eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Kłobuck: Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 70495 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki , Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012 roku. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. OPIS POJAZDÓW Data produkcji - nie wcześniejsza niż 2012 r. Rodzaj samochodu - Dostawczy Klasa samochodu - Dostawczy MCV Kolor - dowolny Liczba osi - Dwie Typ napędu - Przednia oś lub tylna oś Typ silnika - Diesel wysokoprężny Doładowanie - Turbo Bezpośredni wtrysk paliwa - Common rail lub Common rail z intercoolerem Rodzaj paliwa - Olej napędowy Pojemność skokowa silnika cm3 - od 2000 cm3 do 2300 cm3 Pojemność silnika litry - od 2.0. do 2.3. Moc silnika kW - od 85 kW do 100 kW Moc silnika KM - od 115 KM do 136 KM Dopuszczalna emisja spalin pojazdu - co najmniej Norma Euro 5 Umiejscowienie jednostki napędowej - Przód pojazdu Skrzynia biegów - Manualna Dopuszczalna masa całkowita (DMC) - Do 3500 kg Podwozie - Przystosowane do ciągnięcia przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 750 kg Ładowność - Nie mniejsza niż 1100 kg Rodzaj nadwozia - Podwozie z podwójną kabiną Zabudowa - Skrzyniowa Parametry zabudowy - Burty skrzyni aluminiowe anodowane, podłoga z blachy aluminiowej ryflowanej o wzmocnionej wytrzymałości oraz odporności na ścieranie lub wodoodpornej antypoślizgowej sklejki, dwustronnie foliowanej, gr. uzależnionej od ładowności skrzyni. Min. 6 uchwytów podłogowych do mocowania pasów ładunkowych. Przednia burta skrzyni ładunkowej od strony kabiny stała. Pozostałe burty otwierane z trzech stron, wyposażone w zawiasy oraz zamknięcia burtowe. Wymiary zabudowy - Skrzynia o długości nie mniejszej niż 3200 mm, szerokości nie mniejszej niż 2100 mm i wysokości burt 400 mm. Typ kabiny - Podwójna z przeszkleniem tylnego okna. Na tylnym oknie kabiny od strony skrzyni zamontowana siatka ochronna ze stali lub materiału o nie gorszej wytrzymałości. Ilość miejsc siedzących - nie mniej niż 6 Układ siedzeń - Przód: fotel kierowcy, kanapa 2 - miejscowa dla pasażerów. Tył: kanapa min. 3 miejscowa. Każde miejsce winno być wyposażone w zagłówek i pas bezpieczeństwa. Fotel kierowcy z pełną regulacją (zakres regulacji: wzdłużna, oparcia, wysokości). Kolor tapicerki - Dowolny odcienie ciemne Rodzaj tapicerki - Materiałowa, nienasiąkliwa Liczba drzwi - 4 Lusterka boczne - Na ramionach. Wycieraczki szyby przedniej - Fabryczne (kompletne) Ogrzewanie, wentylacja - Nawiewy boczne oraz na konsoli centralnej, regulowane, pokrętła sterujące - obrotowe, podświetlone, na konsoli centralnej, funkcja obiegu zamkniętego, standardowe ogrzewanie, nadmuch na szybę przednią i szyby boczne. Wyposażenie audio - Fabryczne radio z odtwarzaczem CD, instalacją głośnikową, anteną radiową. Dywaniki podłogowe - Fabryczne gumowe przód - tył Gniazdo 12 V - Wymagane Osłony przeciwsłoneczne - Dla kierowcy i pasażera, zainstalowane na podsufitce przy przedniej szybie. Oświetlenie wewnętrzne kabiny - Standardowe Lusterko wewnętrzne - Standardowe Zamykanie, otwieranie pojazdu - Standardowe Zabezpieczenie pojazdu - Autoalarm, system blokady zapłonu - immobiliser Systemy bezpieczeństwa - Min. system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), poduszka powietrzna kierowcy. Układ kierowniczy - Wyposażony w hydrauliczne wspomaganie Koła i ogumienie - Standardowe przednie, tylne Felgi - Stalowe, 2 komplety (8 szt.) Opony - Letnie i zimowe Koło zapasowe - Pełnowymiarowe, zamontowane w przystosowanym do tego miejscu, zestawem narzędzi wraz z podnośnikiem oraz klinem pod koło. Nadkola pojazdu - Wykonane z tworzywa sztucznego Uchwyty holownicze - Wymagane, przód - tył, dopuszcza się wkręcane uchwyty holownicze Hak - Zamontowany, do ciągnięcia przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 750 kg wraz kompletną instalacją elektryczną oraz gniazdem. Wymagana homologacja. Pojemność zbiornika paliwa - Nie mniejsza niż 70 l Wyposażenie dodatkowe - Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, kamizelka odblaskowa. Belka ostrzegawcza - Belka ostrzegawczo - sygnalizacyjna o długości nie mniejszej niż 1400 mm i wysokości nie mniejszej niż 140 mm, zamontowana na dachu kabiny, koloru pomarańczowego, posiadająca 2 mechanizmy obrotowe (koguty), z napisem drukowanymi, czarnymi literami na białym polu, w środkowej części belki SŁUŻBA DROGOWA. Belka winna posiadać lustra zwiększające częstotliwość błysków, wzmacniając efekt świetlny. Belka winna być podłączona do akumulatora, dostosowana do instalacji elektr. pojazdu i posiadać panel sterujący lub osobny włącznik, zainstalowany w kokpicie kabiny. Samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego, sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji. Dostawca zobowiązany jest przekazać wraz z samochodem następujące dokumenty: kartę pojazdu, świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną, serwisową, instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację z parametrami technicznymi zastosowanych płynów, olejów, smarów. Wydanie przedmiotu zamówienia nastąpi w formie dostawy, która zostanie zrealizowana max. w ciągu 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, do siedziby Zamawiającego, tj. do Powiatowego Zarządu Dróg, z/s ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zawiadomi faksem Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie dostawy na dwa dni przed dostawą. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dzień roboczy, tj. od pn.-pt. w godz. od 7.00 - 15.00. Jeżeli w toku czynności odbioru przedmiotu zamówienia, zostaną stwierdzone wady fizyczne to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: - żądanie usunięcia wad w wyznaczonym terminie, - odmowa odbioru dostawy, - żądanie nowego przedmiotu dostawy. GWARANCJA PRODUCENTA POJAZDU 1. Mechaniczna - nie mniej niż 24 miesiące 2. Na powłoki lakierowe - nie mniej niż 24 miesiące 3. Na perforację nadwozia - nie mniej niż 72 miesięcy Gwarancją winna być również objęta skrzynia ładunkowa, na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Ww gwarancje będą liczone od daty protokołu zdawczo - odbiorczego pojazdu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Zużycie energii - 5
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla - 5
  • 4 - Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Dostawcy bez zmiany samego Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy Dostawcy) b) zmiana strony umowy - Dostawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 42-100 Kłobuck, ul. Ks. Skorupki 46, pok nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, pok. nr 25 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.