eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji/kalibracji przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typ alkotest Alcoblow będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Katowice: Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji/kalibracji przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typ alkotest Alcoblow będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice
Numer ogłoszenia: 70572 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27576 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji/kalibracji przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typ alkotest Alcoblow będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie naprawy oraz adiustacji/kalibracji przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typ alkotest Alcoblow będących w użytkowaniu jednostek terenowych policji garnizonu śląskiego, KWP w Katowicach w tym KAP Gliwice. 2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: 2.1 załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy 2.2 załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy 3 Zamawiający wymaga, aby Gwarancja wynosiła: a) na przegląd techniczny i wykonaną naprawę co najmniej 6 miesięcy b) na części zamienne co najmniej 24 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od daty ujętej w protokole serwisowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny lub zakupu nowych lub wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń przy czym zmiana ta nie będzie dotyczyć zmiany warunków umowy. 5. Transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwrotu do bezpośrednich użytkowników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 7. Oświadczam, że będę dostarczał każdorazowo dla każdego urządzenia oddzielnie oryginał świadectwa adiustacji/kalibracji wystawiony przez upoważniony do tego podmiot..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMII Sp. z o.o. ul., Grabińska 23, 92-780 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148185,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110921,40

  • Oferta z najniższą ceną: 107678,12 / Oferta z najwyższą ceną: 160219,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.