eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-13

Poddębice: Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego
Numer ogłoszenia: 70678 - 2010; data zamieszczenia: 13.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach , ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, faks 043 6782701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego z podziałem na dwa niezależne od siebie zadania (części). ZADANIE 1: Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco (warstwa ścieralna) na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego w ilości nie większej niż 250 ton. ZADANIE 2: Zakup masy mineralno-asfaltowej, w workach, do wbudowania na zimno na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego w ilości nie większej niż 40 ton. Odbiór masy odbywać się będzie transportem własnym Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie lub faksem z Wykonawcą ilość i termin odbioru masy (na min. 24 godziny przed odbiorem). Warunki jakim musi odpowiadać przedmiot dostawy: Zadanie 1 - masa mineralno-asfaltowa na gorąco powinna spełniać następujące wymagania: - Masa mineralno-asfaltowa o uziarnieniu 0 ÷ 8, przy czym nie mniej niż 45% kruszywa powyżej 2,0 mm, z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych (remontów cząstkowych) dla dróg KR-2, - Wykonawca winien przy odbiorze zapewnić właściwą temperaturę sprzedawanej masy, - Masa winna spełniać wymogi normy PN-EN 13108-1:2008 Wykonawca powinien opracować i przedstawić receptę na w/w masę do akceptacji Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca będzie dołączał deklaracje zgodności do każdej partii odbieranej masy. Zadanie 2 - masa mineralno-asfaltowa, w workach, do wbudowania na zimno powinna spełniać następujące wymagania: - Możliwość stosowania w przedziale temperatur: - 10°C ÷ + 30°C, - Materiał powinien być zgodny z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.) i powinna posiadać aprobatę techniczną Wykonawca będzie dołączał deklaracje zgodności z w/w aprobatą techniczną do każdej partii odbieranej masy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZADANIE 1: Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco (warstwa ścieralna) na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego w ilości nie większej niż 50 ton. ZADANIE 2: Zakup masy mineralno-asfaltowej, w workach, do wbudowania na zimno na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego w ilości nie większej niż 8 ton.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) dla Zadania 1 - co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy lub usługi sprzedaży masy mineralno-asfaltowej na gorąco z otaczarni o wartości nie mniejszej niż 79.300,00 zł każda; b) dla Zadania 2 - co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem, wielkością i wartością dostawom stanowiącym przedmiot, tj. dostawy lub usługi sprzedaży masy mineralno-asfaltowej na zimno w ilości min. 40 ton każda o wartości nie mniejszej niż 24.300,00 zł każda. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli: a) dla Zadania 1 - dysponuje Wytwórnią Mas Bitumicznych zlokalizowaną w odległości maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego, b) dla Zadania 2 - dysponuje Wytwórnią Mas Bitumicznych zlokalizowaną w odległości maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie opisanego wyżej warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu warunków dotyczących: 1) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. Projekty umów stanowią Załączniki: nr 5a dla Zadania 1 oraz nr 5b dla Zadania 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Wydział Budownictwa, Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój 323.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 09:20, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco (warstwa ścieralna) na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego w ilości nie większej niż 250 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco (warstwa ścieralna) na drogach powiatowych będących w administracji Powiatu Poddębickiego w ilości nie większej niż 250 ton. Odbiór masy odbywać się będzie transportem własnym Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie lub faksem z Wykonawcą ilość i termin odbioru masy (na min. 24 godziny przed odbiorem). Warunki jakim musi odpowiadać przedmiot dostawy: Zadanie 1 - masa mineralno-asfaltowa na gorąco powinna spełniać następujące wymagania: - Masa mineralno-asfaltowa o uziarnieniu 0 ÷ 8, przy czym nie mniej niż 45% kruszywa powyżej 2,0 mm, z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych (remontów cząstkowych) dla dróg KR-2, - Wykonawca winien przy odbiorze zapewnić właściwą temperaturę sprzedawanej masy, - Masa winna spełniać wymogi normy PN-EN 13108-1:2008 Wykonawca powinien opracować i przedstawić receptę na w/w masę do akceptacji Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca będzie dołączał deklaracje zgodności do każdej partii odbieranej masy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.