eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Skrzyszów i Tarnów oraz kolektora "P" i "F" wraz z kanalizacją na terenie dzielnicy Klikowa" - 2003/PL/16/P/PE/045/03

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-05

POZYCJA 703

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Skrzyszów i Tarnów oraz kolektora "P" i "F" wraz z kanalizacją na terenie dzielnicy Klikowa" - 2003/PL/16/P/PE/045/03 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi sp. z o.o., do kontaktów: Pan Alfred Ważny, ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, tel. 14 6235300, fax 14 6235400, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Skrzyszów i Tarnów oraz kolektora "P" i "F" wraz z kanalizacją na terenie dzielnicy Klikowa" - 2003/PL/16/P/PE/045/03. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie "Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Skrzyszów i Tarnów oraz kolektora "P" i "F" wraz z kanalizacją na terenie dzielnicy Klikowa" w ramach projektu Funduszu Spójności 2003/PL/16/P/PE/045 zgodnie z warunkami kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego - wydanie angielsko-polskie 2004 r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC; Zamawiający podzieli przedmiot zamówienia na trzy części Część 1 1. budowa kanalizacji w m. Tarnów Część 2 2. budowa kanalizacji w Gminie Tarnów Część 3 3. budowa kanalizacji w Gminie Skrzyszów Dokładny opis Załącznik B do ogłoszenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na terenie miasta Tarnów, Gmniy Tarnów i Gminy Skrzyszów. Kod NUTS: PL061. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres dla CZĘŚĆ 1 ZADANIE X - Miasto Tarnów - Kolektor "P" ZADANIE 2 - Miasto Tarnów -Kolektor "F" I kanalizacja w dzielnicy Klikowa Zakres dla CZĘŚĆ 2 ZADANIE 3 - Gmina Tarnów kanalizacja - Koszyce Małe ZADANIE 4 - Gmina Tarnów kanalizacja - Radlna ZADANIE 5 - Gmina Tarnów kanalizacja - Nowodworze ZADANIE 6 - Gmina Tarnów kanalizacja - Tarnowiec ZADANIE 7 - Gmina Tarnów kanalizacja - Biała ZADANIE 8 - Gmina Tarnów kanalizacja - Wola Rzędzińska ZADANIE 9 - Gmina Tarnów kanalizacja - Zgłoblce ZADANIE 10 - Gmina Tarnów kanalizacja - Błonie Zakres dla CZĘŚĆ 3 ZADANIE 11 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Ładna ZADANIE 12.1 - Gmina Skrzyszów kanalizacja- Łękawica zad 1 ZADANIE 12,2 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Łękawica zad 2 ZADANIE 12,3 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Łękawica zad 3 ZADANIE 13 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Szynwałd. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla CZĘŚCI 1 - 400 000 PLN Dla CZĘŚCI 2 - 300 000 PLN Dla CZĘŚCI 3 - 150 000 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla każdej z CZĘŚCI, zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny podanej w Formularzu Oferty, z podatkiem VAT. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek musi być spełniony przez wszystkich Wykonawców składających ofertę 2) spełniać warunki udziału w postępowaniu z art. 22 u.p.z.p i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr 19,poz,177 z późn. zm). Warunek musi być spełniony przez wszystkich Wykonawców składających ofertę 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); Dla wszystkich CZĘŚCI ŁĄCZNIE a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 120 pracowników oraz liczebności co najmniej 10 osób personelu kierowniczego. Dla CZĘŚCI 1 a) 60 pracowników i 5 osób personelu kierowniczego Dla CZĘŚCI 2 a) 45 pracowników i 5 osób personelu kierowniczego Dla CZĘŚCI 3 a) 35 pracowników i 5 osób personelu kierowniczego Dla dwóch dowolnych CZĘŚCI jednocześnie a) 80 pracowników i 7 osób personelu kierowniczego b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Dla wszystkich CZĘŚCI ŁĄCZNIE a) Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający wyższe wykształcenie, co najmniej 7 lat doświadczenia(kierowanie lub koordynacja) w zarządzaniu kontraktami na roboty oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej jednej zakończonej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. b) Ekspert 2, 3, 4 - Kierownik Budowy posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu Inżynierii sanitarnej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy sieci/systemów kanalizacji. c) Ekspert 5 - Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu konstrukcyjno - budowlanego, d) Ekspert 6, 7, 8 - Kierownik robót sanitarnych, posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu budowy Instalacji sanitarnej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót; e) Ekspert 9 - Kierownik robót elektrycznych posiadający co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu elektrycznego oraz AKPiA, Dla CZĘŚCI 1 b) Wskaże Ekspertów Nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 Dla CZĘŚCI 2 b) Wskaże Ekspertów Nr 1, 2, 3, 6, 7, 9 Dla CZĘŚCI 3 b) Wskaże Ekspertów Nr 1, 2, 6, 7, 9 Dla dwóch dowolnych CZĘŚCI jednocześnie b) Wskaże Ekspertów od Nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 UWAGA Ekspert nr 5 jest wymagany tylko w przypadku gdy jedną z CZĘŚCI jest to CZĘŚĆ 1 Dla wszystkich CZĘŚCI ŁĄCZNIE c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o minimalnej łącznej wartości robót 40 mln. PLN. W tym. wykonać co najmniej jedną robotę o wartości min 15 mln. PLN, oraz wykazać się wykonaniem co najmniej jednego kolektora o minimalnej średnicy Dn 1000 mm i długości min. 1000 mb. Dla CZĘŚCI 1 c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o minimalnej łącznej wartości robót 30 mln. PLN, W tym, wykonać co najmniej jedną robotę o wartości min 15 min. PLN, oraz wykazać się wykonaniem co najmniej jednego kolektora o minimalnej średnicy Dn 1000 mm i długości min. 1000 mb. Dla CZĘŚCI 2 c). wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o minimalnej łącznej wartości robót 20 mln. PLN. W tym. wykonać co najmniej jedną robotę o wartości min 6 mln. PLN, Dla CZĘŚCI 3 c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o minimalnej łącznej wartości robót 10 mln. PLN. W tym. wykonać co najmniej jedną robotę o wartości min 3 mln. PLN. Dla dwóch dowolnych CZĘŚCI jednocześnie W przypadku gdy jedną z części jest Część I : c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o minimalnej łącznej wartości robót 35 mln. PLN. W tym. wykonać co najmniej jedną robotę o wartości min 15 mln. PLN, oraz wykazać się wykonaniem co najmniej jednego kolektora o minimalnej średnicy Dn 1000 mm i długości min. 1000 mb. W przypadku gdy jedną z części nie jest Część I: c). wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o minimalnej łącznej wartości robót 20 mln. PLN. W tym. wykonać co najmniej jedną robotą a wartości min 8 mln PLN. Uwaga; Za roboty podobne Zamawiający uważa sieci kanalizacyjne z przyłączami lub bez przyłączy. Wartość wykonanych robót brutto ( z VAT). "Dn"- nominalna średnica przewodu 4). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): Dla wszystkich CZĘŚCI ŁĄCZNIE a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres/ co najmniej w wysokości 50 [E1] mln. PLN. Dla CZĘŚCI 1 a) Wymagany średni roczny przychód w wysokości co najmniej 30 mln PLN Dla CZĘŚCI 2 a) Wymagany średni roczny przychód w wysokości co najmniej 25 mln PLN Dla CZĘŚCI 3 a) Wymagany średni roczny przychód w wysokości co najmniej 12 mln PLN Dla dwóch dowolnych CZĘŚCI jednocześnie a) Wymagany średni roczny przychód w wysokości co najmniej 40 mln PLN Dla wszystkich CZĘŚCI ŁĄCZNIE b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 10 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 mln PLN. Dla CZĘŚCI 1 b) Wymagane środki finansowe w wysokości co najmniej 6 mln PLN lub zdolność kredytową co najmniej 6 mln PLN. Dla CZĘŚCI 2 b) Wymagane środki finansowe w wysokości co najmniej 5 mln PLN lub zdolność kredytową co najmniej 5 mln PLN Dla CZĘŚCI 3 b) Wymagane środki finansowe w wysokości co najmniej 2,5 mln PLN lub zdolność kredytową co najmniej 2,5 mln PLN Dla dwóch dowolnych CZĘŚCI jednocześnie b) Wymagane środki finansowe w wysokości co najmniej 8 min PLN lub zdolność kredytową co najmniej 8 mln PLN Dla wszystkich CZĘŚCI ŁĄCZNIE c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca musi posiadać polisę