eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont inwestycyjny, aranżacja i wyposażenie wejść B i C w budynku MSZ, Al. Szucha 23

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Warszawa: Remont inwestycyjny, aranżacja i wyposażenie wejść B i C w budynku MSZ, Al. Szucha 23
Numer ogłoszenia: 70460 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394566 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 523 99 10, faks 022 523 81 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont inwestycyjny, aranżacja i wyposażenie wejść B i C w budynku MSZ, Al. Szucha 23.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie powierzchni: wejście B od ul Litewskiej 2/4 oraz wejście C w budynku przy al. Szucha 23. W ramach zamówienia Wykonawca ma za zadanie przebudować całą strefę wejść łącznie ze zmianą lokalizacji: biur przepustek, stanowisk ochrony oraz wydzieleniu pomieszczeń o nowej funkcji - pokoi rozmów. Powierzchnia uzyskana w wyniku przebudowy zostanie wykorzystana jako funkcja recepcyjna dostosowana do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Strefa wejścia B zostaje powiększona o dodatkowe pomieszczenia na poziomie wysokiego parteru stąd też w celu skomunikowania tych pomieszczeń ze zlokalizowaną na poziomie niskiego parteru strefą istniejącego wejścia B należy wykonać nowe schody łączące obydwa poziomy. 1.1. ETAP I Wejście C realizowany będzie na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i udzielonego pozwolenia na budowę decyzją Nr 315/2012 Wojewody Mazowieckiego z dnia 31 sierpnia 2012 r i obejmuje w szczególności: 1.1.1. Roboty wyburzeniowe części istniejących ścianek działowych oraz powiększania istniejących otworów drzwiowych, wykucie wnęk pod grzejniki; 1.1.2. Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 1.1.3. Wymiana parapetów okiennych; 1.1.4. Wymiana posadzek; 1.1.5. Nowa aranżacja przestrzeni (ścianki kartonowo - gipsowe); 1.1.6. Montaż sufitów podwieszanych; 1.1.7. Obłożenie portalu wokół głównych drzwi wejściowych piaskowcem; 1.1.8. Nadbudowa schodów istniejących i oddzielenie górnego biegu klatki schodowej od poziomu wysokiego parteru ażurową kratą z drzwiami z elektrozamkiem i samozamykaczem; 1.1.9. Częściowa wymiana instalacji c.o.; 1.1.10 Przebudowa fragmentu orurowania instalacji hydrantowej w zakresie zmiany trasy wg ustaleń zawartych w projekcie; 1.1.11 W zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych Wykonawca ma wykonać: 1) instalację oświetlenia ogólnego, 2) instalację oświetlenia awaryjnego, 3) instalację gniazd wtykowych ogólnych, 4) instalację zasilania odbiorników komputerowych 5) instalację zasilania kurtyny powietrznej, 6) instalację telefoniczno-komputerowej, 7) instalacje sygnalizacji alarmowej pożaru SSP, 8) instalację dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO 9) instalację kontroli dostępu, w skład której wchodzą: -instalacja telewizji przemysłowej CCTV -instalacja alarmowa -instalacja dzwonkowa 1.2 ETAP II Wejście B realizowany będzie na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i udzielonego pozwolenia na budowę decyzją Nr 228/2012 Wojewody Mazowieckiego z dnia 22 czerwca 2012 r. i obejmuje w szczególności: 1.2.1 Roboty wyburzeniowe w zakresie istniejącego wiatrołapu oraz pomieszczeń wysokiego parteru i montaż dwóch słupów HEB 160 w miejscu wyburzanego przedsionka. 1.2.2 Wymiana stolarki tj: drzwi wejściowych oraz okien w poziomie wysokiego parteru od strony ulicy Litewskiej; 1.2.3 Wymiana parapetów okiennych; 1.2.4 Wykonanie nowych schodów komunikujących strefę wejścia (niski parter) z wysokim parterem 1.2.5 Wymiana posadzek bez zmiany aktualnych poziomów wykończenia posadzek.; 1.2.6 Nowa aranżacja przestrzeni ścianki kartonowo - gipsowe; 1.2.7 Wykonanie sufitów podwieszanych; 1.2.8 Wykończenie ścian kamieniem; 1.2.9 Wymiana pokrycia drzwi wind na blachę mosiężną tłoczoną; 1.2.10 Montaż balustrad i elementów dekoracyjnych ażurowych ze stali malowane- proszkowo; 1.2.11 Częściowa likwidacji istniejącej instalacji c.o. i wykonanie nowej m. innymi w holu przewiduje się ogrzewanie podłogowe i montaż dodatkowych grzejników. Nad drzwiami przedsionka kurtyna powietrzna elektryczna o dł. 1 m; 1.2.12 Wentylacja grawitacyjna z wykorzystaniem istniejącego systemu nawiewów; 1.2.13 Przebudowa fragmentu instalacji hydrantowej; 1.2.14 W zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych przewiduje się wykonanie: 1) instalacji oświetlenia ogólnego, 2) instalacji