Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Kudowa-Zdrój: Dostawę sprzętu i aparatury medycznej ( CPV 331)
Numer ogłoszenia: 70467 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zdrojowa 34, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661404, fax 074 8661404 w. 371.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wszu-r.kudowa.kki.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.24wszu-r.kudowa.kki.pl/przet.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu i aparatury medycznej ( CPV 331).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego sprzętu i aparatury medycznej : Pakiet I - Łóżko do intensywnej opieki medycznej -1 szt. CPV: 33192100-3 Pakiet II - Elektrokardiograf 6/12 kanałowy - 1szt. , CPV: 33123200-0 Pakiet III - Torba reanimacyjna z wyposażeniem - 1szt CPV: 33141623-3 Pakiet IV - Inhalator Uitrasonic Hospital 2000 - 3 szt. CPV: 33157000-5 Pakiet V - Aparat do masażu ciała - 2 szt. CPV: 33154000-4 Pakiet VI - Lampa statywowa do naświetlań promieniami IR - 2 szt. CPV: 33190000-8-5 Pakiet VII - Stół do trakcji - 1 szt. CPV: 33192200-4 Pakiet VIII - Wanna do masażu suchego - 1 szt. CPV: 33154000-4 Pakiet IX - Aquavibron z systemem zamkniętym - 2 szt. CPV: 33154000-4 Pakiet X- Aparat do terapii prądowej z wykorzystaniem pompy podciśnieniowej - 2 szt. CPV: 33190000-8 Pakiet XI - Kabina masażowo-parowa - 1 szt. CPV: 33154000-4
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.00-3, 33.12.32.00-0, 33.14.16.23-3, 33.15.70.00-5, 33.15.40.00-4, 33.19.00.00-8, 33.19.22.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 ustawy PZP 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Kopię koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej Dz.U.2004.173.1807 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale IV pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wszu-r.kudowa.kki.pl/przet.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ Ul. Zdrojowa 34 , 57 - 350 Kudowa Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2008 godzina 09:00, miejsce: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ Ul. Zdrojowa 34 , 57 - 350 Kudowa Zdrój budynku A - sekretariat pok.nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.