eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW/AZ/PN-15/13 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Wrocław: UMW/AZ/PN-15/13 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 70777 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31027 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-15/13 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych - wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do dnia udzielenia łącznych zamówień do ceny ofertowej netto, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Tonery i tusze muszą być: fabrycznie nowe, nieregenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów). W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na produkty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, spełniające równoważne parametry. Równoważny przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nieregenerowany, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów, kompatybilny ze sprzętem, do którego został zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję. Równoważny przedmiot zamówienia winien posiadać wydajność i jakość nie gorszą od produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane materiały równoważne nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dla każdego produktu równoważnego dołączył do oferty raporty z testów producenta, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych rodzajów materiałów w ilości przedstawionej w załączniku nr 1 do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Warunki gwarancyjne i serwisowe, ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: Dostawa na podstawie zamówień, podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UMW, przekazywanych pisemnie (list, faks, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat, do Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (Katedry, Kliniki i Zakłady UMW - 215 jednostek na terenie Wrocławia, do których należy dowieźć towar w godzinach pracy sekretariatów od 9:00 do 13:00). Zamawiający informuje, że przy dostawie zamawianych produktów przedstawiciel Działu Aparatury Naukowej UMW we Wrocławiu lub przedstawiciel Użytkownika, w obecności osoby dostarczającej (przedstawiciel firmy, kurier, etc.) sprawdzi ilość dostarczonego towaru oraz w miarę możliwości upewni się, czy towar nie jest uszkodzony, co pozwoli na reklamację ilości i częściowo, jakości dostarczonych produktów. W przypadku dostawy produktów przez firmy kurierskie Zamawiający wymaga oznaczania paczek napisem: Ostrożnie, nie rzucać lub innym, który gwarantuje dostarczenie nieuszkodzonych materiałów. Składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 3 dni od daty potwierdzenia odbioru. Składanie reklamacji jakościowej w okresie gwarancji dostarczonych produktów tj. w ciągu 12 miesięcy od daty dostawy. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od daty złożenia jej u Wykonawcy, a po uznaniu jej zasadności Zamawiający otrzyma dobry produkt równoważny reklamowanemu w ciągu 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji, bez dodatkowych opłat. W przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia biurowego Zamawiającego na skutek używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta urządzenia biurowego, wykonawca pokryje koszty naprawy tego urządzenia oraz koszty ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis producenta uszkodzonego urządzenia biurowego. Zapłata za dostarczony sprzęt dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostawy produktu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 87-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496057,16

  • Oferta z najniższą ceną: 256094,61 / Oferta z najwyższą ceną: 663801,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.