eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Papowo Biskupie: Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700
Numer ogłoszenia: 70436 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Papowo Biskupie , 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 7678101, 6769707, faks 056 6768101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700. Opis przedmiotu zamówienia I.ROBOTY ZIEMNE 1.Roboty pomiarowe-1,0 km 2.Ścięcie zawyżonego pobocza z przemieszczeniem gruntu w nasyp. Grunt kat. I-IV -216,0 m3. 3.Uformowanie pobocza z gruntu ze ścinki. Grunt kat. I-IV- 82,0 m3. 4.Wywiezienie nadmiaru gruntu na odległość 1 km.-135,6 m3. II.PODBUDOWA 5.Wyrównanie zagłębień tłuczniem kamiennym-48,0 m3. 6.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego warstwą grubości 10 cm-3200,0 m2. 7.Skropienie podbudowy emulsją asfaltową K1-70 -3200,0 m2 III.NAWIERZCHNIA 8.Skropienie warstwy wiążącej nawierzchni emulsją asfaltową K1-70- 3100,0 m2 9.Ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (betonu asfaltowego) standardu III, warstwa grubości 4 cm-3100,0 m2. 10.Ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (betonu asfaltowego) standardu III, warstwa grubości 4 cm -3000,0 m2. IV.OPASKA Z GRUZU 11.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod opaskę. Grunt kat. I-IV -1000,0 m2 12.Wykonanie opaski z gruzu betonowego, warstwa grubości 15cm -1000,0 m2. V.ZJAZDY. 13.Profilowanie i zagęszczenie podłoża. Grunt kat. III- 54,0 m2. 14.Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa grubości 15cm-54,0 m2 VI.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 15.Plantowanie powierzchni skarp i poboczy-2600,0 m2 16.Oznakowanie na czas robót -1 kmpl 17.Inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza-1 kmpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium-10000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3) wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktur do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, 4)zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami, projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 5) udzielą na zrealizowane roboty minimum 3 lat gwarancji ,licząc od dnia odbioru końcowego, 6)wyrażają zgodę na wystawienie faktury końcowej w terminie 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót. 7)wyrażają zgodę na dokonanie odbioru końcowego po umownym terminie zakończenia robót (31.07.2009r.) 8)akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Kopia uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy ( załącznik nr 2). 4. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu (załącznik nr 3). 5. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców (załącznik nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Papowo Biskupie 86-221 Papowo Biskupie 128, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie 86-221 Papowo Biskupie pok.nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.