eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac geodezyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Łódź: Wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 70458 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów prawnych przedstawiającej 50 działek, które zostały wywłaszczone pod budowę drogi krajowej nr 1 w obrębie Starowa Góra, gmina Rzgów toku postępowania wywłaszczeniowego, w latach 1968 - 1978, do którego zostały sporządzone operaty techniczne nr: 197/16/257/77 i 210/3/30/73 (tom: 1, 2, 3 i 4) zaewidencjonowane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego. Starostwo powiatowe w Łodzi jest w posiadaniu 36 decyzji wywłaszczeniowych wydanych w toku przedmiotowego postępowania obejmujących 43 działki przejęte przez Skarb Państwa pod inwestycje. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjno - prawnego celem ustalenia w oparciu o materiał archiwalny granic dawnej nieruchomości położonej w Łodzi, przy ul. Rokicińskiej 163, obejmującej dawną działkę nr 108/4 i naniesienia jej zarówno na aktualną mapę ewidencji gruntów wraz z rozliczeniem powierzchni aktualnych działek ewidencyjnych oraz naniesienia jej na archiwalny plan zagospodarowania terenu. Opracowanie ma również na celu umiejscowienie aktualnych działek ewidencyjnych na rysunku planu koncepcyjnego z dnia 30 kwietnia 1987 roku. Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wg stanu na dzień 31 grudnia 1998 r., mapy do celów prawnych z projektem podziału nieruchomości położonej w Tuszynie, obrębie Żeromin PGRyb, oznaczonej jako działki nr 18/1 (o pow. 26,14 ha) i 18/2 (0,79 ha) ilustrującej podział działki nr 18/1, na działki nr: - 18/3 (uwzględniającej zajęcie części działki pod las o pow. 25,8700 ha, będącej w zarządzie Nadleśnictwa Kolumna), - 18/4 (uwzględniającej zajęcie części działki pow. 0,2700ha pod drogę powiatową nr 2900E). Działka 18/1 o pow. 26,14 ha stała się własnością Skarbu Państwa, w zarządzie Nadleśnictwa Kolumna na podstawie postanowienia Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim o zasiedzeniu z dnia 5 lipca 2004 sygn. akt I Ns 1162/03.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia- nie spełnia/, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów (wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielenia gwarancji jakości - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wystąpienia zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią. Wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2) zmiany przepisów prawnych, wówczas stan zostanie dostosowany do zmienionych przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=282.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX piętro pokój nr 902.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, pokój nr 809, VIII piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę wykonawców, w której wskażą pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym oraz wystawiania dokumentów związanych z płatnościami. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie (dwa zadania) lub trzy (trzy zadania) części zamówienia, warunki udziału w postępowaniu będą rozpatrywane oddzielnie dla każdej części zamówienia z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w takim przypadku dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów prawnych przedstawiającej 50 działek, które zostały wywłaszczone pod budowę drogi krajowej nr 1 w obrębie Starowa Góra, gmina Rzgów toku postępowania wywłaszczeniowego, w latach 1968 - 1978, do którego zostały sporządzone operaty techniczne nr: 197/16/257/77 i 210/3/30/73 (tom: 1, 2, 3 i 4) zaewidencjonowane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego. Starostwo powiatowe w Łodzi jest w posiadaniu 36 decyzji wywłaszczeniowych wydanych w toku przedmiotowego postępowania obejmujących 43 działki przejęte przez Skarb Państwa pod inwestycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielenia gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjno - prawnego celem ustalenia w oparciu o materiał archiwalny granic dawnej nieruchomości położonej w Łodzi, przy ul. Rokicińskiej 163, obejmującej dawną działkę nr 108/4 i naniesienia jej zarówno na aktualną mapę ewidencji gruntów wraz z rozliczeniem powierzchni aktualnych działek ewidencyjnych oraz naniesienia jej na archiwalny plan zagospodarowania terenu. Opracowanie ma również na celu umiejscowienie aktualnych działek ewidencyjnych na rysunku planu koncepcyjnego z dnia 30 kwietnia 1987 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielenia gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wg stanu na dzień 31 grudnia 1998 r., mapy do celów prawnych z projektem podziału nieruchomości położonej w Tuszynie, obrębie Żeromin PGRyb, oznaczonej jako działki nr 18/1 (o pow. 26,14 ha) i 18/2 (0,79 ha) ilustrującej podział działki nr 18/1, na działki nr: - 18/3 (uwzględniającej zajęcie części działki pod las o pow. 25,8700 ha, będącej w zarządzie Nadleśnictwa Kolumna), - 18/4 (uwzględniającej zajęcie części działki pow. 0,2700ha pod drogę powiatową nr 2900E). Działka 18/1 o pow. 26,14 ha stała się własnością Skarbu Państwa, w zarządzie Nadleśnictwa Kolumna na podstawie postanowienia Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim o zasiedzeniu z dnia 5 lipca 2004 sygn. akt I Ns 1162/03.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres udzielenia gwarancji jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.