eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zaprojektowanie, wykonanie aplikacji internetowej i wdrożenie platformy technologicznej do uruchomienia aplikacji Internetowej Krajowej Bazy Danych Muzealiów Przyrodniczych wraz z dostawą niezbędnego sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Radom: Zaprojektowanie, wykonanie aplikacji internetowej i wdrożenie platformy technologicznej do uruchomienia aplikacji Internetowej Krajowej Bazy Danych Muzealiów Przyrodniczych wraz z dostawą niezbędnego sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 70310 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum im. Jacka Malczewskiego, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3624329 w. 105, fax 048 3623481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie aplikacji internetowej i wdrożenie platformy technologicznej do uruchomienia aplikacji Internetowej Krajowej Bazy Danych Muzealiów Przyrodniczych wraz z dostawą niezbędnego sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie struktury i wykonanie aplikacji internetowej o otwartej architekturze wraz z przekazaniem Zamawiającemu wszelkich praw co do przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności do żródeł skryptów, stron html, grafiki itd. dalej zwaną aplikacją. Wdrożenie aplikacji na serwerze wskazanym przez Zamawiajacego w pełnej funkcjonalności z uwzględnieniem dodatkowych wymagań Zamawiającego w zakresie implementacji (wykorzystanie silnika baz danych MySq1 oraz serwera WWW Apache. Prowadzenie przez Wykonawcę do 30 XII 2009r. nadzoru nad funkcjonowaniem aplikacji po dniu oddania aplikacji Zamawiającemu ( w tym w szczególności wykonywanie niezbędnych czynności zapewniających sprawne funkcjonowanie aplikacji - usunięcie wszelkich wad i niezgodności w stosunku do ustalonych z Zamawiającym wymagań, które zostaną wykryte w aplikacji oraz zapewnienie wsparcia dla aplikacji, a także ewentualna instalacja dodatkowych modułów zwiększających funkcjonalność i zakres zastosowań aplikacji). Wdrożenie aplikacji na wskazanym serwerze obejmuje: 1/ instalację aplikacji i przeprowadzenie niezbędnych testów, gwarantujących sprawne działanie przedmiotu zamówienia. 2/wpisanie przez Wykonawcę aplikacji, rekordów do bazy danych,opisujących wskazane przez Zamawiającego muzealia przrodnicze Działu Przyrody muzeum. Liczba wprowadzonych rekordów ma opisywać nie mniej niż 50% zinwentaryzowanych muzealiów przyrodniczych Zamawiającego. 3/ przeprowadzenie szkolenia obejmującego grupę wskazanych przez Zamawiajacego osób w tym w szczególnosci osób odpowiedzialnych za zarządzanie aplikacja, wprowadzenie rekordów itd. 4/ przekazanie Zamawiajacemu wszelkich danych i informacji oraz dokumentacji o aplikacji, w tym o systemie powiązań w strukturze aplikacji umożliwiających dokonywanie przez Zamawiającego zmian i modyfikacji aplikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.13 - Muzea Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie : 3450,- PLN (słownie złotych : trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, ktorzy:1/ nie podlegaja wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamowień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2007r.Nr 223 poz.1655) 2/ spełniający warunki okreslone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący wykonanie minimum 1 zadania zbliżonego pod względem specyfiki do przedmiotu zamówienia. Załączenie dokumentu, potwierdzajacego ze usługa została wykonana należycie.Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie. Do oferty Wykonawca dołączy dokument stwierdzający posiadanie przez wskazane osoby uprawnień, wykształcenia, doświadczenia - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ potwierdzenie wplaty wadium 2/ formularz ofertowy Załącznik Nr 1 do SIWZ z wykorzystaniem wzoru wraz z Załącznikami Nr 1a, 1b 2/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówien publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz.1655), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych.Załącznik Nr 2 do SIWZ 4/ parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy Załącznik Nr 3, przekazany w materiałach przetargowych 5/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. (tekst jednolity z 2007r. Dz.U.Nr 223 poz. 1655), wystawionych nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7/w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (z pózniejszymi zmianami) 8/ aktualne zaświadczenie własciwego naczelnika Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji własciwego organu. 9/ wykaz kadry technicznej z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień, wykształcenia, doswiadczenia, niezbednych do wykonania przedmiotu zamówienia (poświadczone z azgodność z oryginałem kserokopie uprawnień) 10/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ( co najmniej 1) zbliżonego pod względem specyfiki do przedmiotu zamówienia. Załączenie dokumentu, potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Ocena jakości i funkcjonalności - 40
  • 3. Warunki serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona będzie na naszej stronie internetowej: www.muzeum.edu.pl - zamówienia publiczne oraz BIP, a takze można odebrać w siedzibie Zamawiajacego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Muzeum im. Jacka Malczewskiego Rynek 11 26-600 Radom w sekretariacie muzeum pok. 213a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lokalnego Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Priorytet 3 - Rozwój Lokalny Nr Z/2.14/III/3.3.1/1795/05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.