eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Lipnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Niemodlin: Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Lipnie
Numer ogłoszenia: 70809 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33239 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemodlin, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606295, faks 077 4606260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Lipnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia pn. Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Lipnie jest rozbudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej, budowa zbiornika ścieków sanitarnych wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej oraz budowa zjazdu z drogi powiatowej w Lipnie nr 24 ( działka 143 2 i 158). Główne roboty : 1) wykonanie żelbetowych ław fundamentowych, 2) wymurowanie ścian zewnętrznych grub. 25 cm z pustaków ceramicznych, 3) wykonanie stropu z belek drewnianych nad parterem w części dobudowanej i istniejącej zaplecza socjalnego, 4) wykonanie drewnianej więźby dachowej nad częścią dobudowaną, 5) pokrycie dachu blachą powlekaną dachówko podobną nad częścią dobudowaną wraz z obróbkami, rynnami, rurami spustowymi i podbitką drewnianą, 6) montaż nowych okien PCV, 7) wykonanie ścianek działowych z pustaków ceramicznych, 8) ocieplenie ścian zewnętrznych części dobudowanej i istniejącej styropianem grub. 15 cm z osiatkowaniem i tynkiem cienkowarstwowym grub. 1,5 mm, 9) ocieplenie stropów części dobudowanej i istniejącej wełną mineralną grub. 25 cm, 10) wykonanie tynków cem-wap kat III oraz gładzi gipsowych cienkowarstwowych, 11) wykonanie podbudowy betonowej pod posadzki grub 15 cm, na podsypce piaskowej grub 20,0 cm, 12) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z 2 x folia izolacyjna pod posadzki, 13) wykonanie izolacji cieplnej pod posadzki ze styropianu grub. 10 cm, 14) wykonanie posadzek cementowych zbrojonych grub 5 cm, 15) ułożenie płytek na posadzkach antypoślizgowych typ GRES, 16) wykonanie malowania pomieszczeń wewnętrznych i zewnątrz elewacji, 17) wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: 18) instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji siłowej, instalacji ogrzewania elektrycznego z piecami akumulacyjnymi, instalacja odgromowa, instalacja antenowa, montaż osprzętu elektrycznego, opraw, 19) wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan w zakresie: instalacja zimnej wody i ciepłej wraz z cyrkulacją, instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej. biały montaż urządzeń sanitarnych, 20) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej PCV O 160, 21) wykonanie zbiornika na nieczystości płynne o pojemności całkowitej 10,0 m3. 2. Dane Powierzchniowe: Stan istniejący: - powierzchnia użytkowa - 96,80 m2, - powierzchnia zabudowy - 121,86 m2, - powierzchnia całkowita - 121,86 m2, - kubatura - 830,00 m3. Stan projektowany: - powierzchnia użytkowa - 132,41 m2, - powierzchnia zabudowy - 163,41 m2, - powierzchnia całkowita - 163,41 m2, - kubatura - 1017,00 m3. 3. Sposób wykonania robót, wymagania dotyczące zastosowanych materiałów, określają ponadto: - Przedmiary robót, - Projekt budowlany, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie właściwości materiałów, sposobu i jakości wykonania robót oraz wymagania dotyczące odbioru robót zgodnie z założeniami projektowymi stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien na własny koszt dokonać wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do uważnego przestudiowania dokumentów niniejszego zamówienia w celu zrozumienia zakresu robót, aby być w pełni świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw. 7. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów i osiągnięcia zakładanego celu zastosowania tego materiału lub urządzenia w sposób nie gorszy niż określony w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności 8. Wspólny słownik zamówień CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części; 45.30.00.00 - Wykonywanie instalacji budowlanych 45.40.00.00 - Wykończeniowe roboty budowlane 9. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego - www.niemodlin.pl oraz w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37; pokój 39 (II piętro). UWAGA! Wszelkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta. Wszelkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAJAN Zakład Instalacji Sanitarnych Jan Kwiecień, ul. Gombrowicza 15, 45-533 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268988,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245385,00

  • Oferta z najniższą ceną: 245385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 367770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.