eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych i rega³ów dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w woj. ma³opolskim.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-04-08

Kraków: Dostawa mebli biurowych i rega³ów dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w woj. ma³opolskim.
Numer og³oszenia: 70308 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ma³opolski Oddzia³ Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli biurowych i rega³ów dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w woj. ma³opolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, roz³adunek wraz monta¿em do siedziby Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim mebli biurowych oraz rega³ów archiwizacyjnych, spe³niaj±cych wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w opisie technicznym, w poni¿ej przedstawionych ilo¶ciach i asortymencie, w podziale na nastêpuj±ce zadania: Zadanie I: Dostawa mebli biurowych dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (meble dostarczone pod wymienione ni¿ej adresy i zmontowane, przygotowane do natychmiastowego u¿ytkowania): Biura Powiatowe ARiMR w woj. ma³opolskim: 1. Powiat bocheñski, ul. Widakiewicza 23, 32-700 Bochnia kontenery biurowe- 4szt., szafa aktowa - 1szt., 2. Powiat d±browski, ul. Pi³sudskiego 33, 33-200 D±browa Tarnowska fotele pracownicze - 7szt., 3. Powiat krakowski, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków kontenery biurowe - 5 szt., 4. Powiat limanowski, ul. Pi³sudskiego 6a,34-600 Limanowa fotele pracownicze - 10 szt., krzes³o - 10 szt., 5. Powiat miechowski, ul. Konopnickiej 23a, 32-200 Miechów kontenery biurowe - 3szt., fotele pracownicze - 5 szt., 6. Powiat my¶lenicki, ul. Ko¶ciuszki 12, 32-410 Dobczyce szafa aktowa - 2szt., fotele pracownicze - 4 szt., 7. Powiat nowos±decki, ul. Nawojowa 1, 33-335 Nawojowa kontenery biurowe - 4szt., szafa aktowa - 4 szt., 8. Powiat olkuski, ul. Bylicy 1, 32-300 Olkusz kontenery biurowe - 2 szt., szafa aktowa - 2szt., fotele pracownicze -9 szt., 9. Powiat o¶wiêcimski, ul. Wyspiañskiego 10, 32-602 O¶wiêcim szafa aktowa - 2 szt., fotele pracownicze- 5szt., 10. Powiat proszowicki, ul. Szpitalna 3, 33-100 Proszowice kontenery biurowe - 1 szt., 11. Powiat suski, ul. Ko¶cielna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka fotele pracownicze - 10 szt., 12. Powiat tarnowski, ul. Lwowska 72-96C, 33-100 Tarnów kontenery biurowe - 1 szt., szafa aktowa - 1szt., fotele pracownicze - 6 szt., krzes³o - 5szt., 13. Powiat tatrzañski, ul. Jagielloñska 24b,34-500 Zakopane fotele pracownicze - 10szt., 14. Powiat wielicki, ul. 3-go Maja 2,32-005 Niepo³omice szafa aktowa - 1szt., fotele pracownicze 2 szt., Ma³opolski Oddzia³ Regionalny ARiMR: ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków stó³ prosty - 4szt., szafa aktowa - 3szt., fotele dyrektorskie - 3 szt., biurko kszta³t L- 20 szt. ( 10 lewych, 10 prawych) Biuro Powiatowe ARiMR w Chrzanowie, ul. Fabryczna 16, 32-500 Chrzanów: meble dostarczone do tej lokalizacji nie podlegaj± monta¿owi, zapakowane, w sposób umo¿liwiaj±cy d³u¿sze przechowywanie, wyposa¿one we wszelkie konieczne materia³y i podzespo³y s³u¿±ce do prawid³owego monta¿u (¶ruby, podk³adki, itp.): kontenery biurowe - 7szt., szafa aktowa - 8szt., biurko kszta³t L- 10 szt.