tub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dla CZĘŚCI 1 c) Wymagane ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej, Dla CZĘŚCI 2 c) Wymagane ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej. Dla CZĘŚCI 3 c) Wymagane ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej. Dla dwóch dowolnych CZĘŚCI jednocześnie c) Wymagane ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej. UWAGA (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe; wymagane dla Ekspertów od nr 2 do nr 9 ( odpowiednio dla danej CZĘŚCI zamówienia); dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; wymagane dla Ekspertów w od nr 2 do nr 9, (odpowiednio dla danej CZĘŚCI zamówienia); c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p,, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch iub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 u.p.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z Wykonawców, dopuszcza się też możliwość wspólnego złożenia oświadczenia przez uczestników konsorcjum lub złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika) konsorcjum występującego w Imieniu wszystkich jego uczestników). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy przedstawiają streszczenie informacji finansowych wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacją z banku (ów) (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną ) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem www: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm W przypadku dokumentów (poza wartością przychodu) sporządzonych w walucie innej niż złoty Wykonawca przeliczy wartości określone w dokumentach na złote według średniego kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) W celu potwierdzenia spełniania warunku przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego b) Wykonawca przedłoży wykaz osób które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) c) Wykonawcy (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 103 - 102698 z dnia 31.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/045-03. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.02.2006, cena - 3000 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Tarnowskich Wodociągów. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.02.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.02.2006, godzina 12:00, Tarnowskie Wodociągi sp. z o. o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska, I-piętro, (sala konferencyjna pokój nr 200).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Fundusz Spójności "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Tarnowie 2003/PL/16/P/PE/045. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.20.00.00, 45.23.13.00, 45.10.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W zakresie Części zawarte są zadania ZADANIE 1- Miasto TARNÓW - Kolektor "P" ZADANIE 2 - Miasto Tarnów - Kolektor "F" i kanalizacja w dzielnicy Klikowa. 3) Zakres lub wartość: W ramach inwestycji przewidziano wykonanie - budowę kolektora kanalizacji ogólnospławnej o przekroju jajowym 180/120 cm i przekroju kołowym 1200 mm - kolektor "P". Na trasie kolektora przewidziano również przepychy i syfony. Komory zaprojektowano jako żelbetowe, monolityczne. - budowę kanalizacji sanitarnej dla dzielnicy Klikowa miasta Tarnowa - ścieki odprowadzane będą systemem kanalizacji grawitacyjnej oraz ciśnieniowej (z lokalnymi przepompowniami) oraz przejściem pod ciekami wodnymi) do oczyszczalni ścieków w Tarnowie. Zakres inwestycji na tym terenie obejmuje: - budowę kanalizacji sanitarnej STADNINA - kanalizacja grawitacyjna i ciśnieniowa - kanały sanitarne 0,2 - 03 m - rurociągi tłoczne śr. 125 - pompownię sieciową - 1 szt. - budowę kanalizacji sanitarnej ul. SADOWA- kanalizacja grawitacyjna i ciśnieniowa - kanały sanitarne 0,2 - 03 m - budowę KOLEKTORA "F" kanalizacji sanitarnej - kanalizacja grawitacyjna - kanały sanitarne 0,5- 08 m - budowę kanalizacji sanitarnej KLIKOWSKA - kanalizacja grawitacyjna i ciśnieniowa - kanały sanitarne 0,2 - 03 m - rurociągi tłoczne 4 63 - pompownię sieciową - 1 szt. - budowę