eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Katowice: Zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju
Numer ogłoszenia: 70510 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE , ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2025432, faks 0-32 2524860.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju. 1. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Produkty mleczarskie - 15500000-5 Konserwy, przetwory z mięsa - 15131000-5 Dżemy - 15332290-3 Olej i tłuszcze zwierzęce i roślinne - 15400000-2 Soki owocowe i warzywne - 15320000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji - szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości ceny sprzedaży określonej w umowie. 4. Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42. 5. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia (dot. przedmiotu zamówienia - art. 29 ustawy Pzp). 6. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, d) na każde żądanie zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 7. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane a) nazwę środka spożywczego, b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, d) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, h) oznaczenie partii produkcji, i) klasę jakości handlowej. 8. Cechy dyskwalifikujące dla przedmiotu zamówienia: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenie mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, itp. 9. Wymagania w zakresie opakowań Opakowania powinny być ułożone w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 10. Wymagania stawiane wykonawcy: a) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, b) wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy, e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad, załatwiane będą z należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju. 1. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Produkty mleczarskie - 15500000-5 Konserwy, przetwory z mięsa - 15131000-5 Dżemy - 15332290-3 Olej i tłuszcze zwierzęce i roślinne - 15400000-2 Soki owocowe i warzywne - 15320000-7 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nabiału, dżemów, konserw oraz oleju, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji - szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości ceny sprzedaży określonej w umowie. 4. Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42. 5. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia (dot. przedmiotu zamówienia - art. 29 ustawy Pzp). 6. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, d) na każde żądanie zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 7. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego, b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, d) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, h) oznaczenie partii produkcji, i) klasę jakości handlowej. 8. Cechy dyskwalifikujące dla przedmiotu zamówienia: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenie mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, itp. 9. Wymagania w zakresie opakowań Opakowania powinny być ułożone w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 10. Wymagania stawiane wykonawcy a) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, b) wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy, e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości, wad, załatwiane będą z należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Asortyment wymieniony w załączniku nr 5 w ilości nieprzekraczającej wartości 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.33.22.90 - Dżemy 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostawy. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że dostawy (wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował transportem spełniającym wymagania określone odrębnymi przepisami, pozwalającym wykonać dostawę przedmiotu zamówienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt od 2.1. do 2.4. oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zacisze 40-695 Katowice, ul Traktorzystów 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 09:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zacisze 40-695 Katowice, ul Traktorzystów 42.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.