eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziemiany › Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Dziemiany: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany
Numer ogłoszenia: 70342 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziemiany , ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, woj. pomorskie, tel. 058 6880022, faks 058 6880128.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dziemiany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III, w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Dziemiany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Doposażenie bazy dydaktycznej W ramach projektu przewidziano zakup następujących przedmiotów: 1) Multimedialne oprogramowanie do diagnozy i terapii logopedycznej - program komputerowy - 2 szt. 2) Multimedialne oprogramowanie wspomagające profilaktykę oraz terapię pedagogiczną dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu - program komputerowy - 2 szt. 3) Multimedialne oprogramowanie wspomagające diagnozę i terapię zaburzeń w nauce umiejętności matematycznych - program komputerowy - 2 szt. 4) Laptop - 2 szt. Wymagania minimalne: procesor czterordzeniowy, taktowanie rdzenia 2.66 GHz, SOCKED LGA 1156, system operacyjny 64-bit, przekątna ekranu 15,6 cali (1368x768), pamięć zainstalowana 4 GB, dysk twardy 320 GB SATA, napęd optyczny wbudowany DVD-RW, HDMI 1 szt., Złącza USB, złącze VGA, wbudowany LAN 100Mb, wbudowany WIRELESS LAN, czytnik kart, wbudowany Bluetooth v.3.0, dołączone podstawowe oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, gwarancja - 24 mce 5) Rzutnik multimedialny - 2 szt. Wymagania minimalne: rozdzielczość optyczna 800 x 600, rozdzielczość maksymalna 1600 x 1200, kontrast min 4500:1, jasność ANSI [lumen] 2500, proporcje obrazu 4:3, 16:9, wbudowane głośniki, moc głośników [W] min 5, korekcja zniekształceń Keystone W pionie /- 40 stopni, technologia obrazu DLP, żywotność lampy [h] 4500, moc lampy [W] min 160, żywotność lampy w trybie ECO: min 5000 h, głośność pracy: max 35 dB, wejście S-Video, HDMI, złącza komputerowe: D-sub, USB, RS-232C, wyposażenie: Pilot, Baterie do pilota, Kabel VGA ,Kabel zasilający, gwarancja (projektor/lampa) 36 miesięcy 6) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 7) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 8) Materiały pomocnicze (gry, układanki dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć logopedycznych 9) Materiały pomocnicze (pomoce dydaktyczne, artykuły sportowe np. woreczki, ringo, piłki, piłeczki i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 10) Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze 11) Materiały pomocnicze (gry, układanki, pomoce dydaktyczne, książki, art. biurowe i inne), które wykorzystane zostaną w ramach przeprowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci Szczegółowy wykaz powyższych przedmiotów zawarto w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ. Wszystkie zakupione materiały i pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równorzędne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego 2. Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I-III W ramach projektu przewidziano następujący zakres usług edukacyjnych: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - ogółem 210 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - godzin, zajęcia dla 35 uczniów, 5 grup, 5 godz. tygodniowo, razem 150 godzin; b) SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 60 godzin; 2)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 140 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 17 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 84 godzin; b) SP Kalisz - zajęcia dla 15 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 56 godzin; 3) Zajęcia logopedyczne - ogółem 315 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 21 uczniów, 6 grup, 6 godz. tygodniowo, razem 210 godzin; b) SP Kalisz - zajęcia dla 12 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin; 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP -zajęcia dla 24 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin; 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 12 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo + 1 godzina razem 53 godziny; b) SP Kalisz - zajęcia dla 10 uczniów, 2 grupy, 2 godz. tygodniowo, razem 52 godzin; 6) Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci - ogółem 105 godzin. a) ZKiW Dziemiany- SP - zajęcia dla 25 uczniów, 3 grupy, 3 godz. tygodniowo, razem 105 godzin; 3. Bezpośrednim realizatorem usługi z ramienia Wykonawcy musza być osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje dla zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. 4. Jedna godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada 45 minutom (za wyjątkiem zajęć logopedycznych i socjoterapeutycznych, gdzie godzina lekcyjna odpowiada 60 minutom). 5. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcja szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); c) sporządzanie sprawozdań z realizacji zajęć; prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z zaleceniami Dyrektora Szkoły i Koordynatora Projektu d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu; e) opracowanie programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; f) dbałość oraz odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć. g) dbałość o pomieszczenie, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu. h) realizowanie zaleceń osób/ instytucji uprawnionych do kontroli projektu. i) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu. j) ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/ prawnych opiekunów zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.20 - 39.16.21.20 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiąjacy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena tego warunku odbywać się będzie na podstawie zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp 2).Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy dotyczących warunków płatności, terminu wykonania zamówienia, zakresu dostaw i usług w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć lub, gdy wykonanie dostaw i usług jest niezbędne i konieczne na warunkach zaakceptowanych przez obie strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziemiany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany Pokój nr 14 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.