eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowo › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo - w terminie od 1.04.2014 r. do 31.12.2016 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Szydłowo: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo - w terminie od 1.04.2014 r. do 31.12.2016 r.
Numer ogłoszenia: 70711 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91028 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłowo, Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie, tel. 67 211 55 21, faks 67 211 55 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo - w terminie od 1.04.2014 r. do 31.12.2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych stałych powstających i odbierających z nieruchomości niezamieszkałych, będących własnością Gminy Szydłowo. 2.Realizując zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Szydłowo ,Wykonawca zobowiązany jest do: a)przekazywania odebranych odpadów z nieruchomości niezamieszkałych komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych do której przynależy Gmina Szydłowo wynikającej z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi na lata 2012-2017. b)zagospodarowania we własnym zakresie przekazując odebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 3.Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez organizację zbierania zmieszanych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości niezamieszkałych, będących własnością Gminy Szydłowo. 4.Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: a)odpady niesegregowane zmieszane (kod 20 03 01), b)odpady z oczyszczalni -skratki- (kod 19 08 01) Częstotliwość odbioru i wywozu - 1 raz w tygodniu 5.Odbiór i transport odpadów. 1.Ilość odpadów komunalnych, które należy odebrać w okresie od dnia 01.04.2014 r. do dnia 31.12.2016 r. została określona wg obliczeń szacunkowych. a)odpady niesegregowane zmieszane - 127 Mg, Ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od potrzeb, jednak wartość usług w 2014, 2015 i 2016 r. realizowanych na podstawie umowy zawartej na skutek niniejszego postępowania nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 2.Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem odbioru odpadów komunalnych dla Gminy Szydłowo. Odpady komunalne należy odbierać w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 22.00. 3.Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów na terenie Gminy Szydłowo na podstawie informacji zawartych w specyfikacji. Harmonogram odbioru odpadów stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi harmonogram w uzgodnieniu z Zamawiającym i przekaże oficjalnie do tut. Urzędu do dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Wykonawca ma obowiązek: a.ponoszenia kosztów oraz dokonywanie naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenie pojemników). b.wyposażenia punktów gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki: (MGB 120 L będących własnością Gminy Szydłowo) i kosze uliczne będące własnością Wykonawcy. Pojemniki MGB 1100L -szkoły i cmentarze- wyposaża również wykonawca. c.zachowania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojemników zlokalizowanych w punktach zbiórki. 5.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 6.Wykonawca wraz z fakturą za zrealizowane usługi przekaże zamawiającemu kopie dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania tj. karty przekazania odpadów. 7.W zakresie sprawozdawczości Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania kwartalnych sprawozdań (w formie papierowej i elektronicznej EXCEL). Sprawozdanie musi zawierać: a)informacje o masie odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane zmieszane odpady komunalne 95.05.00.00 - 95.05.00.00 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 95.05.00.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 34.92.84.80-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTVATER PIŁA Sp. z o.o., ul. Łączna 4a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127177,05

  • Oferta z najniższą ceną: 127177,05 / Oferta z najwyższą ceną: 201300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.