eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap II (remont nawierzchni jezdni prawej - zewnętrznej).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Wałbrzych: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap II (remont nawierzchni jezdni prawej - zewnętrznej).
Numer ogłoszenia: 70723 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29590 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap II (remont nawierzchni jezdni prawej - zewnętrznej)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszelkich czynności w zakresie zastępstwa inwestycyjnego koniecznych i niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z robotami dodatkowymi, o ile takie wystąpią i robotami uzupełniającymi, o ile rozpoczną się nie później niż 6 miesięcy od zakończenia zadania inwestycyjnego, przez co należy rozumieć: 2.1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego wszystkich koniecznych branż (branża drogowa) na podstawie Prawa Budowlanego, poprzez: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem wykonawczym, harmonogramem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w drogownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz prac ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.2 Prowadzenie ewidencji nakładów całego zadania inwestycyjnego wraz z ich rozliczeniem końcowym. 2.3. Reprezentowanie Zamawiającego podczas trwania realizacji zadania. 2.4 Sprawowanie nadzoru w okresie rękojmii i gwarancji przedmiotowego zadania. Wykonywane czynności Inwestora Zastępczego powinny zapewnić realizację robót, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2.5. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71.30.00.00-1 Z uwagi na to, że inwestycja dofinansowana będzie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 do obowiązków Wykonawcy będzie należało również: 1. prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zgodnie z wymogami Programu, 2. sporządzanie planów strategicznych i planów pracy zgodnie z wymogami Programu, 3. współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami Programu,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roman Konieczny VIA ROMANA drogi-projektowanie, nadzory, ul. Główna 153 F, 58-312 Stare Bogaczowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97540,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85278,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85278,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.