oświetlenia awaryjnego, 3) instalacji gniazd wtykowych ogólnych, 4) instalacji zasilania odbiorników komputerowych, 5) instalacji zasilania kurtyny powietrznej, 6) instalacji telefoniczno-komputerowej, 7) instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru SSP, 8) instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO9)instalacji kontroli dostępu, w skład której wchodzą: - instalacja telewizji przemysłowej CCTV -instalacja alarmowa -instalacja dzwonkowa 1.3. Wykonawca ma obowiązek wykonania warstwy fizycznej systemów zabezpieczenia technicznego (okablowanie, elementy wykonawcze) gotowej do dokonania przyłączeń (zintegrowania) obecnie eksploatowanych systemów ZT na podstawie odrębnej umowy, którą Zamawiającego zawrze z podmiotem uprawnionym z tytułu praw autorskich do eksploatowanych systemów ZT. Miejsce zakończenia infrastruktury kablowej zostanie wskazane przez Zamawiającego. 1.4. W systemie telewizji dozorowej jako kompatybilne z istniejącym systemem należy zastosować kamery kopułkowe IP o następujących parametrach: 1.4.1. standard HD z JPEG/MPEG-4/H.264 (>720p kompresja H.254 przy 30k/s) kompatybilna ze standardem ONVIF 1.4.2. rozdzielczośc nie mniejsza niż 1280x1024 (matryca nie mniej niż 1,3 Mega) 1.4.3. oświetlacz IR 1.4.4. obiektyw z zoomem optycznym do 3x 1.4.5. przetwornik CMOS 1.4.6. ilośc klatek 30k/s 1.4.7. tryb dzień noc z redukcja szumów 1.4.8. czułość kolor - 05 lx, B/W - z oświetleniem 0lx 1.4.9. wyjście wideo 1.4.10. zasilanie PoE do 13W 1.4.11. Kategoria ochrony IP66 1.4.12. Wandaloodporna -(odporność na uderzenia) IK10 1.4.13. Obudowa o wymiarach zewnętrznych nie większych niż O180x130 mm., 1.5. Przeprowadzenie testów systemów i instalacji w czasie trwania odbiorów końcowych z udziałem Zamawiającego. 1.6. Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami zgłoszeń do właściwych organów (rozpoczęcie i zakończenie robót) oraz uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń (w tym pozwolenie na użytkowanie, jeżeli będzie one wymagane) przed oddaniem do użytkowania poszczególnych części modernizowanego obiektu. 1.7. Przeszkolenie personelu Zamawiającego, w czasie trwania odbiorów końcowych z obsługi wszystkich systemów i instalacji objętych przedmiotem umowy. 1.8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD DVD w programach Word, AutoCad i PDF w ilości 2 egz. Dokumentacja powykonawcza Systemów Zabezpieczenia Technicznego wejścia B i C budynku MSZ będzie jawna. 2. Nieruchomość objęta opracowaniem znajduje się w trwałym zarządzie Zamawiającego, położona jest w granicach budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych, przy Szucha 23 w Warszawie. Decyzją nr 157 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 5 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych na nieruchomościach pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, nieruchomość położona przy Al. J .Ch. Szucha 23, w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, obręb 5-05-11, dz. ewid. 20, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze WA4M/00234878/9 oraz nieruchomość położna przy ul. Litewskiej 2/4 w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, dz. ewid. 21, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze WA4M/00205323/2, została ustanowiona terenem zamkniętym. Informacjom (w szczególności opracowaniom geodezyjnym, wypisom z gruntów i innym) opracowanym po dniu wejścia w życie niniejszej decyzji, o obiektach lub ich wyodrębnionych częściach znajdujących się na terenie ww. działek nadaje się klauzule zastrzeżone. 3. Charakterystyczne parametry techniczne powierzchni przebudowywanej 3.1 . Wejście C 1) Kubatura 287,72 m3 2) Powierzchnia użytkowa 84,40 m2 3) Ilość pomieszczeń 7 szt. 4) Wysokość pomieszczeń: a) parter 5 m b) wysoki parter 3,3 m 3.2 Wejście B 1) Kubatura 556,36 m3 2)Powierzchnia użytkowa 180,70 m2 3)Ilość pomieszczeń 6 szt. 4)Wysokość pomieszczeń: a) parter 5 m b) wysoki parter 2,92 m 4. Część informacyjna Po przebudowie modernizowana przestrzeń ma pełnić funkcję recepcyjną na potrzeby Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.09 - 45.30.00.09 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa Projekt-Bud Sp. z o. o., Siedmiodomki 13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2317073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1812666,73

  • Oferta z najniższą ceną: 1812666,73 / Oferta z najwyższą ceną: 3233932,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.