Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Czeladź: ORGANIZACJA WYJAZDU ŚRÓDROCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS III SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. STANISŁAWY ŁAKOMIK W CZELADZI
Numer ogłoszenia: 70536 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19992 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisławy Łakomik, ul. Reymonta 80, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 3651557, faks 0-32 3651557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA WYJAZDU ŚRÓDROCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS III SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. STANISŁAWY ŁAKOMIK W CZELADZI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przewidywana liczba uczniów - 54, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych). Rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych. a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownik + dwóch opiekunów na każdą klasę (łącznie 5 opiekunów). b) czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów. 2.2. Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC- sprawne, sprzęt DVD/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców b) transport tylko w ciągu dnia c) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji d) w przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt, autokar powinien być podstawiony maksymalnie w ciągu 3 godzin od awarii e) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. f) harmonogram podróży tj. trasa i godziny wyjazdu i powrotu powinny być zatwierdzone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Każdorazowa zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. g) w przypadku zmiany harmonogramu podróży bez zgody Zamawiającego wykonawca obniży koszt o 5% całkowitej, umownej wartości brutto zamówienia h) zamawiający zastrzega sobie prawo, skierowania autokarów na Policję w celu sprawdzenia możliwości ich wyjazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami (stan techniczny, trzeźwość kierowców, wymagana ilość miejsc, oznakowanie, itp.) 2.3. Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym : a) obiekt oddalony maksymalnie do 500 m od morza, b) budynek wolnostojący, całoroczny, ogrzewany przez system centralnego ogrzewania, ogrodzony; c) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max.2+2 osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe -nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła . d) wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; e) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; f) każdy wychowawca zakwaterowany w oddzielnym pokoju; g) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu pod warunkiem, że terenu obiektu nie dzieli ulica miejska); h) wyżywienie 4 X dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych. i) turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną; j) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; k) wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem; l) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; m) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży, n) opieka rezydenta z ramienia biura. 2.4 Zorganizowanie: a) dwóch atrakcyjnych dla dzieci całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min. 2 obiekty w trakcie każdej z nich) + rejs statkiem (w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek), b) ogniska z pieczeniem kiełbasek c) czterech wejść na basen kryty pod opieką ratownika (lub dwukrotnego dwugodzinnego pobytu w Aquaparku). Pobyt na basenie lub w Aquaparku nie może być połączony z wycieczkami całodniowymi. d) zorganizowanie prelekcji proekologicznej lub innych zajęć o podobnym charakterze (np. warsztaty ekologiczne w terenie, warsztaty przyrodniczo-leśne, zajęcia nt. ekologicznego rolnictwa i zdrowej żywności, zajęcia poświęcone zdrowemu stylowi życia, poznawanie walorów kulturowych regionu zajęcia etnograficzne ). 2.5 Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- sportowego: a) co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; b) zapewnienie jednego pomieszczenia (sali), wyposażonej w tablicę, stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych, mieszczącego około 30 uczniów; c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD; d) zorganizowanie co najmniej trzech dyskotek w turnusie, e) obiekt powinien posiadać boiska sportowe, plac zabaw, a Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka, f) zapewnienie drobnych nagród, czapeczek i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6 Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie ośrodka (w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c) Wykonawca zapewni zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe. 2.7. Pozostałe warunki zamówienia: a) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie; b) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż. na obiekcie; c) zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; d) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "AVA-TOUR" Walentyna Trybocka
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "AVA-TOUR" Walentyna Trybocka
- BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH AVA-TOUR, KS. BP. CZ. DOMINA 5/8, 75-061 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41420,00
Oferta z najniższą ceną: 41420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
- "Budowa chodnika przy ul. Spacerowej w Czeladzi wraz z przebudową koniecznej infrastruktury drogowej"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2024-2025
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- "Wypoczynek letni dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego - część I"
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.