To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Wrocław: ochrona fizyczna oraz obsługa i monitorowanie
systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach
Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 70704 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49128 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny Capitol, ul. J. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7890400, 7890431, faks 071 7890470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna oraz obsługa i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) ochrony fizycznej w niżej wymienionych obiektach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu: a) budynek teatralny położony przy ul. Piłsudskiego 67, którego powierzchnia użytkowa wynosi ok. 15 800 m2, b) budynki administracyjno-sceniczne położone przy ul. Piłsudskiego 70-72,72a, których powierzchnia użytkowa wynosi ok. 2300 m2, c) budynek magazynowy położony przy ul. Kwidzyńskiej 33, którego powierzchnia użytkowa wynosi 736 m2, wraz z przyległym terenem zewnętrznym. 2) obsługi i monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w ww. obiektach. Ochrona fizyczna będzie realizowana w następujący sposób: 1) budynek teatralny ul. Piłsudskiego 67: a) posterunek nr 1 (portiernia) - wejście do budynku od strony ulicy Bogusławskiego - posterunek jednoosobowy, całodobowa ochrona przez siedem dni w tygodniu, b) posterunek nr 2 (centrum monitoringu) - posterunek jednoosobowy, całodobowa obsługa i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego przez siedem dni w tygodniu, c) posterunek nr 3 - wejście główne do budynku od strony ulicy Piłsudskiego, - posterunek jednoosobowy ruchomy, ochrona przez siedem dni w tygodniu, w godzinach otwarcia kasy biletowej: pn.-pt. od godz. 9:00 do godz. 19:00, sob.-niedz. od godz. 12:00 do godz. 19:00. W dni kiedy zakończenie przedstawienia/koncertu/imprezy planowane jest po godzinie 19, ochrona pełniona będzie do 1 godziny po zakończeniu przedstawienia/koncertu/imprezy, a w przypadku przedstawień/koncertów/imprez odbywających się w godzinach porannych, ochrona rozpocznie się na 1 godziną przed planowanym rozpoczęciem wydarzenia. Zamawiający z trzydniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę o terminach, kiedy ochrona pełniona będzie po godz. 19 lub przed godz. 9/12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin ochrony, w przypadku zmiany godzin otwarcia kasy biletowej lub innych zmian organizacyjnych. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z pięciodniowym wyprzedzeniem. 2) budynki administracyjno-sceniczne położone przy ul. Piłsudskiego 70-72,72a: a) posterunek nr 4 (portiernia) - posterunek jednoosobowy, całodobowa ochrona przez siedem dni w tygodniu 3) budynek magazynowy położony przy ul. Kwidzyńskiej 33 a) Posterunek nr 5 (portiernia) - posterunek jednoosobowy, całodobowa ochrona przez siedem dni w tygodniu. Obsługa i monitorowanie przez pracowników ochrony następujących systemów zabezpieczenia technicznego: 1) budynek teatralny ul. Piłsudskiego 67: b) systemy przeciwpożarowe: - centrala DSO - Bosch Praesideo, - centrala p.-poż. i SAP - Polon - 4900. c) system kontroli dostępu - Advisor Master, d) system monitoringu wizyjnego - TruVision Navigator. 2) budynki administracyjno-sceniczne położone przy ul. Piłsudskiego 70-72,72a: a) system monitoringu wizyjnego - MagicRadar, b) system kontroli wejść- PR Master 4.2. 3) monitorowanie obejmuje również: a) montaż odbiorników systemu antynapadowego w obiektach Zamawiającego i podłączenie ich do centrum monitorowania sygnałów alarmowych Wykonawcy, b) wyposażenie stanowisk pracy ochrony oraz kasy biletowej w urządzenia antynapadowe (piloty), zapewniające transmisję sygnału alarmowego do centrum monitorowania, c) całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów Zamawiającego, d) reagowanie na sygnał alarmu odebrany z obiektu Zamawiającego przez centrum monitorowania poprzez przyjazd grupy interwencyjnej Wykonawcy, e) Wykonawca zapewnia przyjazd grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut, licząc od chwili wysłania sygnału alarmowego do centrum monitorowania sygnałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: Impel Security Polska Sp. z o .o., Impel Provider Security Partner Sp. z o. o. Sp. k., Impel Monitoring Sp. z o. o. Sp. k., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268576,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307224,09
Oferta z najniższą ceną: 307224,09 / Oferta z najwyższą ceną: 408806,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.