eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Gliwice: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 70444 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356990 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej zagłębionej w gruncie ściany od strony ulicy Zwycięstwa, 2) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych (powyżej poziomu gruntu), 3) wykonanie docieplenia stropodachów przybudówek, IV piętra od strony skweru Doncaster, klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy, 4) wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zewnętrznej stolarki drzwiowej - stolarka okienna wyposażona w nawietrzaki higrosterowane o łącznej wydajności dla każdego pomieszczenia 60m3/h, nawietrzaki montowane w najwyższej części okna, 5) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, 6) przebudowę stref wejściowych do budynku od strony ulicy Zwycięstwa i skweru Doncaster, 7) usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej w oparciu o warunki techniczne wydane przez Tauron Dystrybucja S.A. oraz wymagania Zamawiającego, 8) roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania, w tym: a) malowanie pomieszczeń po wykonanych robotach termomodernizacyjnych, b) wykonanie iluminacji obiektu, c) wykonanie powłoki przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej na dachu w części wysokiej budynku Urzędu, d) wykonanie i montaż pochwytów stalowych malowanych proszkowo (średnica o 65 mm o łącznej długości około 8,5 m) w klatce schodowej prowadzącej z holu głównego na kondygnacji parteru do sali 130 na kondygnacji I piętra (Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary z natury, wzór wykonania i kolorystyka jak istniejący pochwyt w tej samej klatce schodowej), e) wykonanie i montaż okleiny matowej (folii samoprzylepnej) okien w pomieszczeniu 003 na kondygnacji parteru (łączna powierzchnia do oklejenia około 4 m2) wg wzoru podanego w załączniku nr 15 do umowy. Przed wykonaniem i montażem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić proponowany wzór okleiny do akceptacji Zamawiającego, f) zdemontowanie tablicy pamiątkowej z elewacji budynku Urzędu i jej przekazanie Zamawiającemu. 9) Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po termomodernizacji. Szczegółowy zakres prac określony jest opisem przedmiotu zamówienia opracowanym przez Zamawiającego oraz dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, opracowanymi przez BUD SERWIS RDK Sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Gliwicach przy ulicy Lutyckiej 6.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH I TRANSPORTOWYCH CECHINI STANISŁAW I JÓZEF CECHINI SPÓŁKA JAWNA, PUŁASKIEGO 29, 33-380 KRYNICA-ZDRÓJ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5020614,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6616170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5948487,08 / Oferta z najwyższą ceną: 6991998,43

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.