eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Remont kotła WR 5M- Wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 70613 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Koluszki: Remont kotła WR 5M- Wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2018- 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 100184847, ul. ul. Mickiewicza  4, 95-040   Koluszki, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 7145845, faks 44 7146554, e-mail administracja@kpgk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kpgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kotła WR 5M- Wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O/228/WI/73/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont kotła WR 5M-wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi a. opracowanie harmonogramu realizacji robót, b. przygotowanie remontu dla obiektu kotła WR-5, c. dostawa podgrzewacza wody w elementach, d. wymiana podgrzewacza wody, remont właściwy części ciśnieniowej pęczka konwekcyjnego, podgrzewaczy kotła WR -5, próby techniczne wodne kotła WR-5, badania radiograficzne metodą eliptyczną, obwodowych doczołowych złączy spawanych rur o średnicy 32 mm i grubości ścianki do 5 mm, e. wymiana 20 króćców na dolnej komorze plus badania, badania endoskopowi elementu (typu komora, schładzacz) badania magnetyczno-proszkowe powierzchni wewnętrznej i krawędzi otworów oraz doczołowych obwodowych i pachwinowych złączy spawanych rur (króćców) o średnicy do 89 mm w pozycji naściennej (przed wymianą), wymiana króćca spawanego przy komorze do podłączenia wężownicy średnicy do 45 mm ( 1 spoina pachwinowa), badania magnetyczno-proszkowe powierzchni wewnętrznej i krawędzi otworów oraz doczołowych obwodowych i pachwinowych złączy spawanych rur (króćców) o średnicy do 89 mm w pozycji naściennej - po wymianie, f. transport materiałów stalowych - podgrzewacza wody, transport technologiczny elementów do montażu konstrukcji metalowych na odległość do 1 km, transport technologiczny elementów do montażu konstrukcji metalowych na odległość do 1 km, g. izolacja (demontaż i montaż) ścian i stropu (wym. gr. 140 mm), płaszcz ochronny izolacji z blach trapezowych o długości odcinków blachy do 2m dla powierzchni płaskich bez wycięć montowany między belkami konstrukcyjnymi - demontaż, izolacja 3-warstwowa grubości 140 mm płytami z wełny mineralnej zbiorników oraz powierzchni i i dennic płaskich- demontaż demolacyjny, utylizacja izolacji, płaszcz ochronny izolacji z blach trapezowych o długości odcinków blachy do 2m dla powierzchni płaskich bez wycięć montowany między belkami konstrukcyjnymi - (uzupełnienie ubytków), transport materiałów izolacyjnych z magazynu do miejsca składowania, h. uzupełnienie na ekranach, remont właściwy części ciśnieniowej ekranów komory paleniskowej, rur, opancerzenia kotła WR-5, dostawa ekranu szczelnego, i. demontaż i montaż odpowietrzeń na stropie kotła, odcinkowa wymiana rurociągu wodnego i parowego o gr. Ścianki do 8mm i średnicy zewnętrznej 32-44,5 mm, wykonanie złącza spawanego gazowo lub elektrycznie na rurociągu o średnicy zewnętrznej i grubości ścianki 30x 3,5, badanie radiograficzne metodą eliptyczną, obwodowych, doczołowych złączy spawanych rur o średnicy 38 mm i grubości ścianki do 5 mm, j. demontaż i montaż konstrukcji opodestowania, k. demontaż, czyszczenie, pomiary i montaż kryzy pomiarowej, l. zabudowane materiały za wyjątkiem płaszcza z blachy trapezowej, konstrukcji klatki schodowej, odpowietrzeń i ekranów II ciągu muszą być fabrycznie nowe, m. wykonawca uzyska zgodę właściwego UDT na zabudowę nowego pęczka wg otrzymanej dokumentacji i zabuduje go, n. po zakończonym remoncie wystawi poświadczenie na naprawę i przeprowadzi próbę wodną z udziałem inspektora UDT.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50531100-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT281576.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Kotlarski Adam Pysiak,  kaisyp@azeta.pl,  Dąbrówka Nowa 20,  68-014,  Sicienko,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332515,46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.