eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › ,Przebudowa ul. Pogodnej, Dobrej, Małej, Polnej, Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej, Topolowej i Jaśminowej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej oraz przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu gmina Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Rzekuń: ,Przebudowa ul. Pogodnej, Dobrej, Małej, Polnej, Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej, Topolowej i Jaśminowej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej oraz przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu gmina Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej
Numer ogłoszenia: 70679 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 7617301 w. 47, faks 29 7617302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,Przebudowa ul. Pogodnej, Dobrej, Małej, Polnej, Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej, Topolowej i Jaśminowej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej oraz przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu gmina Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Część 1 zamówienia: Przebudowa ul. Pogodnej na odcinku 111,00 mb., ul. Dobrej na odcinku 98,00 mb., ul. Małej na odcinku 34,50 mb. w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. Część 2 zamówienia: Przebudowa ulic: Polnej na odcinku 400,0mb, Malinowej na odcinku 424,00mb, Agrestowej na odcinku 572,00mb i Porzeczkowej na odcinku 204,50mb w miejscowości Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. Część 3 zamówienia: Przebudowa ul. Leśnej na odcinku 363,40 mb. oraz drogi gminnej dz. nr 450 na odcinku 652,00 mb. w Czarnowcu na terenie Gminy Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. Część 4 zamówienia: Przebudowa ul. Topolowej na odcinku o łącznej długości 360,00 z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej Część 5 zamówienia: ul. Jaśminowej na odcinku 233,00 mb. na terenie Gminy Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia w wysokości 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych i 00/100). b) dla części 2 zamówienia w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 złotych). c) dla części 3 zamówienia w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy i 00/100 złotych). d) dla części 4 zamówienia w wysokości 7.500,00 .zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych i 00/100 złotych). e) dla części 5 zamówienia w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 35 8922 0009 0002 4673 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej: dla części 1 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 220.0000,00 złotych brutto; dla części 2 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 1 200.000,00 złotych brutto; dla części 3 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 680.0000,00 złotych brutto; dla części 4 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 450.000,00 złotych brutto; dla części 5 zamówienia: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto;Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia i wykazu Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: c1) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,- dla części 1, 2, 3, 4,5 c2) co najmniej jedną osobą pełniąca funkcje kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności sanitarnej,- dla części 1,2,3,4,5 zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). W/w osoby powinny posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia i wykazu Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy; -pełnomocnictwo (w razie potrzeby); -wadium w oryginale (nie dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń pokój nr 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Pogodnej na odcinku 111,00 mb., ul. Dobrej na odcinku 98,00 mb., ul. Małej na odcinku 34,50 mb. w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowę ul. Pogodnej, Dobrej i Małej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty ziemne związane z wykonaniem odhumusowania, muld trawiastych, korytowaniem; roboty rozbiórkowe związane z rozebraniem nawierzchni bitumicznych, z kostki, płytek betonowych; wykonanie 2 szt., betonowych studzienek ściekowych o śr. 500 mm z osadnikiem; wykonanie kanału rozsączającego z rur drenarskich perforowanych PVC o śr. 160mm w obsypce żwirem fr. 16/31,50mm w otulinie z geowłókniny; regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych; regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej; regulacja wysokościowa zaworów gazowych; wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki zagęszczanej mechanicznie; wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie, fr. 0/31,50mm, pod konstrukcję jezdni; wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej AC11W; wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z kruszywa naturalnego fr. 0 31,50mm; wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 0 31,50mm gr. 10cm; wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych 15x60x50 na ławie betonowej gr. 10cm; wykonanie umocnienia skarp i dna rowu chodnikowymi płytami betonowymi 35x35x5 cm na podsypce cementowo - piaskowej z umocnieniem dna wylewką betonową gr. 5cm o wym 40x105cm; plantowanie powierzchni gruntu rodzimego; wykonanie oznakowania pionowego; wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego. UWAGA: W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. a) Inne informacje Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. 