eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Budowa budynku zespołu lokali socjalnych w zabudowie mieszkaniowej w Siemiatyczach przy ul. Armii Krajowej (2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 70635 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Siemiatycze: Budowa budynku zespołu lokali socjalnych w zabudowie mieszkaniowej w Siemiatyczach przy ul. Armii Krajowej (2)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38819-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego w Siemiatyczach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 20000919180000, ul. Ul. 11-go Listopada  , 17300   Siemiatycze, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 85 656 12 04, faks 85 656 12 04, e-mail zmk.siemiatycze@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zmk.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku zespołu lokali socjalnych w zabudowie mieszkaniowej w Siemiatyczach przy ul. Armii Krajowej (2)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZMK.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przedmiotem zamówienia jest budowa budynku zespołu - 12 samodzielnych lokali socjalnych w Siemiatyczach, w tym 2 przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, murowany, z dachem wielospadowym na konstrukcji drewnianej, kryty blachą. Obiekt, zlokalizowany na działce oznaczonej nr geod. 1032/1 położonej w Siemiatyczach przy ulicy Armii Krajowej. Podstawowe parametry techniczne to: powierzchnia zabudowy 375,0m2, powierzchnia użytkowa 301,39 m2 oraz kubatura 1597,0 m3. Wysokość budynku 5,56 m i 5,11 m. Budynek wyposażony w instalacje elektroenergetyczną, wodno-kanalizacyjną, wentylacyjną, odgromową. Ogrzewanie budynku piecami fizycznymi - kaflowymi, niezależnie w każdym z lokali, wykonane według Rozdziału 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 z późn. zm.). Budynek podłączony zostanie do sieci zbiorczej: elektroenergetycznej, wodociągu oraz sanitarnej.Zakres robót budowlanych:1)prace rozbiórkowe,2)stan surowy zamknięty,3)prace wykończeniowe zewnętrzne elewacyjne,4)prace wykończeniowe wewnętrzne wraz z wyposażeniem ujętym w projekcie. Zakres robót branży elektrycznej:1)instalacja elektroenergetyczna,2)instalacja odgromowa.Zakres robót branży sanitarnej: 1)instalacja wodociągowa,2)instalacja sanitarna,3)ogrzewanie piecami fizycznymi - kaflowymi.Kolejność wykonywania robót obejmuje zagospodarowanie terenu placu budowy, roboty ziemne, roboty budowlane, roboty budowlano-montażowe, roboty wykończeniowe oraz wszelkie inne roboty wykonywane przy użyciu maszyn i urządzeń technicznych na placu budowy.5.Zalecane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia 6.Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu.9.Warunki realizacji robót: prace budowlane będą wykonywane w pobliżu budynku mieszkalnego, w związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do zachowana najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. Prace budowlane muszą zostać skoordynowane w sposób zapewniający użytkowanie sąsiedniego budynku mieszkalnego. 11.Założenia odbioru: 1) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 20.04.2018 r. Szczegółowy zakres i termin wykonania robót budowlanych, zostanie określony w harmonogramie. Wykonawca przed podpisaniem umowy, będzie zobowiązany opracować w/w harmonogram i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 SIWZ. Załączone przedmiary robót, określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien, przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar, ma ułatwić Wykonawcy, skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45310000-3, 45332400-7, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45420000-7, 45430000-0, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT738807.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU MAJKA Maria Demiańczuk,  biuro@majka.net.pl,  ul. Mickiewicza 7,  17-300,  Siemiatycze,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 808901.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 808901.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 841801.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.