eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie usług wywozu nieczystości z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Kalisz: Świadczenie usług wywozu nieczystości z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 7086 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu nieczystości z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych, medycznych, niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne powstających na terenie z posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz z udostępnieniem kontenerów i pojemników do składowania wszystkich odpadów. 2. Przedmiot zamówienie podzielony został na 3 części (zadania), z podziałem na: Zadanie nr 1 - nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 2,2 m3 Zadanie nr 2 - nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 1,1 m3 Zadanie nr 3 - odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne, w tym : 1.1 Nieczystości stałe komunalne należące do następującej grupy (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. Nr 112 poz 1206) - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości - ok. 858 m3 w ciągu roku - z posesji: Zadanie nr 1 - w ilości ok 600,60 m3 a) przy ul. Nowy Świat 4 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); b) przy ul. Kaszubskiej 13 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); c) przy ul. Poznańskiej 201-205 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); Zamawiający dopuszcza dwa pojemniki, każdy o pojemności 1,1 m3 Zadanie nr 2 - w ilości ok. 257,40 m3 a) ul. Nowy Świat 5 - pojemnik 1,1 m3 jeden raz w tygodniu w uzgodnionym dniu; b) przy ul. Łódzkiej 149 - dwa pojemniki 1,1 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); 1.2 Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne - zadanie nr 3, w tym ; - niebezpieczne w ilości do 100 kg w ciągu roku - inne niż niebezpieczne ok. 212 kg w ciągu roku, powstałe w wyniku działalności: a) laboratoriów kierunków Położnictwa i Pielęgniarstwa Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odpady medyczne - niebezpieczne: 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) - ok. 7 kg na rok; 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomjtki, podpaski, podkłady, igły, strzykawki, materiały opatrunkowe) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - ok.7 kg na rok. b) laboratoriów kierunku Kosmetologia Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu - odpady niebezpieczne: 06 01 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania kwasów nieorganicznych - ok. 4 kg na rok; 06 02 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania wodorotlenków - ok. 4 kg na rok; 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - ok. 8 kg na rok; 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - ok. 4 kg na rok; 16 09 Substancje utleniające - ok. 2 kg na rok; odpady inne niż niebezpieczne: 07 06 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tłuszczów, natłustek, mydeł, detergentów, środków dezynfekujących i kosmetyków - ok.10 kg/rok; c) laboratoriów Kierunku Inżynierii Środowiska Collegium Oecologicum przy ul. Poznańskiej 201-205 - wywóz 1 raz w miesiącu w wyznaczonym dniu - odpady niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 18 kg na rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 14 kg na rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 6 kg na rok 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508*- 24 kg/rok 160901* - nadmanganiany - 1 kg na rok; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy) - 1 kg na rok. odpady inne niż niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 60 kg/rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 42 kg /rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 12 kg /rok; 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508* - 45 kg zlewek na rok; 160901* - nadmanganiany- 34 kg; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy)- 9 kg/ rok. 1.3. Częstotliwość wywozu nieczystości, w okresie od 01 lipca do 30 września każdego roku, z wyżej wymienionych posesji następować będzie 1 raz w tygodniu -dla zadania nr 1 i nr 2, natomiast dla zadania nr 3 Zamawiający nie przewiduje żadnego wywozu . 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również udostępnienie i ustawienie w uzgodnionym miejscu na terenie posesji Zamawiającego zamykanych kontenerów (bezpiecznych)do gromadzenia, o odpowiednich pojemnościach, stanowiących własność Wykonawcy. 1.5. Przewidywane ilości przedmiotu zamówienia, określone wikt.3.2 niniejszej specyfikacji, oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych (zawartych umów) oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji umowy . 1.6. Odbiór i wywóz wszystkich wymienionych odpadów odbywać się będzie w dni robocze w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.7 Zamawiający zachowuje prawo do określenia innej częstotliwości odbioru odpadów wymienionej w pkt. 3.2.1. , 3.2.2. i 3.4 zgodnie z jego potrzebami i w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie. W przypadku zmiany ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.52.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że Wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres, cenę lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ul. Nowy Świat 5 62-800 Kalisz Dział Techniczny (I piętro) pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:10, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ul. Nowy Świat 5 62-800 Kalisz Dział Techniczny (I piętro) pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 2,2 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieczystości nieczystości stałe komunalne należące do następującej grupy (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. Nr 112 poz 1206) - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości ok. 600,60 m3. a) przy ul. Nowy Świat 4 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); b) przy ul. Kaszubskiej 13 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); c) przy ul. Poznańskiej 201-205 - pojemnik 2,2 m3 dwa razy w tygodniu (dni do uzgodnienia); Zamawiający dopuszcza dwa pojemniki, każdy o pojemności 1,1 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieczystości stałe komunalne - dla pojemnika 1,1 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieczystości stałe komunalne należące do następującej grupy (kwalifikacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogów odpadów - Dz. U. Nr 112 poz 1206) - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości ok. 257,40 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne w tym ; - niebezpieczne w ilości do 100 kg w ciągu roku - inne niż niebezpieczne 212 kg w ciągu roku, powstałe w wyniku działalności: a) laboratoriów kierunków Położnictwa i Pielęgniarstwa Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odpady medyczne - niebezpieczne: 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)- ok. 7 kg na rok; 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomjtki, podpaski, podkłady, igły, strzykawki, materiały opatrunkowe) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - ok.7 kg na rok. b) laboratoriów kierunku Kosmetologia Collegium Medicum przy ul. Kaszubskiej 13 - wywóz raz na 3 miesiące po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu - odpady niebezpieczne: 06 01 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania kwasów nieorganicznych - ok. 4 kg na rok; 06 02 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania wodorotlenków - ok. 4 kg na rok; 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) laboratoryjnych i analitycznych - ok. 8 kg na rok; 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - ok. 4 kg na rok; 16 09 Substancje utleniające - ok. 2 kg na rok; odpady inne niż niebezpieczne: 07 06 Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania tłuszczów, natłustek, mydeł, detergentów, środków dezynfekujących i kosmetyków - ok.10 kg/rok; c) laboratoriów Kierunku Inżynierii Środowiska Collegium Oecologicum przy ul. Poznańskiej 201-205 - wywóz 1 raz w miesiącu w wyznaczonym dniu -odpady niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych - 18 kg na rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 14 kg na rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 6 kg na rok 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508*- 24 kg/rok 160901* - nadmanganiany - 1 kg na rok; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy) - 1 kg na rok. odpady inne niż niebezpieczne: 160506* - chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych- 60 kg/rok; 160507*- zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 42 kg /rok; 160508* - zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne - 12 kg /rok; 160509* - zużyte chemikalia inne niż wymienione w pkt. 160506* lub 160508* - 45 kg zlewek na rok; 160901* - nadmanganiany- 34 kg; 160902* - chromiany (np. chromian potasowy, dwuchromian sodowy lub potasowy)- 9 kg/ rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.