Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-20
Sosnowiec: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NIESTERYLNEGO
Numer ogłoszenia: 7071 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NIESTERYLNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego niesterylnego. Zamówienie składa się z 13 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 - papiery do aparatów monitorujących czynność serca Pakiet nr 2 - papiery, żele, elektrody; Pakiet nr 3- odzież medyczna jednorazowego użytku; Pakiet nr 4 - pojemniki na odpady medyczne; Pakiet nr 5 - drobny sprzęt medyczny; Pakiet nr 6 - drobny sprzęt medyczny; Pakiet nr 7 - elektroda wielofunkcyjna; Pakiet nr 8 - pojemniki na kał; Pakiet nr 9 - akcesoria dla noworodków; Pakiet nr 10 drobny sprzęt higieniczny; Pakiet nr 11 - koszule dla pacjentów; Pakiet nr 12 - akcesoria do spirometru SP-1 Pakiet nr 13 - maski chirurgiczne typ II R. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 ÷ 4.13 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz.679 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie (o ile zaoferowane produkty są zakwalifikowane jako wyroby medyczne). 5. Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy - dotyczy produktów jednorazowego użycia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5, 33.19.90.00-1, 34.92.84.80-6, 33.14.00.00-3, 44.61.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przedłożyć opis asortymentu, który ma być dostarczony, w postaci katalogu, rysunku, zdjęcia (złożone dokumenty powinny potwierdzać wymogi dla asortymentu opisanego przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym. Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem pozycji, których dotyczą - dotyczy Pakietu nr 4, Pakietu nr 9, Pakietu nr 11.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku zmian cenowych korzystnych dla Zamawiającego. 2. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, c) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, e) Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu 5.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 5.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 5 będą dopuszczone za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papiery do aparatów monitorujących czynność serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów do aparatów monitorujących czynność serca szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papiery, żele, elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów, żeli, elektrod szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież medyczna jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży medycznej jednorazowego użytku szczegółowo opisane w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na odpady medyczne szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego szczegółowo opisanego w załączniku nr 4.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego szczegółowo opisanego w załączniku nr 4.6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektroda wielofunkcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod wielofunkcyjnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pojemniki na kał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na kał szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów dla noworodków szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt higieniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu higienicznego szczegółowo opisanego w załączniku nr 4.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koszule dla pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszuli dla pacjentów szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria do spirometru SP-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do spirometru SP-1 szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: maski chirurgiczne typ II R.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek chirurgicznych typ II R szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa i dzierżawa pojemników
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.