kanalizacji sanitarnej ZAGUMNIE - kanalizacja grawitacyjna - kanały sanitarne 0,2 - 03 m - zasilanie elektryczne pompowni PI i Pil w dzielnicy Klikowa Z uwagi na brak harmonogramu realizacji kolejnych zadań w dzielnicy Klikowa zasilanie pompowni wydzielono jako odrębne zadanie, które może być realizowane w dowolnej kolejności. Realizacja inwestycji w zakresie CZĘŚCI wymaga wykonania przejść pod torami, ciekami wodnymi, ulicami, drogami powiatowymi i gminnymi, rozwiązania kolizji z gazociągiem wysokiego ciśnienia, kolektorami kanalizacji deszczowej, siecią wody, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi. Na wybranych odcinkach przebiegu kanalizacji sanitarnej zakres robót obejmuje odbudowę nawierzchni. Termin wykonania zamówienia: Dla Części 1 - do 31.08.2008 roku. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.20.00.00, 45.23.13.00, 45.10.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W zakresie Części zawarte są zadania ZADANIE 3 - Gmina Tarnów kanalizacja - Koszyce Małe ZADANIE 4 - Gmina Tarnów kanalizacja - Radlna ZADANIE 5 - Gmina Tarnów kanalizacja - Nowodworze ZADANIE 6 - Gmina Tarnów kanalizacja - Tarnowiec ZADANIE 7 - Gmina Tarnów kanalizacja - Biała ZADANIE 8 - Gmina Tarnów kanalizacja - Wola Rządzińska ZADANIE 9- Gmina Tarnów kanalizacja - Zgłobice ZADANIE 10 - Gmina Tarnów kanalizacja - Błonie 3) Zakres lub wartość: W ramach Inwestycji przewidziano wykonanie - KOSZYCE MAŁE - systemy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na terenie części miejscowości Koszyce Małe (tzw. zadanie II i IV wg projektu). Główny system kanalizacji grawitacyjnej śr.200 należy włączyć do projektowanej ( tzw. zad. I wg projektu) kanalizacji grawitacyjnej m. Koszyce Małe oraz część sieci kanalizacji grawitacyjnej śr.200 w rejonie ul. Brzozowej należy włączyć do istniejącej kanalizacji w ul. Kaszta nowej. W ramach inwestycji należy wykonać - kanały sanitarne 0,2. - przyłącza grawitacyjne śr. 160 - RADLNA - Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jako grawitacyjną I ciśnieniową z dwoma przepompowniami sieciowymi. Kanalizacja ta będzie odprowadzać ścieki do Istniejącej sieci kanalizacji grawitacyjnej w Nowodworzu. W ramach inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne śr. 90; 0,2 - 0,25 m - rurociągi tłoczne śr. 50 i 63 - pompownie sieciowe - 2 szt. - pompownie indywidualne - 1 szt, - przyłącza grawitacyjne sr. 160 - NOWODWORZE - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami. W ramach Inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,2 m - przyłącza śr. 160 - TARNOWIEC - Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jako grawitacyjną i ciśnieniowa z przepompowniami indywidualnymi. Pompownie nie są w zakresie inwestycji. Kanalizacja ta będzie odprowadzać ścieki do istniejącej sieci kanalizacji grawitacyjnej w Tarnowcu. W ramach inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,16 - 0,20 m - rurociągi tłoczne śr. 50 i 75 - przyłącza grawitacyjne śr. 160 - BIAŁA - sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jako grawitacyjną i ciśnieniową z przepompowniami sieciowymi. W ramach inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,16 - 0,20 m - rurociągi tłoczne śr. 65, 75, 110 - przyłącza grawitacyjne śr. l60 - przepompownie sieciowe - 4 szt - WOLA RZĘDZIŃSKA - sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jako grawitacyjną i ciśnieniową z przepompowniami sieciowymi, W ramach inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,16 - 0,20 m - rurociągi tłoczne śr. 90, 110 - przyłącza grawitacyjne śr. 160 - przepompownie sieciowe - 2 szt. - ZGŁOBICE - sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano Jako grawitacyjną i ciśnieniową z przepompowniami sieciowymi. W ramach inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,20 m - rurociągi tłoczne śr. 65, 75, 90; - przyłącza grawitacyjne śr. 160 - przepompownie sieciowe - 4 szt, - BŁONIE - sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jako grawitacyjną i ciśnieniową z przepompowniami sieciowymi. W ramach Inwestycji należy wykonać; - kanały sanitarne 0,16 - 0,20 m - rurociągi tłoczne śr. 75, 90, 110, 160; - przyłącza grawitacyjne śr. l60 przepompownie sieciowe - 10 szt. Realizacja inwestycji w zakresie CZĘŚCI wymaga wykonania przejść pod torami, ciekami wodnymi, ulicami, drogami powiatowymi I gminnymi, rozwiązania kolizji z gazociągiem wysokiego ciśnienia, kolektorami kanalizacji deszczowej, siecią wody, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi. Na wybranych odcinkach przebiegu kanalizacji sanitarnej zakres robót obejmuje odbudowę nawierzchni. Termin wykonania Dla CZĘŚCI 2 - do 31.08.2008 roku. Termin wykonania zamówienia: Dla Części 2 - do 31.08.2008 roku. