eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie aktualizacji projektu zabezpieczenia tras 27-go Wrocław Maratonu oraz opracowanie projektu zabezpieczenia tras biegu pn. Rodzinna Mila wraz z ich realizacją

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Wrocław: Wykonanie aktualizacji projektu zabezpieczenia tras 27-go Wrocław Maratonu oraz opracowanie projektu zabezpieczenia tras biegu pn. Rodzinna Mila wraz z ich realizacją
Numer ogłoszenia: 70329 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław , Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7334060, 3548162, faks 0-71 3154318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji projektu zabezpieczenia tras 27-go Wrocław Maratonu oraz opracowanie projektu zabezpieczenia tras biegu pn. Rodzinna Mila wraz z ich realizacją.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu: 1)Aktualizacji projektu zabezpieczenia tras dla 27-go Wrocław Maratonu obejmująca: a)wykonanie aktualizacji projektu organizacji ruchu zastępczego na czas trwania imprezy dla komunikacji zbiorowej i ogólnej, b)wykonanie aktualizacji projektu zmian w oznakowaniu i sygnalizacji, c)wykonanie aktualizacji projektu usytuowania niezbędnych posterunków policyjnych kierujących ruchem i niezbędnych posterunków służb komunikacji miejskiej nadzorujących komunikację zbiorową, d)wykonanie aktualizacji projektu usytuowania niezbędnych posterunków pomocy medycznej i sanitarnej, e)sporządzenie kosztorysu wykonania zabezpieczeń tras, f)uzyskanie pozytywnych opinii zaktualizowanych projektów od Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, g)zatwierdzenie zaktualizowanych projektów w Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Wrocławia, h)sporządzenie w/w dokumentacji w 3 jednobrzmiących egzemplarzach. 2)Projektu zabezpieczenia trasy biegu (ok. 1700 m) pn. Rodzinna Mila (start - aleja Stadionu Olimpijskiego ul. Paderewskiego, ul. Moniuszki, ul. Karłowicza, ul. Noskowskiego, aleja Stadionu Olimpijskiego ul. Paderewskiego - meta) obejmującego: a)wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas trwania imprezy dla komunikacji zbiorowej i ogólnej, b)wykonanie projektu zmian w oznakowaniu i sygnalizacji, c)wykonanie projektu usytuowania niezbędnych posterunków policyjnych kierujących ruchem i niezbędnych posterunków służb komunikacji miejskiej nadzorujących komunikację zbiorową, d)wykonanie projektu usytuowania niezbędnych posterunków pomocy medycznej i sanitarnej, e)sporządzenie kosztorysu wykonania zabezpieczeń tras, f)uzyskanie pozytywnych opinii projektów od Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, g)zatwierdzenie projektów w Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Wrocławia, h)sporządzenie w/w dokumentacji w 3 jednobrzmiących egzemplarzach. 3)Realizacji zabezpieczenia tras obejmującej: a)wykonanie zabezpieczenia tras 27-go Wrocław Maratonu oraz tras biegu pn. Rodzinna Mila polegające na montażu przed rozpoczęciem maratonu i demontażu po zakończeniu maratonu instalacji przewidzianych w zatwierdzonych projektach. 2.Niezwłocznie po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy w celu wykonania aktualizacji całość dokumentacji projektowej 26-go Wrocław Maratonu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 5%

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -a) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, polegającą na wykonaniu projektu zabezpieczenia imprezy sportowej organizowanej na drogach publicznych wraz z jego realizacją na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 PLN, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. -3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. -4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: Spełnia albo Nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu projektu zabezpieczenia imprezy sportowej organizowanej na drogach publicznych wraz z jego realizacją na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 PLN. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie itp.) wystawione przez Zleceniodawce. - 4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w Sekcji I pkt 1), koszt SIWZ na pisemny wniosek wynosi 11,00 PLN. Płatność za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat MCS Wrocław (wejście A, I piętro, pokój 106).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.