eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa ulicy Nowowiczlińskiej w zakresie poszerzenia w rejonie przystanku autobusowego przy ulicy Rdestowej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 70384 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Gdynia: Przebudowa ulicy Nowowiczlińskiej w zakresie poszerzenia w rejonie przystanku autobusowego przy ulicy Rdestowej w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46735-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 22035628700000, ul. ul. 10 Lutego  24, 81364   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841, e-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Nowowiczlińskiej w zakresie poszerzenia w rejonie przystanku autobusowego przy ulicy Rdestowej w Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZP.271.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nowowiczlińskiej w zakresie poszerzenia w rejonie przystanku autobusowego przy ul. Rdestowej w Gdyni, obejmująca: a)przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni ul. Nowowiczlińskiej, b)przebudowę istniejących chodników, c)przebudowę istniejącej nawierzchni zjazdów, d)przebudowę istniejących nawierzchni (wykonanie frezowania i nakładki warstwy ścieralnej) w zakresie niezbędnym do prawidłowego dowiązania wysokościowego projektowanego poszerzenia, e)zabezpieczenie infrastruktury technicznej, f)przestawienie sygnalizatora świetlnego, g)usunięcie kolizji infrastruktury technicznej - sieci elektroenergetycznej, h)przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, i)regulację wysokościową istniejących elementów nadziemnych sieci podziemnych, j)przebudowę sieci trakcyjnej. 2.Zakres robót obejmuje: a)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b)roboty nawierzchniowe, c)elementy ulic, d)roboty wykończeniowe, e)roboty elektryczne, f)roboty sanitarne. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża drogowa, organizacja ruchu - Załącznik A, b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - Załącznik B, c)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża konstrukcyjna - Załącznik C, d)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - Załącznik D, e)Przedmiary robót budowlanych/Kosztorysy ofertowe: roboty drogowe, elektryczne, konstrukcyjne, sanitarne - załącznik E, F, G i H, f)Projekty wykonawcze - branża drogowa, sanitarna, stała organizacja ruchu, tymczasowa organizacja ruchu, elektryczna z trakcją trolejbusową, konstrukcyjno-budowlana - Załącznik I, J, K, L, Ł, g)Opinia geotechniczna - Załącznik M.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT271368.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WPRD GRAVEL Sp. z o.o.,  ,  ul. Żaglowa 2,  80-560,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355101.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355101.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 387343.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Maksymalna wartość umowy brutto wynosi 390611.56 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.