Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Chełm: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 70620 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej (poszczególne marki samochodów, ilość oraz asortyment przedmiotu dostawy określony jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.40.00.00-0, 31.61.00.00-5, 34.32.61.00-9, 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.32.22.00-2, 34.32.72.00-7, 19.51.00.00-4, 34.32.20.00-0, 34.31.22.00-9, 38.56.11.00-6, 34.40.00.00-1, 31.61.22.00-1, 31.52.00.00-7, 42.14.10.00-9, 31.40.00.00-0, 34.35.11.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna NOSG, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI LAND ROVER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Land Rover.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.40.00.00-0, 31.61.00.00-5, 34.32.61.00-9, 34.32.72.00-7, 42.91.30.00-9, 19.51.00.00-4, 34.32.25.00-5, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI FIAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Fiat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI MERCEDES BENZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Mercedes Benz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.30.00.00-0, 34.32.22.00-2, 42.91.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW VOLKSWAGEN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów Volkswagen.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.32.72.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI FORD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Ford.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 31.61.00.00-5, 42.91.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI SKODA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Skoda.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 19.51.00.00-4, 34.32.25.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI DAEWOO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Daewoo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 31.61.00.00-5, 42.91.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI RENAULT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Renault.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.32.20.00-0, 34.31.22.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI PEUGEOT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Peugeot.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.32.72.00-7, 19.51.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI HONDA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Honda.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 34.32.61.00-9, 34.32.20.00-0, 38.56.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI KTM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Ktm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 34.32.61.00-9, 34.40.00.00-1, 31.61.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI IPS POLARIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Ips Polaris.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 19.51.00.00-4, 34.32.61.00-9, 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI ARCTIC CAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych części zamiennych do pojazdów marki Arctic Cat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 42.14.10.00-9, 19.51.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: AKUMULATORY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych akumulatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: OGUMIENIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowego ogumienia do pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Dostawa taboru niskoemisyjnego i agregatu prądotwórczego oraz modernizacja lamp solarnych na terenie gminy Lewin Kłodzki i przebudowa przepustu w Jeleniowie
- Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.