( 5 lewych, 5 prawych), stó³ prosty - 4szt., fotele pracownicze - 26 szt., krzes³o - 15 szt. Meble bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± odpowiadaæ kszta³tem, kolorystyk±, parametrom technicznym oraz gabarytom, meblom znajduj±cym siê aktualnie na wyposa¿eniu pomieszczeñ biurowych Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w woj. ma³opolskim. W tym celu Wykonawcom przys³uguje prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej. Opis techniczny mebli i ilo¶ci ca³kowite: 1. Kontener biurowy - 27 sztuk Kontener o wymiarach (wys/szer/g³) 55x43x60 cm z trzema szufladami g³êbokimi oraz czwart± typu piórnik. Kontener wykonany z p³yty wiórowej o grubo¶ci min 18 mm. Tylna ¶cianka kontenera jest wykonana z p³yty o grubo¶ci min. 10mm. P³yta pokryta melamin± grubo¶ci min. 0,2mm w kolorze jasnego buku, krawêdzie zabezpieczone doklejk± PCV grubo¶ci min. 1,2 mm. Fronty szuflad wyposa¿one w metalow± r±czkê w kolorze stela¿a biurka. Metalowe szuflady na prowadnicach gwarantuj±cych, co najmniej 75% wysów, zaopatrzone w blokadê oraz zamek posiadaj±cy indywidualny numer, fronty szuflad wykoñczone identycznie jak blat kontenera. Kontener jest wyposa¿ony w wysokiej jako¶ci kó³ka jezdne w tym dwa przednie z blokad±. 2.Szafa aktowa- 24 sztuk Szafa o wymiarach (szer/g³/wys) 80 x 44 x 205 cm jest wykonana z p³yty wiórowej o grubo¶ci min. 18 mm, a plecy szafy wykonane z p³yty o grubo¶ci min. 10mm. Pó³ki wykonane z p³yty o grubo¶ci min. 22 mm. P³yta jest pokryta melamin± grubo¶ci min. 0,2 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawêdzie p³yty s± zabezpieczone doklejk± PCV grubo¶ci min. 1,2mm. Szafa ma posiadaæ cokó³ wysoko¶ci 12 cm. Szafa wyposa¿ona w cztery regulowane pó³ki z systemem zapobiegaj±cym ich przypadkowemu wysuniêciu. Zawiasy szafy samo zatrzaskowe. Drzwi szafy wyposa¿one w 3 zawiasy i ryglowanie w dwóch punktach - na dole i na górze szafy. Szafa zamykana na zamek patentowy (ka¿dy posiada numer). Szafa ma posiadaæ mo¿liwo¶æ wyregulowania jej wysoko¶ci w zakresie min. 4 cm. Regulacja szafy odbywa siê od ¶rodka. Szafa posiada stopki o ¶rednicy min. 4 cm wykonane z plastiku. 3.Biurko kszta³t L - 30 sztuk (15 lewych/15 prawych) Biurko typu workstation o wymiarach blatu 160 x 120 x 80 x 60 cm w kszta³cie litery L z ergonomicznie ukszta³towan± krawêdzi±. Blat biurka wykonany z p³yty wiórowej o grubo¶ci 25 mm wykoñczony laminatem HPL lub równowa¿nym o grubo¶ci 0.3 mm w kolorze jasnego buku. Krawêd¼ biurka zabezpieczona doklejk± PCV w kolorze blatu o grubo¶ci 2 mm. Konstrukcjê biurka stanowi metalowy stela¿, który jest poprowadzony wzd³u¿ zewnêtrznej linii blatu. Nogi s± metalowe. Stela¿ i nogi s± malowane metod± proszkow± w kolorze szarostalowym. Zakres regulacji wysoko¶ci biurka jest w granicach 68-76 cm. Biurko jest wyposa¿one w kana³y kablowe do pod³±czeñ komputera. 4.Fotele pracownicze - 94 sztuk Fotel pracowniczy obrotowy (wytrzymuj±cy nacisk doros³ej osoby siedz±cej wa¿±cej min. 120 kg), amortyzator - si³ownik zapewniaj±cy p³ynn± regulacje siedziska, siedzisko 45 - 50 cm d³ugo¶ci, oparcie fotela z regulacj± wysoko¶ci i k±ta nachylenia, regulacja g³êboko¶ci siedziska, fotel zaopatrzony w pod³okietniki regulowane. Kolor tapicerki zielony - obowi±zuj±cy w ARiMR, wytrzyma³o¶æ tapicerki wynosi 50 000 cykli w skali Martindalea. Fotel posadowiony na piêcioramiennej podstawie z kó³kami jezdnymi dostosowanymi do wyk³adzin dywanowych. 5.Krzes³a - 30 sztuk Krzes³o o konstrukcji metalowej z siedziskiem i oparciem wykoñczonym tapicerk± w kolorze zielonym, jak w przypadku fotela pracowniczego. 6. Stó³ prosty - 8 sztuk Biurko o wymiarach blatu 100 x 60. Blat biurka wykonany z p³yty wiórowej o grubo¶ci 25 mm wykoñczony laminatem HPL lub równowa¿nym o grubo¶ci 0.3 mm w kolorze jasnego buku. Krawêd¼ biurka zabezpieczona doklejk± PCV w kolorze blatu o grubo¶ci 2 mm. Konstrukcjê biurka stanowi metalowy stela¿, który jest poprowadzony wzd³u¿ zewnêtrznej linii blatu. Nogi s± metalowe. Stela¿ i nogi s± malowane metod± proszkow± w kolorze szarostalowym. Zakres regulacji wysoko¶ci biurka jest w granicach 68-76 cm. 7. Fotele dyrektorskie skórzane- 3 sztuki Fotele o ruchomym siedzisku i oparciu tapicerowanym z obu stron. Tapicerka naturalna - wysokogatunkowa skóra. Szerokie i wygodne siedziska i oparcie. Mo¿liwo¶æ bujania siê wraz z blokad± oparcia w wybranej pozycji. Regulowana si³a oporu oparcia i siedziska. Miêkkie pod³okietniki tapicerowane naturaln± skór±. P³ynnie regulowana wysoko¶æ siedziska. Stabilna aluminiowa podstawa jezdna - piêcioramienna. Samohamowne kó³ka do powierzchni dywanowych. Kolor czarny lub ciemny br±z. Zadanie II - dostawa rega³ów archiwizacyjnych - sztuk 120 dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o wskazanej poni¿ej charakterystyce i pod wymienione adresy: 1. Zabezpieczone antykorozyjnie-malowanie proszkowe w kolorze jasnopopielatym. 