eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaźmierz › Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć dodatkowych oraz organizacji wyjazdów edukacyjnych dla dzieci z przedszkola samorządowego w Kaźmierzu w ramach projektu Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Kaźmierz: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć dodatkowych oraz organizacji wyjazdów edukacyjnych dla dzieci z przedszkola samorządowego w Kaźmierzu w ramach projektu Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 70869 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy , ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 18 065, faks 0-61 29 16 320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć dodatkowych oraz organizacji wyjazdów edukacyjnych dla dzieci z przedszkola samorządowego w Kaźmierzu w ramach projektu Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi edukacyjnej dla dzieci z przedszkola samorządowego w Kaźmierzu w ramach projektu Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, obejmuje realizację: 1. Zajęć dodatkowych: a) zajęcia dodatkowe z języka angielskiego - 150 godzin zajęcia będą realizowane po 2 h w tygodniu b) zajęcia dodatkowe artystyczne - 150 godzin zajęcia będą realizowane po 2 h w tygodniu c) zajęcia dodatkowe z gimnastyki korekcyjnej - 75 godzin zajęcia będą realizowane po 1 h w tygodniu d) zajęcia dodatkowe z logopedii - 475 godzin zajęcia będą realizowane po 15 min. tygodniowo na jedno dziecko (łącznie 25 dzieci). Zajęcia będą realizowane w okresie trwania projektu, od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015, na podstawie harmonogramu przedstawionego przez Dyrektora przedszkola. Zajęcia będą realizowane na terenie Przedszkola w Kaźmierzu, Zamawiający na terenie przedszkola udostępni sale dydaktyczne na potrzeby realizacji zajęć. We wszystkich zajęciach będzie brało udział 25 dzieci w wieku 3-4 uczęszczających do Przedszkola w Kaźmierzu. Zamawiający przekaże Wykonawcy zgody na udział dzieci w zajęciach podpisane przez rodziców opiekunów prawnych. W ramach realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany: zapewnić kadrę nauczycielską do prowadzenia zajęć posiadającą stosowne kwalifikacje, wykształcenie kierunkowe oraz minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi prowadzić dokumentację zajęć tj.: dzienniki zajęć wraz z imiennymi listami obecności - na wzorach dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, informować Zamawiającego o fakcie nieobecności uczestników na zajęciach, przygotowywać kwartalne zestawienia zrealizowanych godzin oraz opisu postępu rzeczowego - na wzorze zestawienia dostarczonym przez Zamawiającego, przygotować program zajęć oraz uwzględnić w treści programu nauczania kwestie równości szans kobiet i mężczyzn. 2. Wyjazdów edukacyjno-krajoznawczych: a) Wyjazd edukacyjny do fabryki bombek w Gnieźnie b) Wyjazd edukacyjno-kulturalny do Teatr Animacji Poznaniu - 2 wyjazdy c) Wyjazd na plac zabaw Rajski Plac Zabaw w Poznaniu - 2 wyjazdy d) Wyjazd do gospodarstwa agroturystycznego w Witoldzinie e) Wyjazd edukacyjny do ZOO w Poznaniu - 2 wyjazdy f) Wyjazd edukacyjny do ZOO Safari w Świerkocinie g) Wyjazd edukacyjny z lekcją muzealną - Muzeum Zamek Górków w Szamotułach h) Wyjazd edukacyjne do Poznania: Stary Rynek i okolice i) Wyjazd edukacyjne do Poznania: Ostrów Tumski i Katedra j) Wyjazd edukacyjne do Poznania: Palmiarnia i Ogród Botaniczny k) Wyjazd edukacyjne do Poznania: Tramwajem po Poznaniu l) Wyjazdy edukacyjny do kina PLAZA w Poznaniu: m) Wyjazdy edukacyjny po terenie gminy Kaźmierz: n) Wyjazdy edukacyjny do kina HALSZKA w Szamotułach Wyjazdy będą organizowane 1 raz w miesiącu przez okres trwania projektu, od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015. Szczegółowe terminy wyjazdów będą każdorazowo uzgadniane bezpośrednio z Dyrektorem przedszkola. W wyjazdach będzie brało udział 25 dzieci w wieku 3-4 uczęszczających do przedszkola samorządowego w Kaźmierzu. Zamawiający przekaże Wykonawcy zgody na udział dzieci w wyjazdach podpisane przez rodziców/opiekunów prawnych. W ramach realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić min: transport dla uczestników wyjazdy z siedziby przedszkola i z powrotem, jeden ciepły posiłek w formie obiadu, napoje i suchy prowiant dla dzieci, bilet wstępu do miejsc objętych harmonogramem wycieczki, opiekę opiekunów, napoje i suchy prowiant dla dzieci Ponadto w ramach realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany do: prowadzenia dokumentacji wyjazdów, tj.: planu i harmonogramu wycieczki, list obecności, zdjęć i filmów, informowania Zamawiającego o fakcie nieobecności uczestników na zajęciach, przygotowania kwartalnego zestawienia zrealizowanych wyjazdów oraz opisu postępu rzeczowego - na wzorze zestawienia dostarczonym przez Zamawiającego. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania pełnej dokumentacji prowadzonych zajęć i wyjazdów Zamawiającemu w terminie 10 dni roboczych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Duszniki O/Kaźmierz Nr 93 9072 0002 2002 0204 5997 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium proszę dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz winien to być oryginał dokumentu. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień obejmujących w ramach każdego zamówienia realizację zajęć edukacyjnych oraz wyjazdy edukacyjne dla minimum 25 dzieci, o wartości minimum 110 000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych przez wykonawcę do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 110 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych przez wykonawcę do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba dzieci , które wzięły udział w zajęciach zrealizowanych przez wyk. - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie: a. w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, b. wystąpienia siły wyższej c. zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego lub Wykonawcy. d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; e. innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć wcześniej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazmierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświatowy w Kaźmierzu 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kaźmierz ul. Szamotulska 20 64-530 Kaźmierz sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.