eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad Projektem pn. Zagospodarowanie turystyczne nabrzeża jeziora Drwęckiego w Ostródzie- etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Ostróda: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad Projektem pn. Zagospodarowanie turystyczne nabrzeża jeziora Drwęckiego w Ostródzie- etap III
Numer ogłoszenia: 70559 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28761 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad Projektem pn. Zagospodarowanie turystyczne nabrzeża jeziora Drwęckiego w Ostródzie- etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa- pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego nad Projektem pn. Zagospodarowanie turystyczne nabrzeża jeziora Drwęckiego w Ostródzie- etap III w skład, którego wchodzą zadania: 1) Fontanna: a) Fontanna z dyszami i podświetleniem LED, programy specjalne (atrakcje) sterowane elektronicznie, nawierzchnie z płyt granitowych na stelażu, kanały zbiorcze; b) Komora techniczna- konstrukcja żelbetowa, z pompami i uzdatnianiem wody; c) Urządzenie terenu- nawierzchnie z płyt granitowych i kostki granitowej oraz drewna egzotycznego, przyłącze energetyczne, wodne, kanalizacji deszczowej, zieleń. Powierzchnia opracowania- 1000m2. Powierzchnia zabudowy- 450m2. Do osadzenia rzeźba rybaka- dostawa inwestorska. 2) Stanica wodna: a) Budynek kubaturowy trzykondygnacyjny z częścią gospodarczą jednokondygnacyjną w technologii tradycyjnej, instalacje elektryczne, wod-kan, cw., instalacja solarna. Powierzchnia zabudowy- 580m2. Powierzchnia użytkowa- 610m2. Kubatura- 2970m3. b) Dojścia i dojazdy z kostki betonowej na podbudowie ok. 1300m2. c) Punkt odbioru nieczystości płynnych z jednostek pływających. d) Slip. e) Dwa pomosty cumownicze pływające na pływakach siatkobetonowych- dostawa inwestorska. 3) Zaplecze sanitarne dla turystów: a) Budynek higieniczno-sanitarny- Pu=57m2, V=308m3. b) Wiata kuchenna- Pu=38m2, V=154m3. Budynki i budowle w technologii tradycyjnej, instalacje wew. elektryczne i wod-kan. Punkt odbioru nieczystości płynnych z caravaningu. Drogi i place oraz parking dla samochodów osobowych utwardzone kostką betonową- ok. 700m2. Zieleń- ok. 3800m2. Boisko do piłki plażowej- 1 kpl. Wewnętrzne przyłącza wod-kan, energetyczne. Drenaż stanowisk dla turystów i placu obozowego. W zagospodarowaniu przewidziano 26 stanowisk dla caravaningu oraz pole dla namiotów. 4) Promenada i umocnienie linii brzegowej: a) umocnienie brzegu- betonowe (165m), gabionami (210m); b) ścieżka dla pieszych szer. 200cm- 513mb, ścieżka rowerowa szer. 250cm- 487mb- całość z kostki betonowej na podbudowie. c) oświetlenie- oprawy 150W na słupach oświetleniowych aluminiowych h=10m- 18kpl. Szacunkowy koszt (netto): a) Fontanna- 1.613.456,68 PLN; b) Stanica wodna z infrastrukturą- 2.034.224,83 PLN; c) Zaplecze sanitarne dla turystów- 1.217.165,18 PLN; d) Umocnienie linii brzegowej, budowa ciągów rowerowo-pieszych- 1.670.843,52 PLN; Ogółem- 6.535.690,21 PLN. Do zakresu czynności Inwestora Zastępczego należy w szczególności: 1. Zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontraktów na roboty budowlane- zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i przepisami z nim związanymi oraz prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami polskiego prawa oraz zasadami wiedzy inżynierskiej. 2. Powołanie inspektorów nadzoru, a szczególności w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (wiodący inspektor nadzoru); b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej w ograniczonym zakresie; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej w ograniczonym zakresie; d) drogowej w co najmniej w ograniczonym zakresie. 3. Sprawdzenie zgodności przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań z parametrami ustalonymi w programie inwestycji i sprawdzenie kompletności dokumentacji. 4. Przygotowanie wniosku dla Zamawiającego w zakresie powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, wraz z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie. 5. Przekazanie placu budowy wykonawcom. 6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, w szczególności: a) kontrola jakości wykonanych prac projektowych, robót budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru oraz przepisami techniczno-budowlanymi; b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonywania i wyceny robót; d) kontrola jakości i wartości wykonywanych robót z harmonogramem przyjętym przez Zamawiającego oraz umową zawartą z wykonawcą robót; e) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawcy. 7. Monitorowanie i kontrola kontraktów na roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym. 8. