To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-21
Ogłoszenie nr 70613 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Koluszki: Remont kotła WR 5M- Wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 2018- 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
100184847, ul.
ul. Mickiewicza
4,
95-040
Koluszki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
44 7145845, faks
44 7146554, e-mail
administracja@kpgk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kpgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kotła WR 5M- Wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):O/228/WI/73/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont kotła WR 5M-wymiana podgrzewacza wody wraz z pracami towarzyszącymi a. opracowanie harmonogramu realizacji robót, b. przygotowanie remontu dla obiektu kotła WR-5, c. dostawa podgrzewacza wody w elementach, d. wymiana podgrzewacza wody, remont właściwy części ciśnieniowej pęczka konwekcyjnego, podgrzewaczy kotła WR -5, próby techniczne wodne kotła WR-5, badania radiograficzne metodą eliptyczną, obwodowych doczołowych złączy spawanych rur o średnicy 32 mm i grubości ścianki do 5 mm, e. wymiana 20 króćców na dolnej komorze plus badania, badania endoskopowi elementu (typu komora, schładzacz) badania magnetyczno-proszkowe powierzchni wewnętrznej i krawędzi otworów oraz doczołowych obwodowych i pachwinowych złączy spawanych rur (króćców) o średnicy do 89 mm w pozycji naściennej (przed wymianą), wymiana króćca spawanego przy komorze do podłączenia wężownicy średnicy do 45 mm ( 1 spoina pachwinowa), badania magnetyczno-proszkowe powierzchni wewnętrznej i krawędzi otworów oraz doczołowych obwodowych i pachwinowych złączy spawanych rur (króćców) o średnicy do 89 mm w pozycji naściennej - po wymianie, f. transport materiałów stalowych - podgrzewacza wody, transport technologiczny elementów do montażu konstrukcji metalowych na odległość do 1 km, transport technologiczny elementów do montażu konstrukcji metalowych na odległość do 1 km, g. izolacja (demontaż i montaż) ścian i stropu (wym. gr. 140 mm), płaszcz ochronny izolacji z blach trapezowych o długości odcinków blachy do 2m dla powierzchni płaskich bez wycięć montowany między belkami konstrukcyjnymi - demontaż, izolacja 3-warstwowa grubości 140 mm płytami z wełny mineralnej zbiorników oraz powierzchni i i dennic płaskich- demontaż demolacyjny, utylizacja izolacji, płaszcz ochronny izolacji z blach trapezowych o długości odcinków blachy do 2m dla powierzchni płaskich bez wycięć montowany między belkami konstrukcyjnymi - (uzupełnienie ubytków), transport materiałów izolacyjnych z magazynu do miejsca składowania, h. uzupełnienie na ekranach, remont właściwy części ciśnieniowej ekranów komory paleniskowej, rur, opancerzenia kotła WR-5, dostawa ekranu szczelnego, i. demontaż i montaż odpowietrzeń na stropie kotła, odcinkowa wymiana rurociągu wodnego i parowego o gr. Ścianki do 8mm i średnicy zewnętrznej 32-44,5 mm, wykonanie złącza spawanego gazowo lub elektrycznie na rurociągu o średnicy zewnętrznej i grubości ścianki 30x 3,5, badanie radiograficzne metodą eliptyczną, obwodowych, doczołowych złączy spawanych rur o średnicy 38 mm i grubości ścianki do 5 mm, j. demontaż i montaż konstrukcji opodestowania, k. demontaż, czyszczenie, pomiary i montaż kryzy pomiarowej, l. zabudowane materiały za wyjątkiem płaszcza z blachy trapezowej, konstrukcji klatki schodowej, odpowietrzeń i ekranów II ciągu muszą być fabrycznie nowe, m. wykonawca uzyska zgodę właściwego UDT na zabudowę nowego pęczka wg otrzymanej dokumentacji i zabuduje go, n. po zakończonym remoncie wystawi poświadczenie na naprawę i przeprowadzi próbę wodną z udziałem inspektora UDT.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50531100-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT281576.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.