To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Ruda Śląska: Wycena nieruchomości gruntowych: 1. zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania, 2. w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości własności Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 70648 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31830 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości gruntowych: 1. zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania, 2. w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości własności Skarbu Państwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje 2 zadania (2 części zamówienia) tj. ustalenie wartości nieruchomości gruntowych: I. zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania, II. w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości własności Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracją publiczną (Dz.U. Nr 133, poz.872 z późn. zm.). Wycena nieruchomości winna być sporządzona w formie operatu szacunkowego w 1 egz. i określać wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w zleceniu. Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 25 sztuk i może ulec zmniejszeniu. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w: - Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) - Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.), - Powszechnych Krajowych Zasadach Wyceny. Operat szacunkowy winien zawierać m.in.: a) Ustalenie wartości pojedynczej działki, b) Ustalenie wartości kilku działek stanowiących całość gospodarczą położonych w jednym kompleksie, c) Oryginał mapy geodezyjnej SEU wraz z zaznaczonymi granicami nieruchomości gruntowej (do każdego egzemplarza) oraz wypis z rejestru gruntów, d) Dokumentację fotograficzną (barwną)- min. 2 zdjęcia w kolorze, e) Protokół z badania księgi wieczystej lub wydruk elektroniczny księgi wieczystej, f) Protokół z oględzin nieruchomości, (w obecności strony jeżeli zgłosi taki wniosek), g) Ustalenia Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta. Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest ustalenie wartości nieruchomości gruntowych w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości własności Skarbu Państwa wg potrzeb Zamawiającego uznanych za niezbędne do wykonania w okresie do dnia 31.12.2014 r. dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami. Wycena nieruchomości winna być sporządzona w formie operatu szacunkowego i określać wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w zleceniu. Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 20 sztuk i może ulec zmniejszeniu. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić po 2 egzemplarze każdego operatu. Wszystkie egzemplarze operatów szacunkowych winny zawierać oryginał mapy zasadniczej S-E-U. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w: Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) - Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.), - Powszechnych Krajowych Zasadach Wyceny. Operat szacunkowy winien zawierać m.in.: a) ustalenie wartości pojedynczej działki, b)ustalenie wartości kilku działek stanowiących całość gospodarczą położonych w jednym kompleksie, c) oryginał mapy geodezyjnej SEU wraz z zaznaczonymi granicami nieruchomości gruntowej (w każdym egzemplarzu) oraz wypis z rejestru gruntów, d) dokumentację fotograficzną (barwną)- min. 3 zdjęcia w kolorze, e) protokół z badania księgi wieczystej lub wydruk elektroniczny księgi wieczystej, f) protokół z oględzin nieruchomości, g) ustalenia Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta. W przypadku wykonywania operatu szacunkowego dotyczącego przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, kiedy nastąpiła w ostatnich 2 latach aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i ustalona ma zostać wyłącznie wartość prawa użytkowania wieczystego Zamawiający nie wymaga dokumentacji wymienionej w podpunkcie d) i f).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMUS PROJEKT MGR INŻ.ARCH. HALINA ABRAMEK
jakie przetargi wygrała firma
DOMUS PROJEKT MGR INŻ.ARCH. HALINA ABRAMEK
- DOMUS PROJEKT mgr inż. arch. Halina Abramek, ul. Adamskiego 10 / 16, 40-069 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4250,00
Oferta z najniższą ceną: 4250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości własności Skarbu Państwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMUS PROJEKT MGR INŻ.ARCH. HALINA ABRAMEK
jakie przetargi wygrała firma
DOMUS PROJEKT MGR INŻ.ARCH. HALINA ABRAMEK
- DOMUS PROJEKT mgr inż. arch. Halina Abramek, ul. Adamskiego 10 / 16, 40-069 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3400,00
Oferta z najniższą ceną: 3400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.