eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 706 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350315-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300036, ul. ul. Modlińska  197, 03122   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 103 125, faks 225 103 189, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialoleka.waw.pl, www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-II-WZP-271.47.2016.JDE/PN-u

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. 1) Serwis dzienny w godzinach pracy Urzędu, lokalizacja: Modlińska 197: poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00 Szczegółowy wykaz powierzchni oraz czynności dla usługi serwis dzienny przedstawiono w załącznikach do wzoru umowy: - załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia pkt 1, - załącznik nr 3 Wykaz powierzchni Pomieszczenia przy ul. Modlińskiej 197, - wzorze umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Sprzątanie pozostałej powierzchni biurowej (4 godziny dziennie) Lokalizacja: ul. Modlińskiej 197 ul. Milenijna 2A, ul. Marywilskiej 44, ul. Marywilskiej 44C. Szczegółowy wykaz powierzchni oraz czynności przedstawiono w załącznikach do wzoru umowy: - załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia pkt 2, - załącznik nr 3 Wykaz powierzchni, - wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w roku do mycia okien wraz z ościeżnicami, czyszczenie żaluzji i wertikali, wyłączników światła oraz drzwi do pomieszczeń biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 4 do umowy. UWAGA: Zamawiający za mycie okien wraz z ościeżnicami, czyszczeniem żaluzji i wertikali, wyłączników światła oraz drzwi do pomieszczeń biurowych, ponad zakładane minimum 2 (dwa) razy w roku, przyzna dodatkową liczbę punktów zgodnie z kryterium opisanym pkt. 10.2 SIWZ. 4) Rodzaje sprzątanej powierzchni: - pokoje: wykładzina dywanowa, - korytarze: wykładzina PCV typ tarkett, wykładzina dywanowa - hol: granit, - łazienki: glazura, terakota. 5) Godziny pracy Urzędu: poniedziałek: 08.00 - 18.00, wtorek - piątek: 8.00 - 16.00 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r, poz. 2164 ze zm.) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia (dziewięć) 9 osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy, w tym: - jedną (1) osobę do realizacji zadania: dzienny serwis sprzątający (zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 2.1 ppkt.1 SIWZ) zatrudnionej w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin dziennie), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia już zatrudnionego u Wykonawcy pracownika, - osiem (8) osób do realizacji zadania: sprzątanie pozostałej powierzchni (zgodnie z pkt 2.1. ppkt 2 i ppkt 3 SIWZ), zatrudnionych na co najmniej 1/2 wymiaru czasu pracy (4 godziny dziennie) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie umowy cywilnoprawnej, przy czym osoby zatrudnione na podstawie umów nie regulowanych przez Kodeks pracy muszą otrzymać wynagrodzenia w wysokości co najmniej płacy minimalnej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2016r., poz. 1456 w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017r.). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione to usługa sprzątania realizowana w obiektach administracyjnych urzędu. UWAGA: Zamawiający za zatrudnienie na umowę o pracę osób do realizacji zamówienia, ponad zakładane minimum 1 (jedna) osoba do realizacji zadania, dzienny serwis sprzątający, w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin), przyzna dodatkową liczbę punktów zgodnie z kryterium opisanym pkt. 10.2 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AWIMA Sp. Jawna B. Wiśniewski ,  biuro@awima.pl,  ul. 3-go Maja 2B/22,  05-410,  Józefów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 446982.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 420955.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 599748.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.