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.20.00.00, 45.23.13.00, 45.10.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W zakresie Części zawarte są zadania ZADANIE 11 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Ładna ZADANIE 12.1 - Gmina Skrzyszów kanalizacja- Łękawica zad 1 ZADANIE 12.2 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Łękawica zad 2 ZADANIE 12.3 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Łękawica zad 3 ZADANIE 13 - Gmina Skrzyszów kanalizacja - Szynwałd 3) Zakres lub wartość: W ramach zadań przewidziano wykonanie - ŁADNA - ścieki sanitarne odprowadzane będą systemem kanalizacji grawitacyjnej oraz ciśnieniowej (z sieciowymi przepompowniami ścieków) do oczyszczalni ścieków. Ścieki deszczowe odprowadzane będą systemem kanalizacji grawitacyjnej do rowu melioracyjnego. W ramach inwestycji należy wykonać:: - kanały sanitarne 0,20 m, - rurociągi tłoczne śr.90-160mm, - pompownie sieciowe - 8 szt., - przyłącza grawitacyjne śr.160 - budowa kanalizacji deszczowej, w tym: - kanały deszczowe śr. 250 - 315 mm, - ŁĘKAWICA zadania nr 1 należy wykonać system kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej obejmujący tzw. Dolna Łękawlcę. Zadanie nr 1 podzielono na dwa etapy: I etap część 2- budowa drugiej części Kolektora Głównego odprowadzającego ścieki poprzez Kolektor Główny część 1, sieć kanalizacyjną w m, Skrzyszów i kanalizację w Tarnowie do punktu zbiorczego, którym jest oczyszczalnia ścieków w Tarnowie. Kolektor Główny część 2 wybudowany będzie na odcinku od posesji nr 6 w Łękawicy (studnia nr 34 ) do budynku komunalnego należącego do Wyższego Seminarium Duchownego. II etap - kanały boczne i przyłącza kanalizacyjne wraz z przykanalikami w Dolnej Łękawicy zadanie nr 2 należy wykonać system kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i cieśnieniowej, który włączony będzie do sieci kanalizacji sanitarnej w Łękawicy wykonanej w ramach zadania 1. Zadanie obejmuje sieć kanalizacyjną z przyłączami ( do pierwszej studni na posesji przyłączanego) od miejsca zakończenia zadania 1 do granicy z miejscowością Łękawka zadanie nr 3 należy wykonać system kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z pompownią sieciową. Włączenie kanalizacji projektuje się do studzienki A63 zabudowanej na kanalizacji opracowanej wg projektu "Kanalizacja w Łękawicy zad- 1 etap Kolektor Główny część 2 i zad. 1 etap 2". W ramach Inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,16 - 0,30 m, - rurociągi tłoczne śr. 40, 50, 90 i 125mm, - pompownie sieciowe - 5 szt., - pompownie indywidualne - 2 szt. - przyłącza grawitacyjne śr. 160 i śr. 200 - sieć wody śr. 110 - SZYNWAŁD - ścieki sanitarne odprowadzane będą systemem kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej (z sieciowymi przepompowniami ścieków). W ramach inwestycji należy wykonać: - kanały sanitarne 0,16- 030, - rurociągi tłoczne śr. 63, 90 mm - pompownię sieciowe - 4 szt. - przyłącza grawitacyjne śr. 160 Realizacja inwestycji w zakresie CZĘŚCI wymaga wykonania przejść pod torami, ciekami wodnymi, ulicami, drogami powiatowymi i gminnymi, rozwiązania kolizji z gazociągiem wysokiego ciśnienia, kolektorami kanalizacji deszczowej, siecią wody, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi. Na wybranych odcinkach przebiegu kanalizacji sanitarnej zakres robót obejmuje odbudowę nawierzchni. Termin wykonania zamówienia: Dla Części 3 - do 31.08.2008 roku. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.