5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulic: Polnej na odcinku 400,0mb, Malinowej na odcinku 424,00mb, Agrestowej na odcinku 572,00mb i Porzeczkowej na odcinku 204,50mb w miejscowości Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Polnej Malinowej, Agrestowej, Porzeczkowej w miejscowości Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty ziemne związane z wykonaniem odhumusowania, koryta pod warstwy konstrukcyjne, (urobek z korytowania odwieść i zeskładować na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń); wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki zagęszczanej mechanicznie; wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego (warstwa odsączająca) zagęszczanej mechanicznie, fr. 0/31,50mm; wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanej mechanicznie, fr. 0/31,50mm, pod konstrukcję jezdni i zjazdów na drogi boczne; wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej AC11W gr. 4cm pod jezdnię główną i zjazdy na drogi boczne; wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z kruszywa naturalnego fr. 031,50mm; wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 031,50mm; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych; regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej; wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektów budowlanych, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego; wykonanie rurociągu drenarskiego o średnicy 150 mm w otulinie z geowłókniny i obsypce 50x50 cm ze żwiru frakcji 16-32 mm ul. Polna - 400 m wraz z montażem czterech studzienek inspekcyjnych z osadnikami o gł. 1,0 m z tworzywa sztucznego o średnicy 400 mm na trasie rurociągu zwieńczonych pierścieniem odciążającym, stożkiem betonowym oraz włazem żeliwnym klasy D 400; wbudowanie 2 szt, betonowych studzienek ściekowych o śr. 500mm z kratą żeliwną z żeliwa sferoidalnego na płycie betonowej wraz z utwardzeniem nawierzchni terenu wokół krat kostka betonową o gr. 8 cm o łącznej powierzchni 3 m2 i zamknięciem obrzeżem betonowym 8x30 cm; uporządkować obręb pasa drogowego po wykonanych robotach tj. oczyścić, rozplantować i wyrównać nadmiary gruntu; ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie cementowo - piaskowej; wykonanie badań wody. UWAGA: W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej. Zamawiający wymaga wykonania zjazdów na działki, posesje wyłącznie z kruszywa łamanego. 4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. a) Inne informacje Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie ww dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. 5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Leśnej na odcinku 363,40 mb. oraz drogi gminnej dz. nr 450 na odcinku 652,00 mb. w Czarnowcu na terenie Gminy Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Leśnej oraz drogi gminnej dz. nr 450 w Czarnowcu na terenie Gminy Rzekuń z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty ziemne związane z wykonaniem odhumusowania, muld trawiastych, nasypów, korytowaniem; karczowanie pni, zagajników średniej gęstości z oczyszczeniem i wywiezieniem pozostałości po karczowaniu; roboty rozbiórkowe związane z rozebraniem istniejącego przepustu betonowego O800 mm; wykonanie nowego przepustu z rury WIPRO O800 mm dł. 7,50m z betonowymi ściankami czołowymi na wlocie i wylocie przepustu; wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie, fr. 0 31,50 mm pod konstrukcję jezdni; wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej AC11W gr. 4 cm; wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z kruszywa naturalnego fr. 0 31,50mm; wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 031,50 mm; regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych; regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego. UWAGA: Przedmiar robót nie obejmuje odcinka na km 0+635,00 do 0+663,50. W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej. 4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. a) Inne informacje Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. 5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ul. Topolowej na odcinku o łącznej długości 360,00 z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Topolowej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty ziemne związane z wykonaniem ohumusowania, muld trawiastych, korytowaniem; wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego (warstwa odsączająca) zagęszczanej mechanicznie; wbudowanie 2 szt, betonowych studzienek ściekowych o śr. 500 mm z kratą żeliwną z żeliwa sferoidalnego D400 na płycie betonowej; wykonanie kanału rozsączającego z rur drenarskich perforowanych O160mm w otulinie z geowłókniny; wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie, fr. 0 31,50mm, pod konstrukcję jezdni; wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej AC11W gr. 4cm; wykonanie poboczy obustronnych stabilizowanych mechanicznie z kruszywa naturalnego fr. 0 31,50mm; wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 0 31,50mm; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych; regulacja wysokościowa włazów kanalizacji sanitarnej; wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego. UWAGA: Przebudowa ul. Topolowej nie obejmuje wykonania odcinków e-f i g-h W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się wykonania warstwy ścieralnej. 4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. a) Inne informacje Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. 5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa ul. Jaśminowej na odcinku 233,00 mb. w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: roboty ziemne związane z wykonaniem ohumusowania, muld trawiastych, korytowaniem; regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych oraz włazów kanalizacji sanitarnej; wbudowanie 4 szt, betonowych studzienek ściekowych o śr. 500mm z kratą żeliwną z żeliwa sferoidalnego na płycie betonowej; wykonanie kanału rozsączającego z rur drenarskich perforowanych PVC O200mm w obsypce żwirem fr. 8 16mm w otulinie z geowłókniny; wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego zagęszczanego mechanicznie, fr. 0 31,5mm, pod konstrukcję jezdni; wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie, fr. 0 31,50 mm, pod konstrukcję jezdni; wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej AC11W gr. 4cm; wykonanie poboczy obustronnych z kruszywa łamanego gr. 10 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie szer. 2,00 m wykonanie zjazdów na działki z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie fr. 0/31,50mm gr. 10cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 15cm; wykonanie przygotowania oraz ustawienia oznakowania pionowego; wykonanie brakującej infrastruktury sanitarnej wg projektu budowlanego, do budowy infrastruktury wodociągowej używać kształtek i uzbrojenia z żeliwa sferoidalnego. 4.W ramach zamówienia dla pięciu części Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. a) Inne informacje Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieść na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. 5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.