamawiający zachowuje prawo do określenia innej częstotliwości odbioru odpadów wymienionej w pkt. 3.2.1. , 3.2.2. i 3.4 zgodnie z jego potrzebami i w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie. W przypadku zmiany ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.52.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że Wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres, cenę lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
ul. Nowy Świat 5
62-800 Kalisz
Dział Techniczny (I piętro) pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:10, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ul. Nowy Świat 5 62-800 Kalisz Dział Techniczny (I piętro) pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 2,2 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieczystości nieczystości stałe komunalne należące do następującej grupy (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. Nr 112 poz 1206) - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości ok. 600,60 m3. a) przy ul. Nowy Świat 4 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); b) przy ul. Kaszubskiej 13 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); c) przy ul. Poznańskiej 201-205 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); Zamawiający dopuszcza dwa pojemniki, każdy o pojemności 1,1 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 1,1 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieczystości stałe komunalne należące do następującej grupy (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. Nr 112 poz 1206) - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości ok. 257,40 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne w tym ; - niebezpieczne w ilości do 100 kg w ciągu roku - inne niż niebezpieczne 212 kg w ciągu roku, powstałe w wyniku działalności: a) laboratoriów kierunków Położnictwa i Pielęgniarstwa Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odpady medyczne - niebezpieczne: 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)- ok. 7 kg na rok; 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomjtki, podpaski, podkłady, igły, strzykawki, materiały opatrunkowe) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - ok.7 kg na rok. b) laboratoriów kierunku Kosmetologia Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu - odpady niebezpieczne: 06 01 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania kwasów nieorganicznych - ok. 4 kg na rok; 06 02 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania wodorotlenków - ok. 4 kg na rok; 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) laboratoryjnych i analitycznych - ok. 8 kg na rok; 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - ok. 4 kg na rok; 16 09 Substancje utleniające - ok. 2 kg na rok; odpady inne niż niebezpieczne: 07 06 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tłuszczów, natłustek, mydeł, detergentów, środków dezynfekujących i kosmetyków - ok.10 kg/rok; c) laboratoriów Kierunku Inżynierii Środowiska Collegium Oecologicum przy ul. Poznańskiej 201-205 - wywóz 1 raz w miesiącu w wyznaczonym dniu -odpady niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 18 kg na rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 14 kg na rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 6 kg na rok 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508*- 24 kg/rok 160901* - nadmanganiany - 1 kg na rok; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy) - 1 kg na rok. odpady inne niż niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych- 60 kg/rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 42 kg /rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 12 kg /rok; 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508* - 45 kg zlewek na rok; 160901* - nadmanganiany- 34 kg; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy)- 9 kg/ rok..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.