2. Elementy skrêcane ¶rubami lub w inny sposób zapewniaj±cy no¶no¶æ i stabilno¶æ. 3. Zapewnienie mo¿liwo¶ci wypoziomowania rega³u (poprzez stosowny system lub podk³adki). 4. Wymiary rega³ów: -wysoko¶æ 2000 mm (dopuszcza siê odstêpstwo +/- 50 mm), -szeroko¶æ 900 mm (dopuszcza siê odstêpstwo +/- 50 mm), -g³êboko¶æ 400 mm (maksymalnie 450 mm), -no¶no¶æ pó³ek minimum 90 kg -odleg³o¶æ dolnej pó³ki od pod³ogi ok. 200 mm, -górne zakoñczenie rega³u winno byæ wykonane z blachy lub zakoñczone pó³k±. 5. Ilo¶æ u¿ytkowych pó³ek-5 szt. do ka¿dego rega³u (nie licz±c górnego zakoñczenia). 6. Dodatkowe listwy boczne i tylne zabezpieczaj±ce przed wypadniêciem dokumentów oraz zwiêkszaj±ce stabilno¶æ. 7.Mo¿liwo¶æ skrêcania rega³ów (plecami), wzglêdnie przykrêcania do ¶ciany. 8. Dodatkowe wzmocnienie krzy¿owe (stê¿enia) zapewniaj±ce sztywno¶æ rega³u (zw³aszcza zape³nionego aktami). Dostawa i monta¿ rega³ów do poszczególnych Biur Powiatowych nale¿y dokonaæ pod wskazane ni¿ej adresy : Powiat bocheñski 32-700 Bochnia ul. Widakiewicza 23 rega³ów 12 Powiat brzeski 32-800 Brzesko ul. Szczepanowska 21 rega³ów 10 Powiat krakowski 30-503 Krakówul. Lubicz 25 rega³ów 10 Powiat nowos±decki 33-335 Nawojowa ul. Nawojowa 1 rega³ów 20 Powiat proszowicki 33-100 Proszowice, ul. Szpitalna 3 rega³ów 6 Powiat tarnowski 33-100 Tarnów ul. Lwowska 72-96C rega³ów 20 Powiat wadowicki 34-100 Wadowice ul. Mickiewicza 36 rega³ów 6 Ma³opolski Oddzia³ Regionalny 31-503 Kraków ul. Lubicz 25 rega³ów 10 Rega³y nieskrêcone (wyposa¿one we wszystkie elementy i podzespo³y niezbêdne do ich pó¼niejszego monta¿u, w szczególno¶ci takie jak ¶ruby, podk³adki, itp.): Powiat chrzanowski 32-500 Chrzanów ul. Fabryczna 16 rega³ów 26.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Rega³y biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ minimum: - Jedn± dostawê mebli biurowych lub foteli pracowniczych o warto¶ci minimum 25 000 z³ brutto (s³ownie brutto: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych), dotyczy Zadania nr I -Jedn± dostawê rega³ów archiwizacyjnych o warto¶ci minimum 15 000 z³ brutto (s³ownie brutto: piêtna¶cie tysiêcy z³otych), dotyczy Zadania nr II

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: - dzia³ania si³y wy¿szej lub wyst±pienia stanu wy¿szej konieczno¶ci -wyst±pienia warunków atmosferycznych ca³kowicie uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadañ lub zasad funkcjonowania Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe lub zaistnia³a konieczno¶æ modyfikacji przedmiotu zamówienia - omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych, - maj±cych na celu wyja¶nienie w±tpliwo¶ci tre¶ci umowy, je¶li bêdzie ona budzi³a w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy stronami, - je¿eli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego - innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w tym polegaj±cych na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chocia¿by wi±za³o siê to z konieczno¶ci± zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Ma³opolski Oddzia³ Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Ma³opolski Oddzia³ Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, na Dzienniku Podawczym, IV piêtro.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.