eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Roboty szybowe (naprawa obudowy, naprawa zbrojenia szybowego) - dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń rejon Pstrowski Część IDostawa i wymiana dźwigarów w szybie Gigant Część IIWymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Bytom: Roboty szybowe (naprawa obudowy, naprawa zbrojenia szybowego) - dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń rejon Pstrowski Część I: Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Gigant Część II: Wymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski
Numer ogłoszenia: 70512 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty szybowe (naprawa obudowy, naprawa zbrojenia szybowego) - dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń rejon Pstrowski Część I: Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Gigant Część II: Wymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty szybowe (naprawa obudowy, naprawa zbrojenia szybowego) - dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń rejonu Pstrowski. Część I : Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Gigant w tym: wymianę 5 dźwigarów głównych (dwudzielnych) wykonanych z dwuteownika NP340 x 7520÷8500 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z dwuteownika NP240 oraz wspornikami do mocowania prowadników drewnianych i stalowych (konsoli ) wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami. Część II : Wymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.30-3, 50.53.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.100,00 zł ( słownie: pięć tysięcy sto złotych 00/100), w tym: Część I: 3.400,00 zł. ( słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100) Część II: 1.700,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum Część I: 57 000,00 zł brutto, Część II: 29 000,00 zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia: w zakresie Części I: - osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stwierdzenie kwalifikacji w zakresie wyższego dozoru ruchu szybowego oraz osób średniego dozoru ruchu szybowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. (Dz. U. Nr 84 z 2002 r.) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych. (minimum 1 osoba o wymaganych kwalifikacjach), co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy. w zakresie Części II: - osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stosowne uprawnienia zgodne z wymogami przepisów oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego (osoby dozoru średniego i wyższego o specjalności szybowej, KDEM), (minimum 2 osoby o wymaganych kwalifikacjach), co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Projekt umowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 2. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 3.6.1 SIWZ - załącznik nr 8 do druku OFERTA. 3. Kopia ważnego certyfikatu certyfikowanego przez jednostkę notyfikowaną systemu zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z pkt. 3.5.1.15. SIWZ dołączyć do druku OFERTA. 4. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Gigant.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : Dostawa i wymiana dźwigarów w szybie Gigant w tym: wymianę 5 dźwigarów głównych (dwudzielnych) wykonanych z dwuteownika NP340 x 7520÷8500 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z dwuteownika NP240 oraz wspornikami do mocowania prowadników drewnianych i stalowych (konsoli) wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami Zakres w/w prac obejmuje: wykonanie warsztatowe elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego będącego przedmiotem wymiany, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ, zamurowanie wymienianych dźwigarów w obmurzu szybowym z materiałów Wykonawcy, demontaż (odcięcie palnikiem, odkręcenie, wykucie w obudowie itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego oraz wytransportowanie zdemontowanych elementów i gruzu na powierzchnię oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż elementów konstrukcji zbrojenia względnie wyposażenia szybowego, w tym: - wykucie gniazd w obudowie szybowej pod nowe dźwigary i ich zamurowanie w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu i wypoziomowaniu - jeśli zachodzi taka potrzeba, - zamocowanie wymienionych dźwigarów do prowadników szybowych oraz konstrukcji wyposażenia wraz z ich regulacją, przy uwzględnieniu aktualnego operatu pomiarowego będącego w posiadaniu Zamawiającego,- montaż zdemontowanych elementów wyposażenia szybowego, np. konstrukcji przedziału drabinowego, dźwigarów rozporowych itp. Wymienione elementy konstrukcji zbrojenia szybowego oraz wyposażenia pomocniczego montowane w szybie powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz z materiału zgodnie z normą PN-G-46224. Szyby górnicze. Zbrojenie sztywne. Wymagania i badania. Kontrola jakości połączeń spawanych powinna być wykonana przez wykwalifikowany personel mający przynajmniej pierwszy stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat a kierowanie pracami kontrolnymi powinna wykonywać osoba mająca przynajmniej drugi stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat - oba wg. PN-EN 473 W/w konstrukcje powinny być zabezpieczone antykorozyjnie przy użyciu technologii chroniących przed korozją w środowisku. W SIWZ podano orientacyjne długości dźwigarów zbrojenia szybowego. W trakcie prowadzonych prac z ich wymianą, dla każdego dźwigara przeznaczonego do wymiany konieczne jest wcześniejsze wykonanie pomiarów indywidualnych uwzględniających rzeczywiste długości, mocowanie do prowadników oraz konstrukcji itp., Wszelkie zmiany w wyposażeniu, konstrukcji i zastosowanych materiałach zbrojenia szybowego w stosunku do stanu ujętego w dokumentacjach technicznych muszą być uzgodnione z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II : Wymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski Szczegółowy zakres prac Część II: Wymiana zawieszeń lin nośnych - rej. Pstrowski obejmuje: transport i ustawienie urządzeń do wymiany 2 kpl zawieszeń jednolinowych nośnych wlk.6 naczyń wyciągowych wyposażonych w układ łapadeł wraz z trzonami głównymi w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant przedział południowy,przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany zawieszeń, przygotowanie szybu do wymiany zawieszeń, posadzenie naczyń wyciągowych, demontaż zawieszeń, montaż zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych wraz z konserwacją wszystkich połączeń przegubowych, sercówek i lin w zawieszeniach oraz kieszeni trzonów głównych, wszelkie prace związane z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej, demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie, przygotowanie szybu do oddania do ruchu, przeprowadzenie jazd próbnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.