To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70436 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Warszawa: Modernizacja elewacji oraz wymiana okładzin na balkonach i tarasach w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Bosmańskiej 41, Australijskiej 1, 3, 5, 6, 7, 8 oraz Argentyńskiej 1, 2, 4.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24545-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29252-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , krajowy numer identyfikacyjny
011263946, ul.
Nowowiejska
26 A,
00-911
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
586 908 700, faks
586 908 701, e-mail
gdynia@amw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja elewacji oraz wymiana okładzin na balkonach i tarasach w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Bosmańskiej 41, Australijskiej 1, 3, 5, 6, 7, 8 oraz Argentyńskiej 1, 2, 4.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG-ZP.7720.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji elewacji oraz wymiana okładzin na balkonach i tarasach w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Bosmańskiej 41, Australijskiej 1, 3, 5, 6, 7, 8 oraz Argentyńskiej 1, 2, 4. 2. Zakres robót obejmuje: 1) W zakresie modernizacji elewacji: a. Rozbiórkę i utylizację okładzin ściennych (klinkierowych) na ścianach osłonowych; b. Wykonanie naprawy uszkodzonych bloczków YTONG w miejscu usunięcia okładzin ściennych; c. Wykonanie wyprawy elewacyjnej w miejscu po usunięciu okładzin ściennych; d. Wymagane prace naprawcze na istniejącej elewacji; e. Czyszczenie i malowanie na kolory zgodne z obecną kolorystyka ścian istniejącej elewacji; f. Czyszczenie i malowanie powierzchni betonowych elewacyjnych (np. balkony, zadaszenia); g. Malowanie ścian budynku farbą anty graffiti w strefie parteru, wraz z podcieniami; h. Montaż listwy cokołowej nad okładzinami z płytek w strefie cokołu; i. Montaż listwy zabezpieczającej na zakończeniu okładzin ściennych na balkonach ostatniej kondygnacji ; j. Lokalne uzupełnienie uszkodzonych, odpadających okładzin ściennych cokołowych; 2) Wymiana okładzin z płytek na balkonach i tarasach w tym. m.in.: a. Wymiana posadzek na balkonach i tarasach wraz z wykonaniem warstw uszczelniających; b. Wykonanie lokalnych napraw posadzek betonowych na balkonach i tarasach; c. Naprawa lub wymiana zniszczonych, uszkodzonych obróbek blacharskich na balkonach i tarasach; d. Wykonanie cokołów z płytek w wysokości 10 cm na balkonach i tarasach. 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - w 2 egzemplarzach wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej: a. Świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane na zastosowane materiały, b. Świadectwa zgodności zabudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, c. Wymagane dokumenty, protokoły z przeprowadzonych przez Wykonawcę sprawdzeń i badań, d. Protokoły odbiorów częściowych e. Oświadczenie kierownika budowy / robót: - o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, 4) Opracowanie projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na ewentualne zajęcie pasa drogowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45111300-1,
45000000-7,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2819184.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2699028,84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.