eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › MODERNIZACJA PŁYWALNI LETNIEJ DELFIN W ŁUKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Łuków: MODERNIZACJA PŁYWALNI LETNIEJ DELFIN W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 7072 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łukowie , ul. Browarna 63, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 0-25 798 23 89, faks 0-25 798 38 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Sportu i Rekreacji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PŁYWALNI LETNIEJ DELFIN W ŁUKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pływalni letniej DELFIN w Łukowie, polegającej na: 1) przebudowie basenu średniego dla osób niepływających i niepełnosprawnych w formule zaprojektuj i wybuduj tj. opracowaniu dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz wykonaniu robót budowlanych przebudowy basenu średniego na terenie pływalni letniej przy ul. Browarnej 63 w Łukowie. 2) modernizacji terenów sportowych na terenie pływalni, polegającej na budowie kortów tenisowych, boisk do siatkówki plażowej oraz mini boiska do piłki nożnej w formule zaprojektuj i wybuduj tj. opracowaniu dokumentacji projektowo - wykonawczej i wykonaniu robót budowlanych na terenie pływalni letniej przy ul. Browarnej 63 w Łukowie. 2. Postępowanie zostało podzielone na 2 części. 1) Część nr 1: przebudowa niecek basenowych - basen średni dla osób niepływających i niepełnosprawnych. 2) Część nr 2: modernizacja terenów sportowych na terenie pływalni. 3. Opis części zamówienia został zamieszczony w § 18 niniejszej specyfikacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają programy funkcjonalno-użytkowe zamieszczone w Tomie III SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.22.12-5, 45.30.00.00-0, 45.21.22.00-8, 45.40.00.00-1, 74.23.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Część 1 zamówienia: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN). 2) Część 2 zamówienia: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 28 9206 1048 7103 0472 2000 0040.; z dopiskiem: 1) Część 1 zamówienia: Wadium na przebudowę niecek basenowych - basen średni dla osób niepływających i niepełnosprawnych. 2) Część 2 zamówienia: Wadium na modernizację terenów sportowych na terenie pływalni. 5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ 1 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub modernizacji kąpieliska z wbudowanymi nieckami ze stali nierdzewnej, spawanych, bez powłoki foliowej, o powierzchni lustra wody zbliżonej do projektowanej, jednak nie mniejszej niż 100 m2. CZĘŚĆ 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kortu tenisowego o nawierzchni akrylowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ 1 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm), - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm), CZĘŚĆ 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm), - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z póź. zm),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
  • 3 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Żadna zmiana Umowy, w tym dotycząca zakresu robót budowlanych, nie może nastąpić bez akceptacji Zamawiającego i nie może naruszać Prawa zamówień publicznych 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej Umowy w formie aneksu pod następującymi warunkami: 1) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami 2) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 3) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane, polegająca na uzgodnionej możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć, 4) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z postanowieniami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając wymogi art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, 5) zmiany terminu realizacji prac na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: 6) gdy ze względów organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania Umowy lub jej części w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, w tym jeśli do dnia podpisania Umowy Zamawiający nie zawarł Umowy w sprawie sprawowania nadzoru inwestorskiego; 7) w sytuacji gdy Zamawiający nie rozstrzygnie postępowania przetargowego w planowanym terminie. 8) w sytuacji powstania obowiązku wstrzymania prac wynikającego z innych przepisów prawnych; 9) wskutek wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, technologii wykonania robót i obowiązującymi przepisami 10) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, mających charakter zmian nieistotnych - tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych niniejszym zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlukow.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI UL. BROWARNA 63.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2016 godzina 12:00, miejsce: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI UL. BROWARNA 63.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA NIECEK BASENOWYCH - BASEN ŚREDNI DLA OSÓB NIEPŁYWAJĄCYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa basenu średniego dla osób niepływających i niepełnosprawnych w formule zaprojektuj i wybuduj tj. opracowania dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz wykonania robót budowlanych przebudowy basenu średniego na terenie pływalni letniej przy ul. Browarnej 63 w Łukowie: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę istniejącego basenu zewnętrznego o konstrukcji żelbetowej, o wymiarach 20,0 x 15,0 m poprzez wyłożenie niecki blachą stalową bez powłoki foliowej, 2) zaprojektowanie atrakcji wodnych, 3) zaprojektowanie zjeżdżalni rodzinnej, 4) budowę zbiornika wyrównawczego, przelewowego; konstrukcja monolityczna, 5) budowę studni technicznej na pompy atrakcji wodnych, 6) wykonanie nawierzchni utwardzonej wokół niecki z kostki betonowej, 7) przebudowę istniejącej sieci technologicznej uzdatniania wody, 8) budowę instalacji energetycznej zasilającej pompy atrakcji wodnych, 9) wykonanie zjeżdżalni wielotorowej, 10) wykonanie stref prysznicowych przedbasenowych. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wszelkie konieczne prace projektowe, w tym n.in.: a) opracowanie w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy kompletnego Projektu Budowlanego ze wszystkich branż, poprzedzone uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, zapewnień, zezwoleń i innych dokumentów formalnych niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej i udzielenia pozwolenia na budowę, składających się z projektu architektoniczno-budowlanego, informacji o planie Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wraz z udokumentowaniem spełnienia wymagań przepisów i norm technicznych oraz racjonalnego rozwiązania zagadnień energetycznych i ekologicznych w zakresie niezbędnym do zatwierdzenia projektu budowlanego, b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń, c) opracowanie projektów wykonawczych dla całego zakresu robót budowlanych objętego zamówieniem, d) opracowanie lokalizacji zaplecza budowy, przyłączy mediów na czas budowy, zasilania itp., e) opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. f) opracowanie wersji elektronicznych dokumentów w formacie PDF lub kompatybilnym, g) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, 2) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla projektowanej inwestycji i uzyskanie pozwolenia na budowę; 3) realizację robót budowlanych: a) dostawę wszelkich urządzeń, materiałów i wyposażenia koniecznych wg PFU i dokumentacji projektowej do wykonania robót budowlanych, b) przygotowanie terenu budowy, c) wykonanie wszystkich robót budowlano-montażowych oraz robót instalacyjnych, d) opracowanie dokumentacji powykonawczej, e) dokonanie rozruchu urządzeń zainstalowanych w ramach wykonanych robót budowlanych, opracowania instrukcji eksploatacji i przeszkolenia pracowników Zamawiającego. 4. Prace związane z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), a także zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi - w tym zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462). 6. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie zobowiązującymi przepisami prawnymi, zasadami wiedzy technicznej i normami. 7. Wykonawca zobowiązuje się do starannego działania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia i gwarantuje odpowiedni potencjał organizacyjny oraz finansowy pozwalający mu na prawidłową jego realizację. 8. Przedmiot zamówienia będzie wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i zakupionych na jego koszt. Wykonawca zapewni również na swój koszt wszelkie urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z póżn.zm.). 10. Materiały, urządzenia i wyposażenie, zastosowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, nie mogą być obciążone prawami osób trzecich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.22.12-5, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 74.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MODERNIZACJA TERENÓW SPORTOWYCH NA TERENIE PŁYWALNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja terenów sportowych na terenie pływalni, polegającej na budowie kortów tenisowych, boisk do siatkówki plażowej oraz mini boiska do piłki nożnej w formule zaprojektuj i wybuduj tj. opracowania dokumentacji projektowo - wykonawczej i wykonania robót budowlanych na terenie pływalni letniej przy ul. Browarnej 63 w Łukowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę: 1) dwóch kortów do tenisa ziemnego nawierzchnią akrylowa o wymiarach 34,0 m x3 4,0 m (powierzchnia 1156m 2) wraz z ogrodzeniem systemowym z siatki zgrzewanej o wysokości 4,0m (długości 136,0mb), 2) czterech boisk do siatkówki plażowej o wymiarach 56,0 m x 22,0 m (powierzchnia 1232m 2) , 3) zagospodarowanie terenu z utwardzeniem dojść (powierzchnia chodników ok.120 m 2), 4) pozostały teren do zagospodarowania zielenią o powierzchni ok.1630 m 2. 3. Przedmiot niniejszej zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wszelkie konieczne prace projektowe, w tym n.in.: a) opracowanie w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy kompletnego Projektu Budowlanego ze wszystkich branż, poprzedzone uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, zapewnień, zezwoleń i innych dokumentów formalnych niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej składających się z projektu architektoniczno-budowlanego. b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i pozwoleń, c) opracowanie projektów wykonawczych dla całego zakresu robót budowlanych objętego zamówieniem, d) opracowanie lokalizacji zaplecza budowy, przyłączy mediów na czas budowy, zasilania itp. e) opracowanie Specy?kacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. f) opracowanie wersji elektronicznych dokumentów w formacie PDF lub kompatybilnym, g) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, 2) dokonanie zgłoszenia wykonania robót w imieniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3) realizację robót budowlanych: a) dostawę wszelkich urządzeń, materiałów i wyposażenia koniecznych wg PFU i dokumentacji projektowej do wykonania robót budowlanych, b) przygotowanie terenu budowy, c) wykonanie wszystkich robót budowlano-montażowych oraz robót instalacyjnych, d) opracowanie dokumentacji powykonawczej. e) zapewnienie obsługi geodezyjnej na potrzeby sporządzenia map niezbędnych do wykonania zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą oraz wytyczenia obiektów w terenie. 4. Prace związane z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), a także zgodnie ze Specy?kacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi - w tym zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specy?kacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462). 6. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie zobowiązującymi przepisami prawnymi, zasadami wiedzy technicznej i normami. 7. Wykonawca zobowiązuje się do starannego działania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia i gwarantuje odpowiedni potencjał organizacyjny oraz finansowy pozwalający mu na prawidłową realizację zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia będzie wykonany z materiałów oraz urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i zakupionych na jego koszt. Wykonawca zapewni również na swój koszt wszelkie urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z póżn.zm.). 10. Materiały, urządzenia i wyposażenie, zastosowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, nie mogą być obciążone prawami osób trzecich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.21.22.00-8, 74.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
    • 3. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.