eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Kożuchów: WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 7067 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, faks (068) 355 28 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług komunalnych w zakresie zamiatania ulic i parkingów, zamiatania chodników w obrębie terenów komunalnych, opróżnianie koszy ulicznych, bieżacego utrzymania terenów zieleni miejskiej w Kożuchowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.21.00.00 - 90.21.00.00 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.11.13.00 - 90.11.13.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał od oferentów wadium w wyskości 2 000,00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiadają zezwolenia w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 02, 20 03 01, 20 03 03. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osoby zdolne do wykonania zamówienia, 3.Wykonywali w okresie 3 lat minimum jedno zamówienie polegające na całorocznym utrzymaniu zieleni ogólnodostępnej o pow. min 2 ha. potwierdzone sporządzeniem wykazu zawierającego następujące dane: nazwa i adres zamawiającego, lokalizacja, opis i zakres wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakonczenia, wartośc zrealizowanych robót. 4.Sporzdzenie projektów konepcyjnych zagospodarowania (graficzna i opisowa) klombów, gazonów naistniejących skwerach, wytypowanych przez Zamawiającego w SIWZ 5.Oświadczą,że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowejzapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione druki i harmonogramy stanowiące załacznik do SIWZ 2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającej dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objetym przedmiotem zamówenia 3. Zaśwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp 5. Oświadzczenie o niezaleganiu z uiszczania podatków Urząd Skarbowy 6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne - ZUS.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - propozycje zagospodarowania klombów, gazonów, skrzynek - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozuchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 67-120 Kozuchów ulica Rynek 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 67-120 Kozuchów ulica Rynek 1 a , pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.