Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Radom: Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja oraz płyt betonowych.
Numer ogłoszenia: 70798 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Cmentarz Komunalny , ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 3451260, faks 0-48 3451260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cmk.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja oraz płyt betonowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie grobów żelbetowych prefabrykowanych jedno i wieloosobowych, grobów urnowych oraz płyt P-1, P-2, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu. Zakres zamówienia: jednoosobowych szt . 20 dwuosobowych szt . 700 trzyosobowych szt .30 czteroosobowych szt . 24 pięcioosobowych szt . 4 sześcioosobowych szt . 4 groby urnowe szt. 5 wykonanie płyt prefabrykowanych: P-1 szt. 100 P-2 szt. 1000.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp na roboty występujące w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15000
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych wykonał roboty budowlane (łącznie) na kwotę co najmniej 500.000 PLN w okresie ostatnich pięciu lat. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW NASTĄPI W OPARCIU O DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W SIWZ ZŁOŻONE W TRAKCIE POSTEPOWANIA. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZOSTANIE DOKONANA WG FORMUŁY SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. WYKONAWCA KTÓRY NIE SPEŁNI CHOCIAŻBY JEDNEGO WYMAGANEGO OD NIEGO WARUNKU ZOSTANIE WYKLUCZONY Z POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAŚWIADCZENIE O NIEZALEGANIU NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZUS LUB KRUS
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmk.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.cmk.radom.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budżetowy Cmentarz Komunalny, 26-600 Radom, ul. Ofiar Firleja 45, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Starokrakowskiej w Radomiu
- ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB RADOMSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W RADOMIU
- Budowa oświetlenia ul. Puszczańskiej oraz sięgacza ul. Witosa w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa usuwania pojazdów (z wył. pojazd. przewożących towary niebezp.) z dróg w granicach admin. m. Radomia oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego, na którym umieszcza się usunięte pojazdy
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych na obiektach grobownictwa wojennego na terenie Cmentarza Nowofarnego przy ul. Artyleryjskiej w Bydgoszczy
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Miłkowicach wraz z budową zewnętrznej instalacji wody i przebudową drogi gminnej.
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- Prace remontowo-konserwatorskie zespołu cerkiewnego w Opace
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
więcej: Roboty na cmentarzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.