eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Rozbudowa systemów teleinformatycznych w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Szczecin: Rozbudowa systemów teleinformatycznych w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 70613 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemów teleinformatycznych w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : - rozbudowa systemu teleinformatycznego w Komendzie Powiatowej Policji w Myśliborzu obejmująca zakup, dostawę i uruchomienie systemu telefonii IP, rejestratora rozmów, systemu taryfikacji oraz urządzeń sieciowych do obsługi sieci lokalnej; - rozbudowa systemu teleinformatycznego w II Komisariacie Policji w Koszalinie obejmująca zakup, dostawę i uruchomienie systemu telefonii IP, systemu taryfikacji oraz urządzeń sieciowych do obsługi sieci lokalnej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - zadanie nr 1 - rozbudowa systemu teleinformatycznego w KPP w Myśliborzu; - zadanie nr 2 - rozbudowa systemu teleinformatycznego w II KP w Koszalinie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8.1, 8.2 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ujęte w specyfikacji technicznej sprzętu w załącznikach nr 6.1, 6.2 do siwz, oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1, 7.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia. 4. Zasady dostaw, odbioru, warunki gwarancji i serwisu oraz warunki płatności: Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, minimalne wymagania dotyczące odbioru, warunków gwarancji i serwisu oraz wymagania dotyczące płatności za przedmiot zamówienia określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 8.1, 8.2 do siwz oraz we wzorze umowy i jego załącznikach tj. w załączniku nr 7.1, 7.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia. 5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie w formularzu oferty cenowej oprócz ceny także wydłużenie terminu płatności, które winien podać w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 6. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami odpowiednio dla części na którą Wykonawca składa ofertę (załącznik nr 1.1, 1.2 do siwz). 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ma dołączyć do oferty następujący dokument: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę odpowiednio dla części na którą składa ofertę dokument Specyfikacji technicznej sprzętu załącznik nr 6.1, 6.2 do siwz wraz z zawartymi w nim oświadczeniami, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, z podaniem oferowanego modelu sprzętu, producenta i podaniem lub potwierdzeniem parametrów technicznych oferowanego sprzętu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp należy złożyć pisemne zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Wydłużenie terminu płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zgodnie z zapisami zawartymi we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 7.1 i 7.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - rozbudowa systemu teleinformatycznego w KPP w Myśliborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu teleinformatycznego w Komendzie Powiatowej Policji w Myśliborzu obejmująca zakup, dostawę i uruchomienie systemu telefonii IP, rejestratora rozmów, systemu taryfikacji oraz urządzeń sieciowych do obsługi sieci lokalnej. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8.1, 8.2 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ujęte w specyfikacji technicznej sprzętu w załącznikach nr 6.1, 6.2 do siwz, oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1, 7.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Wydłużenie terminu płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - rozbudowa systemu teleinformatycznego w II KP w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu teleinformatycznego w II Komisariacie Policji w Koszalinie obejmująca zakup, dostawę i uruchomienie systemu telefonii IP, systemu taryfikacji oraz urządzeń sieciowych do obsługi sieci lokalnej. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8.1, 8.2 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ujęte w specyfikacji technicznej sprzętu w załącznikach nr 6.1, 6.2 do siwz, oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1, 7.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00-1, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Wydłużenie terminu płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.