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie oraz istniejących i przewidywanych trudnościach w jej realizacji wraz ze sposobem rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie trudności, a w szczególności o wszelkich robotach nieobjętych umową, a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią. 9. Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nieprzewidzianych umową robotach dodatkowych i zamiennych, podejmowanie decyzji o robotach, w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie. 10. Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót. 11. Organizacja okresowych rad budowy i formalnych z udziałem Zamawiającego (co najmniej raz w miesiącu i raz w tygodniu przy dużym natężeniu robót) i podejmowanie bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp robót oraz sporządzanie protokołów ze wszystkich rad wraz z listą obecności. 12. Wykonywanie, razem z wykonawcami robót, częściowych i ostatecznych odbiorów robót, przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbiorów tych robót. 13. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające przedłożone przez wykonawcę w trakcie realizacji robót. 14. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta. 15. Występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu stosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej. 16. Żądanie wykonania na koszt wykonawcy odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, łącznie z dokonaniem prób niszczących wykonane roboty (odkucia, wycinki itp.). 17. Bieżąca kontrola i nadzór w branżach wymaganych dla specyfiki zadania inwestycyjnego. 18. Organizowanie odbiorów częściowych i końcowego inwestycji z doprowadzeniem do przekazania inwestycji Zamawiającemu lub upoważnionemu przez niego użytkownikowi. 19. Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych (kosztorysowych) z informowaniem na bieżąco Zamawiającego. 20. Uzgodnienie wynagrodzenia wykonawcy robót i tabeli elementów do celów fakturowania. 21. Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót/dostaw oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót, dostaw lub usług/wdrożeń w trakcie rad budowy oraz sporządzania protokołów ze spotkań. 22. Sporządzanie protokołów konieczności oraz protokołów negocjacji w ramach procedury wprowadzania zmian do umów na roboty budowlane. 23. Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej z Zamawiającym. 24. Wyegzekwowanie od wykonawcy usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru. 25. Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach gwarancyjnych (raz na 12 miesięcy przez okres 5 lat od dnia rzeczowego zakończenia inwestycji). 26. Wydawanie opinii lub zgody w imieniu Zamawiającego, zgodnie z zakresem i umocowaniem wyrażonym w umowie o wykonywanie funkcji Inwestora Zastępczego. 27. Nadzór nad obsługą geodezyjną, w tym nad przygotowaniem operatu powykonawczego geodezyjnego dotyczącego zajętości jeziora pod slip i pomosty pływające. 28. Zestawienie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów i urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpraca z Zamawiającym przy uzyskiwaniu pozwoleń na użytkowanie, jeżeli jest wymagane pozwoleniem na budowę. 29. Terminowe dokonywanie częściowych rozliczeń finansowych inwestycji oraz rozliczenia końcowego. 30. Przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu danych niezbędnych do sprawozdawczości obowiązującej przy realizacji inwestycji- do dnia 3 każdego miesiąca przez cały okres realizacji inwestycji, a jeśli dzień ten przypada na dzień wolny od pracy, do ostatniego dnia roboczego przed tym dniem. 31. Po rozliczeniu inwestycji wystawienie dowodów OT- Otrzymania Środka Trwałego. 32. Przechowywanie wszelkich zapisów dotyczących realizacji kontraktu, w szczególności materiału dowodowego w przypadku powstania sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof, wypadków i innych okoliczności. 33. Udział w kontrolach dotyczących projektu, przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne i udzielanie na bieżąco wyjaśnień, informacji, dokumentów i zestawień związanych z nadzorowaniem nad umowami objętymi projektem, Zamawiający powiadomi na piśmie o terminie kontroli. Inwestor Zastępczy przy pełnieniu powierzonej mu usługi, przestrzegał będzie norm i obowiązków wynikających z faktu, iż tereny przeznaczone pod realizację inwestycji przylegają do obszaru Natura 2000, częściowo do obszaru rezerwatu Rzeka Drwęca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 2 Turystyka. Działanie 2.1 Wzrost potencjału turystycznego. Poddziałanie 2.1.4 Publiczna infrastruktura turystyczna i okołoturystyczna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiernictwo Kordek Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, ul. Gdańska 47/31, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181365,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87624,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219493,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.